E60 535d, Valge suits
E60 535d, Valge suits
Tervist,
Summutist tuleb valget suitsu,
Suurema turbo juurest tigub jahutus vedelikku õrnalt peale vãljalaske pükstele, ja parast 5min kohapeal käimist hakkab välja viskama suitsu, kesmiselt paksu
Lõhn ka imelik, üks tuttav ütles et viga väikses turbos,
Kiskusin maha, lõtke tundus nagu pole aga kõik sise-välja minevad osad väiksel turbol õlised.
Eiteagi mida peale hakata...
https://www.upload.ee/files/8390396/201 ... 8.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.upload.ee/files/8390462/201 ... 2.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Summutist tuleb valget suitsu,
Suurema turbo juurest tigub jahutus vedelikku õrnalt peale vãljalaske pükstele, ja parast 5min kohapeal käimist hakkab välja viskama suitsu, kesmiselt paksu
Lõhn ka imelik, üks tuttav ütles et viga väikses turbos,
Kiskusin maha, lõtke tundus nagu pole aga kõik sise-välja minevad osad väiksel turbol õlised.
Eiteagi mida peale hakata...
https://www.upload.ee/files/8390396/201 ... 8.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.upload.ee/files/8390462/201 ... 2.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: E60 535d, Valge suits
Kui ikka paks valge suits siis on see jahutusvedelikust( auto taga seistes on tunda magusat lõhna, kui seal sees just vesi pole) mitte õlist ehk siis jahutusvedelik satub põlemiskambrisse, õli põlemisel tuleb sinakas valge toss.
Lisaks sellele, mainid, et turbo osad õlised, pole veel näinud sõidus olnud autot millel oleks turbo süsteem õlist puhas, seda satub sinna nii ehk naa. Kui aga juba cooleri juurest pangega õli välja tuleb siis on probleem... soovitaks karterituulutuse üle vaadata/välja vahetada, kui seda veel tehtud pole.
PS! Piltidel see turbo õline olek on km näinud autol täiesti ok, ajaga tihendid lähevad jäigaks ja süsteemis ringlev õli pressitakse tihendite juurest välja.
Lisaks sellele, mainid, et turbo osad õlised, pole veel näinud sõidus olnud autot millel oleks turbo süsteem õlist puhas, seda satub sinna nii ehk naa. Kui aga juba cooleri juurest pangega õli välja tuleb siis on probleem... soovitaks karterituulutuse üle vaadata/välja vahetada, kui seda veel tehtud pole.
PS! Piltidel see turbo õline olek on km näinud autol täiesti ok, ajaga tihendid lähevad jäigaks ja süsteemis ringlev õli pressitakse tihendite juurest välja.
BMW E60 525D
Re: E60 535d, Valge suits
Okei suured tänud info eest, eks täna tõmbab maha 
Lugesin et Egr cooler võib vahetust vajada.
Videot üles laadida ei saand, sain pildile
Ise kaldun arvama et tilgub sinna liitekohast sisse,
Ja kui piisavalt juba sumpa soe hakkab ta seda kärsatama?
Se siis alumise turbo vasakul pool, täpselt eisaa aru kuat tilgub, ei paase ligi.
https://www.upload.ee/files/8394186/201 ... 0.png.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.upload.ee/files/8394234/201 ... 6.png.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Lugesin et Egr cooler võib vahetust vajada.
Videot üles laadida ei saand, sain pildile
Ise kaldun arvama et tilgub sinna liitekohast sisse,
Ja kui piisavalt juba sumpa soe hakkab ta seda kärsatama?
Se siis alumise turbo vasakul pool, täpselt eisaa aru kuat tilgub, ei paase ligi.
https://www.upload.ee/files/8394186/201 ... 0.png.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.upload.ee/files/8394234/201 ... 6.png.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: E60 535d, Valge suits
Mul oli sama lugu 535-el Paks Valge toss
Ma vahetasin egr jahuti ära ja asi lahenes
Jahutusvedelik kaob ka?
Ma vahetasin egr jahuti ära ja asi lahenes
Jahutusvedelik kaob ka?
Re: E60 535d, Valge suits
Kaob küll jah, mingi 0.5l päevas umbes.
Noo suur turbo täitsa märg alt poolt
Tilk tuleb umbes iga 10seci tagant,
Aga kas peaks mingi sõiduaja peale se toss ära kaduma?
Teeb se suurt millelegi liiga?
Pole nagu julgend väga sõita, kardan hullemat...
Noo suur turbo täitsa märg alt poolt
Tilk tuleb umbes iga 10seci tagant,
Aga kas peaks mingi sõiduaja peale se toss ära kaduma?
Teeb se suurt millelegi liiga?
Pole nagu julgend väga sõita, kardan hullemat...
- nm5
- Huviline
- Postitusi: 332
- Liitunud: 04.05.2009 19:37 06
- Peamine sõiduk: BMW 730d e65/BMW 740i e38/BMW 535i e34
- Asukoht: Räpina/Tallinn
Re: E60 535d, Valge suits
Kui sul summutist tuleb valget tossu ja EGR radikas on selle põhjustaja siis see tosool liigub sul läbi mootori ja ära ei kao see enne, kui jahutusüsteem on jahutusvedelikust tühi või oled radika välja vahetanud. Lisaks on oht, et põlemiskambris võib tekkida hüdrolukk ja ees ootab märkimisväärselt suurem remondiarve. Isiklikult mina eriti ei soovitaks sedasi ringi sõita.Nazarik60 kirjutas:Kaob küll jah, mingi 0.5l päevas umbes.
Noo suur turbo täitsa märg alt poolt
Tilk tuleb umbes iga 10seci tagant,
Aga kas peaks mingi sõiduaja peale se toss ära kaduma?
Teeb se suurt millelegi liiga?
Pole nagu julgend väga sõita, kardan hullemat...
Kronoloogiliselt omatud BMWd: BMW M52 523i E39, BMW M50 525i E34, BMW M57 525dA E39, BMW M57N2 730d E65, BMW M62 740iA, BMW N20 528iA XDrive F10, BMW M30 535i E34
Re: E60 535d, Valge suits
Aga selge, pean meeles,
Kuid huvitav on se et miks suurem turbo tilgub, on ta ühendatud jahutus süsteemiga?
ei ole kõige teravam pliiats veel sellesuhtes.
Kuid huvitav on se et miks suurem turbo tilgub, on ta ühendatud jahutus süsteemiga?
ei ole kõige teravam pliiats veel sellesuhtes.
- nm5
- Huviline
- Postitusi: 332
- Liitunud: 04.05.2009 19:37 06
- Peamine sõiduk: BMW 730d e65/BMW 740i e38/BMW 535i e34
- Asukoht: Räpina/Tallinn
Re: E60 535d, Valge suits
Pole küll 535d mootoritega väga kogenud, aga niipalju kui internetis on silma jäänud, siis nende mootorite turbod ei ole vesijahutusega. Õlijahutusega. Seega neil pole mingit seost mootori jahutussüsteemiga. Tõenäoline on, et leke esineb kusagil üleval pool ja jahutusvedelik tilgub antud koha peale, kus tundub leke olema.Nazarik60 kirjutas:Aga selge, pean meeles,
Kuid huvitav on se et miks suurem turbo tilgub, on ta ühendatud jahutus süsteemiga?
ei ole kõige teravam pliiats veel sellesuhtes.
Kronoloogiliselt omatud BMWd: BMW M52 523i E39, BMW M50 525i E34, BMW M57 525dA E39, BMW M57N2 730d E65, BMW M62 740iA, BMW N20 528iA XDrive F10, BMW M30 535i E34