1. leht 1-st
BMW E61 530D-küsimus??
Postitatud: 24.04.2018 22:00 45
Postitas IffuPiffu1
Tere , oman e61 2004 a. 530d , räägitakse et nendel mootori mured, nimelt pidevalt räägitakse et neil kipub rihmaratas otsast kukkuma nimelt nii et väntvõlli otsast pidi pooleks minema ja rihmaratas pidi kolks alla kukkuma ? vastab see tõele ? on kellelgi olnud selline probleem ?
ja teine mure et vahel auto seisma jätan siis jääb raadio käima, algul polnud üldse probleemi sellega aga nüüd viimasel ajal mõned korrad on olnud niii, ennem vait ei jää kui võtan akult klemmid maha, hakkab neil ka elektroonikaga probleemid tekkima või milles keiss üldse on ?
tänud ette ära kes oskab infi jagada sellekohapealt !!

Re: BMW E61 530D-küsimus??
Postitatud: 25.04.2018 08:16 28
Postitas Kert11
"räägitakse et nendel mootori mured" - M57 ikkagi üsna hea mootor, oleneb kuidas hoolt kanda mootori eest.
"räägitakse et neil kipub rihmaratas otsast kukkuma " - mul enda masinal ükskord tuli vahetada seda kummist võnkleevendiga rihmaratast. Ratas oli läinud mõraliseks ja siis hakkasid rihmad katki minema, esimesena läks kliima rihm. Vahetasin rihmaratta ära ja asi korras, midagi seal otsast ei kukkunud.
Kui sul varem pole E60/E61 kokku puudet olnud, siis võiksid minna kuhugi pädevasse diagnosti, kes vaatab masina üle ja võibolla leiab veel mingeid tüüpvigu, neil kipuvad termostaadid ka vahetust vajama (mootori temp ei saavuta töötemperatuuri, tagajärjeks DPF umbes) Lisaks nõrk koht eelsüüte küünla plokk, enne talve lase üle vaadata.
Lisaks on vaja pöördklapid (swirl flaps) ka eemaldada juhul kui veel alles.
Re: BMW E61 530D-küsimus??
Postitatud: 25.04.2018 20:29 20
Postitas IffuPiffu1
Kert11 kirjutas:"räägitakse et nendel mootori mured" - M57 ikkagi üsna hea mootor, oleneb kuidas hoolt kanda mootori eest.
"räägitakse et neil kipub rihmaratas otsast kukkuma " - mul enda masinal ükskord tuli vahetada seda kummist võnkleevendiga rihmaratast. Ratas oli läinud mõraliseks ja siis hakkasid rihmad katki minema, esimesena läks kliima rihm. Vahetasin rihmaratta ära ja asi korras, midagi seal otsast ei kukkunud.
Kui sul varem pole E60/E61 kokku puudet olnud, siis võiksid minna kuhugi pädevasse diagnosti, kes vaatab masina üle ja võibolla leiab veel mingeid tüüpvigu, neil kipuvad termostaadid ka vahetust vajama (mootori temp ei saavuta töötemperatuuri, tagajärjeks DPF umbes) Lisaks nõrk koht eelsüüte küünla plokk, enne talve lase üle vaadata.
Lisaks on vaja pöördklapid (swirl flaps) ka eemaldada juhul kui veel alles.
seda E61 oman esimest korda ise, mul tuttaval neid mitu olnud ja tema on ka rääkind et 3.0 mootorid pidid väga vastupidavad olema ja küsisin temalt ka et kas ta teab kas on selline probleem neil ja tema ütles et tema 3.0 mootoritel polnud kunagi sellist probleemi.
pöördklapid on eemaldatud.
käisin ühes autoremondi töökojas rehve vahetamas talvel, ostsin auto ja järgmine päev käisin rehve vahetamas ja siis seal remondimees ütles et neil pidid sitad mootorid olema et rihmaratas kukub otsast ära et väntvõll pidi rihmaratta juurest pooleks minema ja rihmaratas kukub otsast et siis pidi mootoriga adventaa olema ühesõnaga.
Re: BMW E61 530D-küsimus??
Postitatud: 25.04.2018 21:53 12
Postitas Kert11
Kui kett läheb katki siis mootor õhtal. Ketti peaks laskma igaks juhuks vahetada kui eelmine omanik vahetas 30 000 km tagant õli (200 000 - 250 000 km juures võiks kett vahetatud olla) Õli peaks vahetama 15 000 tagant