1. leht 1-st

milline on normaalne temperatuur?

Postitatud: 12.09.2006 21:16 34
Postitas spy4
Probleem siis selles, et auto käis mootoriremondis, kus keevitati plokikaant, vahetati veepump, termostaat posu tihendeid, radikas... Temperatuur peale remonti kogu aeg kolmveerand, ehk siis üks pulk üle keskmise ja vahel ka mõni millimeeter üle selle. Kas see on normaalne, et nii kõrge? Kas ei peaks mitte keskel olema?

Parimatega,
Tõnu

Postitatud: 12.09.2006 21:22 15
Postitas kapa
pulk peab olema täpselt püsti siis on tiptop.

Postitatud: 12.09.2006 21:27 19
Postitas spy4
kuidas seda saavutada? sest remondist tulles juba oli nii... mul suht mure, kuna paistab, et need vennad seal remondis oskavad ainult raha kasseerida... ja järgmist 10 000 remondiarvet mu rahakott enam vastu ei pea:(

Postitatud: 12.09.2006 21:31 20
Postitas kapa
mis sul ventika sidur teeb ?kontrolli üle

Postitatud: 12.09.2006 21:34 44
Postitas spy4
jahutusradika ventilaator töötab igatahes, kas see oleks kogu kontroll? Vabandan juhmade küsimuste pärast...

Postitatud: 12.09.2006 22:31 12
Postitas Kratt
minul oli E39 2,5 td ja tean, et ventika sidur oli päris läbi, kuid siiski temp oli koguaeg normis, ehk siis seier oli keskel. Probleem on siiski kusagil ringvoolus, sest kui jahutusvedelik ikka ringi käib, siis jahutab masin sõidu ajal ennast iseenesest juba piisavalt. Ringvoolu takistab õhk ja surve jahutus süsteemis ja ka mitte töötav termostaat.

Postitatud: 12.09.2006 22:43 42
Postitas Rahu
Kui on hästi öhutatud ja ikka on veel viga siis selle leijad kas termostaatist või vee pumpast.

Postitatud: 17.09.2006 19:47 18
Postitas brigaad
Alustama peaks vast siis ventika vahetusest sest see sellel autol kusklt jumalteab mis auto pealt sinna pandud, pluss tuulekoda külge panna! Radikas tuleks sinna uus panna!! Sest see paistis seal olevat kah mingi muu bemmi pealt võetud ning traadiga kinnitatud? Lõpetuseks proovi temp andur lihtsalt ära vahetada! Kõik muu peaks nagu korras olema ;)

Postitatud: 18.09.2006 16:39 54
Postitas Cul
Pisike võimalus on ka, et lihtsalt seiser paigast ära. Kunagi, kui ma veel audi omanik olin, siis seal oli üks tüüpviga, et temp. kell vajas aegajalt kontaktide puhastamist. Ükskord aga kukkus kurivaim maha ja peale seda näitas alati üks kriips allapoole keskmist. Vahest on sul kah kusagil spidoka kerimise käigus näiteks miskit maha kukkund.

Postitatud: 30.09.2006 13:45 28
Postitas sepp
alustama peaks ikka systeemi õhutamisest...
kui see korras...vent. sidur üle vaadata...kas pöörleb jäigalt või vabalt...seisva mootoriga muidugi..kui ikka..siis termostat...ja kui ikka probleem, tuleb sinu mootori remontijatega kord veel ühendust võtma, et kas ikka said tihendid korralikult jne,...st mootor üle vaadata