Autoks on 2011a F10 ning uus kell on pärit 2014a LCI F10 pealt. Leidsin sellist infot, et 2015+ paneele ei pruugi ilma suure vaevata ümber programmeerida, sest tootja poolt on ette võetud sammud, et takistada läbisõiduga manipuleerimist. Seega, juhin tähelepanu riistvara versioonile HW01, millega läks asi sujuvalt.

Esimesed sammud on väga hästi seletatud internetis levinud juhendis:
http://f20.1addicts.com/forums/attachme ... 1465929213" onclick="window.open(this.href);return false;
Et esialgu on vaja plokk lahti võtta, võtta maha 160D0WT kiip (uuematel paneelidel võivad teised kiibid olla), ning muuta sees olevad andmed vastavalt juhendile. Et programmi lugeda/kirjutada, on vaja spetsiaalset riistvara. Sobib R270 programaator. Ise tegin just sellega. Soovitan läbisõitu igal juhul ära nullida.
Kui kiip on programmeeritud ja plaadile tagasi joodetud, oleks hea üle vaadata, kas läbisõit on nullitud või mitte. Selleks tuleks labori toiteplokiga paneelile 12V anda ning vajutada odo nullimise nuppu. Ekraanile peaks ilusti 000.0 läbisõit ilmuma. Siis on plokk valmis autosse paigaldamiseks.
Paneeli eemaldamise protseduur on hästi näidatud järgmises videos:
https://www.youtube.com/watch?v=bhzx6rlvfEI" onclick="window.open(this.href);return false;
Vana paneel välja, teine asemele ja siis tuleb kõige huvitavam osa. Juhendis kirjeldatud programmeerimise protsess mind ei aitanud. Siis usaldasin professionaale ja saingi töötavat paneeli endale.

Tavapaneel näeb lihtsalt nii inetu välja:

Igale autole vist ei pidanudki sobima, kuna sõltub veel sellest, kas vanale kellale tuleb MOST optikat või mitte (CIC ja navi olemasolu peaks kinnitama, et optika tuleb).
Et protseduur on täiesti teostatav, kuigi ei ole päris Plug'n'Play. Paneele saab odavamalt Lätist, kus on nende hinnad 250-300 kanti. Samas peate kindel olema, et see pole varastatud, sest mina küll ei tahaks sõita varastatud asjaga autos.