Tere taas!
Kui juba üks teema sai korra algatatud, siis teeks teise juurde. Teemast, nimelt on minu F07 530XD N57 klapikambrikaan salongi poolt õline. Olen aru saanud, et ajapikku tulevad sinna mõrad sisse ja kaardervärk hakkab vaikselt immitsema. BM Auto lisas omalt poolt, et klapikambrikaane tihendi leke on 99% vale diagnoos ja viga on klapikambrikaanes endas. Lisan veel, et naabrimees käis oma F11´ga UM´is, kus vahetati klapikambrikaane tihend ja silikooniga parandati mõranenud kohad. Olgem ausad, kauaks see seal püsib...
Siit ka minu küsimus. Kas kuskil müüakse tugevat klapikambrikaant ka? Või see orig. on ajapikku paremaks läinud? Vb. on mu mure lihtsalt paras pseudo. Või mida teised kaasfoorumlased arvavad?
Tervitab, Viljar
F07 N57 klapikambrikaan õline
-
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 05.02.2008 13:00 53
- Peamine sõiduk: BMW F07
- Asukoht: Tallinn
F07 N57 klapikambrikaan õline
Viimati muutis Filjar, 09.02.2018 16:48 06, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: F07 N57 klapikambrikaan õline
N53 klapikambrikaas maksis Um-is letist küsitud soodukaga törts alla 400 euri- ma usun, et ühe originaal jupi eest on see suht OK hind, eks kaalusäästu nimel neid plastikusegust tehakse ja ilmselt 7-8 aastat ongi eluiga kui vaja välja vahetada. Tihend on juba selle raha eest kaasas, mis eraldi ostes originaal jupina (ainult seda ongi) ka mingi 30+ euri.
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: F07 N57 klapikambrikaan õline
Mis säästu remonti see naabrimees UM tegemas käis? See kõlab ikka rohkem tegude moodi oma hoovis õlle kõrvaleFiljar kirjutas:Tere taas!
Kui juba üks teema sai korra algatatud, siis teeks teise juurde. Teemast, nimelt on minu F07 530XD N57 klapikambrikaan salongi poolt õline. Olen aru saanud, et ajapikku tulevad sinna mõrad sisse ja kaardervärk hakkab vaikselt immitsema. BM Auto lisas omalt poolt, et klapikambrikaane tihendi leke on 99% vale diagnoos ja viga on klapikambrikaanes endas. Lisan veel, et naabrimees käis oma F11´ga UM´is, kus vahetati klapikambrikaane tihend ja silikooniga parandati mõranenud kohad. Olgem ausad, kauaks see seal püsib...
Siit ka minu küsimus. Kas kuskil müüakse tugevat klapikambrikaant ka? Või see orig. on ajapikku paremaks läinud? Vb. on mu mure lihtsalt paras pseudo. Või mida teised kaasfoorumlased arvavad?
Tervitab, Viljar

-
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 05.02.2008 13:00 53
- Peamine sõiduk: BMW F07
- Asukoht: Tallinn
Re: F07 N57 klapikambrikaan õline
Tere! Krt seda teab, pead ma ei anna, et äkki saigi hoovis õllede kõrval asjad tehtudRaemees kirjutas:Mis säästu remonti see naabrimees UM tegemas käis? See kõlab ikka rohkem tegude moodi oma hoovis õlle kõrvaleFiljar kirjutas:Tere taas!
Kui juba üks teema sai korra algatatud, siis teeks teise juurde. Teemast, nimelt on minu F07 530XD N57 klapikambrikaan salongi poolt õline. Olen aru saanud, et ajapikku tulevad sinna mõrad sisse ja kaardervärk hakkab vaikselt immitsema. BM Auto lisas omalt poolt, et klapikambrikaane tihendi leke on 99% vale diagnoos ja viga on klapikambrikaanes endas. Lisan veel, et naabrimees käis oma F11´ga UM´is, kus vahetati klapikambrikaane tihend ja silikooniga parandati mõranenud kohad. Olgem ausad, kauaks see seal püsib...
Siit ka minu küsimus. Kas kuskil müüakse tugevat klapikambrikaant ka? Või see orig. on ajapikku paremaks läinud? Vb. on mu mure lihtsalt paras pseudo. Või mida teised kaasfoorumlased arvavad?
Tervitab, Viljar
