Muidu sõitis auto eeskujulikult kuni üleeilseni, kui viskas ette Einspritzanlage ja mootor hakkas lonkama/lagisema. Välja ei surnud, sai sõita paarsada m kuniks suri välja tee äärde. Kütust oli paagis 15..20 L ja sai vahetatud paagisisene pump uue Magnet Marelli vastu. Peale seda auto käivitus ja sai sõita ja tundus et justkui ok. Siis 20 km pärast sama teema, kuid piisas mootori seiskamisest ja uuesti käivitamisest. Siis järgmine päev sama pull 2x 100km jooksul ning siis 100 km jooksul veel 1x. Täna hommikul jälle 30 km jooksul1x. Nendel kordadel mootor ise välja ei surnud. Need korrad on errorisse läind maanteel püsikaga sõites.
Mõned kuvatõmmised inpa diagnostist:




Need on loetud täna hommikul,enne seda 30 km otsa. EGR viga on sünnist saati ja arvan et see ei puutu asjasse. Lisaks tekkis peale paagisisese pumba vahetamist siuke nali, et umbes 15st korrast ühel korral seiskamisel käib mootor veel mingi 1..2 seki edasi. Veakoodide järgi võib kahtlustada ühisanuma lati otsas asuvat rõhuandurit? Ja etteanderõhk kohapeal on 3.9 bar aga kohapeal gaas põhja vajutada siis langub kuni 2.75 bari peale. Uus pierburgi põhjaalune pump tellitud ja läheb kohe külge koos uue kütusefiltriga kui kätte saan. Kas võiks arvata et sellega mured kaovad või võib rõhuanduri tõttu veel miskit kahtlustada?
Lisaks veel, et põhjaalune pump hakkas undama peale esimest tee peale jäämist.