E34 525 TDA probleemid
Postitatud: 10.09.2006 23:08 41
Autoks siis 94. a 525 TD A 85kW Läbisõit spido järgi 297000km, aga vähemalt 100 000 on arvatavasti tagasi keeratud.
Tekkisid mõned küsimused, kui autot uurisin.
1. Sisselaskekollektori stangepoolt esimese toru vahelt, mis motosse läeb, ajab õli välja. Omanik ütles, et tihend on seal ise tehtud, arvatavasti seepärast. Aga kust õli sinna üldse saab? Ja kuidas see õli toitesüsteemis pikapeale mõjub? Omanik ütles, et õlivahetuse ajal pandi liiga palju õli sisse, ehk siis normi ülemise kriipsuni, niipalju aga olla ei tohiks. Vastab taoline jutt tõele?
2. Summuti "sukk" (paremini seda nimetada ei oska)on katki. Kuidas see moto tööle mõjub? Müra on ikka suurem tuntavalt.
3. Hommikul käima pannes mõni sekund-paar moto puterdab ja siis võtab kõik potid tööle. Samas käivitus on kiire, lausa poolelt pöördelt. Soojalt puterdamist ei ole, aga kävitus võtab kauem aega, ei lähe nagu päris poolelt pöördelt, teeb vast 2-3 täispööret. Küünlaid taha ei lülita siis enam.
4. Auto "ujub". Omanik ütles, et 1 sisemine rooliots on läbi, aga samas foorumit uurides leidsin, et vabalt võib olla ka roolikarp. Roolil on sellist tühja käimist tunda ükskõik mis asendis, kas otse või lõpuni risti keeratult. Roolikarbi lõtk on tunda vaid rattad otse või ma eksin? teravast august otse läbi sõites on kolinat kuulda, samas kui keeramise ajal auku kohata, on vaikne. Välimised rooliotsad on vahetatud.
5. Turbo vilin on kuuldav, kas see on normaalne? Tean antud autot juba 2 aastat, varasemast nagu ei mäletaks... Kas katkisest "sukast" kostub seda vilet siis paremini?
6. Soojalt kaob ära läbisõidu ja odomeetri näit ning ka käigukasti info. Foorumist leiab palju infot E39 kohta, et mis viga ja et ise tehes on oht osutid ära lõhkuda, kas E34-l on sama oht? Ideepoolest see taastamine ja niiskuse väljapesemine mul üle jõu ei käiks.
Küsimusi on palju, ärge sis tigedaks saage, ma mitu päeva juba foorumis sobranud, aga kõiki vastuseid saanud pole...
Tekkisid mõned küsimused, kui autot uurisin.
1. Sisselaskekollektori stangepoolt esimese toru vahelt, mis motosse läeb, ajab õli välja. Omanik ütles, et tihend on seal ise tehtud, arvatavasti seepärast. Aga kust õli sinna üldse saab? Ja kuidas see õli toitesüsteemis pikapeale mõjub? Omanik ütles, et õlivahetuse ajal pandi liiga palju õli sisse, ehk siis normi ülemise kriipsuni, niipalju aga olla ei tohiks. Vastab taoline jutt tõele?
2. Summuti "sukk" (paremini seda nimetada ei oska)on katki. Kuidas see moto tööle mõjub? Müra on ikka suurem tuntavalt.
3. Hommikul käima pannes mõni sekund-paar moto puterdab ja siis võtab kõik potid tööle. Samas käivitus on kiire, lausa poolelt pöördelt. Soojalt puterdamist ei ole, aga kävitus võtab kauem aega, ei lähe nagu päris poolelt pöördelt, teeb vast 2-3 täispööret. Küünlaid taha ei lülita siis enam.
4. Auto "ujub". Omanik ütles, et 1 sisemine rooliots on läbi, aga samas foorumit uurides leidsin, et vabalt võib olla ka roolikarp. Roolil on sellist tühja käimist tunda ükskõik mis asendis, kas otse või lõpuni risti keeratult. Roolikarbi lõtk on tunda vaid rattad otse või ma eksin? teravast august otse läbi sõites on kolinat kuulda, samas kui keeramise ajal auku kohata, on vaikne. Välimised rooliotsad on vahetatud.
5. Turbo vilin on kuuldav, kas see on normaalne? Tean antud autot juba 2 aastat, varasemast nagu ei mäletaks... Kas katkisest "sukast" kostub seda vilet siis paremini?
6. Soojalt kaob ära läbisõidu ja odomeetri näit ning ka käigukasti info. Foorumist leiab palju infot E39 kohta, et mis viga ja et ise tehes on oht osutid ära lõhkuda, kas E34-l on sama oht? Ideepoolest see taastamine ja niiskuse väljapesemine mul üle jõu ei käiks.
Küsimusi on palju, ärge sis tigedaks saage, ma mitu päeva juba foorumis sobranud, aga kõiki vastuseid saanud pole...