1. leht 1-st

E34 525tds Atm kast venitab

Postitatud: 04.09.2006 16:43 22
Postitas Taivo
On selline tunne nagu kast venitaks -- ei ole sellist kindlat haakimist teatud pööretel. Niipalju kui pedaali surun, tõusevad järjest ka pöörded. Täpselt selline tunne nagu sidur libiseks, kuid siis peaks ju kast avariirežiimi minema. UM ei osanud ka midagi tarka öelda, pakkus ainult uut hüdroturbiini. Kui aga küsisin mis sellel vanal viga on ei osanud nad selle kohta midagi kosta, et umbes proovime uut (ca 16000 eek) ja siis vaatame. Mulle on jäänud pigem mulje et kastis on õlirõhk liiga madal ja turbiini täituvus liiga väike, kuna sooja kastiga justkui venitab rohkem.
Oskab keegi miskit selle asja kohta täpsemalt rääkida, on kellelgi kogemusi samalaadse probleemiga või on kuskilt võimalik 5hp18 kasti remondikataloogi alla laadida ?

Postitatud: 04.09.2006 20:23 22
Postitas aarekas
Kas oled enne kaste remontinud, et kohe 5hp18 rem. kataloogi otsid? Kasti peal on ZF kood kümnekohaline nr tõenäoliselt algab 1056 ......
Selle nr järgi käib kogu ZF jupid-lõtkud-turbiin jne. Kui kord juba kastis rõhk madal, siis on kettad ka kohe põlenud- libistatakse läbi ja kärsand nad ongi!

Postitatud: 04.09.2006 21:30 13
Postitas Taivo
kas ei ole mitte nii, et kui kastis kettad juba libisevad siis läheb juhtaju avariirežiimi? Kui see midagi aitab, siis kasti number on 1056 000 088. Ja üldiselt ega ma tõenäoliselt ise seda kasti ei hakkagi remontima aga kuna ma seda autoasja ise õpin , siis on puht teoreetiline huvi asja vastu. Ja üldiselt on ju hea asja ikka natuke uurida enne kui kuskile remonti viin.
Kõige huvitam on selle venitamise juures see, et ma olen selle kastiga juba 2 aastat niimoodi sõitnud ja pole ei hullemaks ega paremaks läinud.
Küll olen tänu teadjamate soovitustele ära remontinud kõrgsurvepumba, millest mul aga suurt miskit tolku ei olnud (vahetatud sai pumba kaan ja plunser), ära kadus ainult tühikäigul see tüütu jurtsutamine ja soojalt läheb ka nüüd poolest pöördest käima.
Kuid siiski tulles selle kasti juurde, siis võibolla ta peabki selline olema -- pole olnud võimalust samasuguse masinaga võrrelda. E34 524td 4-käigulise kastiga proovisin sõita ja see nagu vedas hoopis jõulisemalt.

Igasugused arvamused on oodatud. :roll:

Postitatud: 04.09.2006 22:12 18
Postitas aarekas
Kui juba nii pikalt on kast nii toimetanud , siis viitab tõesti hüdrosiduri(turbiini) suunas, seal sees on labad, millel on lubatud teatud vahe- ja kui see läheb paigast siis tekibki selline libistamise tunne, samas see kulumine ei kärsata veel kasti ennast kohe sisse.Aga jah jutu järgi raske täpset diagnoosi panna- eks pead katsetama!

Postitatud: 04.09.2006 22:29 34
Postitas Taivo
Aga ikkagi see kasti liini surve ei anna mulle rahu, kustkohast seda oleks võimalik mehaaniliselt mõõta ja kui palju ta olema peab, seda ma sealt remondikataloogist leida soovikski. BMW tester (modic) vist seda ei näita?

Postitatud: 04.09.2006 22:43 26
Postitas aarekas
Tester ei näita. Vaatan kas saan homme pildi panna. Kui kastis peasurve e. liinisurve madalaks jääb siis läheb avariisse. Peaksid üle mõõtma turbiini surve. Ja vaatama vaatama kui kõrge turbiini "stall speed" on.

Postitatud: 04.09.2006 22:57 01
Postitas Taivo
"stall speed" on külmalt kuskil 2200-2300 rpm ja soojalt ca 2400 rpm.

Postitatud: 19.09.2006 11:20 34
Postitas Taivo
:?: