Tere
1.Kas E39 Touringul on õhkvedrustuse andurid ainult esimeste õõtsade küljes või on taga ka kuski(kus)l?
2.Kui üks tuli ei reguleeri ennast, näiteks on vardad katki siis võib ka õhkvedrustus sellest mõjutatud olla?
Probleem selles, et vasak tuli ja parem õhk reguleerivad. Vasakpoolne õhk lihtsalt on( ei reguleeri) ja parempoolne tuli ka ei reguleeri end.
E39 Touring õhkvedrustus
-
- Huviline
- Postitusi: 924
- Liitunud: 18.03.2007 21:16 12
- Peamine sõiduk: BMW 530d '03
- Asukoht: Tartumaa
Re: E39 Touring õhkvedrustus
Ees paremal (kõrvalistuja pool) ning taga paremal on tulede andurid.
Taga vasakul (juhipool) on õhkvedrustuse oma.
Tagumisi näed kui ratas eest võtta. Plasthoovaga vist olid õõtsa küljes.
Tulede regullvardad pole õhkvedrustusega seotud.
Taga vasakul (juhipool) on õhkvedrustuse oma.
Tagumisi näed kui ratas eest võtta. Plasthoovaga vist olid õõtsa küljes.
Tulede regullvardad pole õhkvedrustusega seotud.
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
Re: E39 Touring õhkvedrustus
Õhkvedrustuse reguleerimisel ikka mõlemad tagumised andurid kasutusel! Lihtsalt üks neist ka gaaslampide kõrgusreguleeringul kasutuses.
-
- Huviline
- Postitusi: 924
- Liitunud: 18.03.2007 21:16 12
- Peamine sõiduk: BMW 530d '03
- Asukoht: Tartumaa
Re: E39 Touring õhkvedrustus
Mäletan, et kui esimest näppisin siis liikusid tuled, tagumist paremat, siis liikusid ka tuled, tagumine vasak siis auto kõrgus.
Pean üle kontrollima, kui sa ütled, et nii on siis minu autol tagumise paremaga mingi teema. Vahepeal on kõrgusega mingid anomaaliad olnud, kõrgus erinev kohati.
Teemaalgatajale sry valeinformatsiooni ning OT eest.
Edit: leidsin ühe pdfi ka, kinnitamaks Indreku juttu
A ride height sensor is fitted for each air-sprung wheel. Refer to
the overview graphics for the single-axle and twin-axle air
suspension for details of the installation position. The ride height
sensor is articulated by a coupling rod and sends a signal to the
EHC control unit.
The ride height sensor operates according to the magnetore-
sistive principle. In the E38 and the following cars, the car is
fitted with automatic headlight vertical aim control and the right-
hand ride height sensor is designed as a double sensor.
Pean üle kontrollima, kui sa ütled, et nii on siis minu autol tagumise paremaga mingi teema. Vahepeal on kõrgusega mingid anomaaliad olnud, kõrgus erinev kohati.
Teemaalgatajale sry valeinformatsiooni ning OT eest.
Edit: leidsin ühe pdfi ka, kinnitamaks Indreku juttu
A ride height sensor is fitted for each air-sprung wheel. Refer to
the overview graphics for the single-axle and twin-axle air
suspension for details of the installation position. The ride height
sensor is articulated by a coupling rod and sends a signal to the
EHC control unit.
The ride height sensor operates according to the magnetore-
sistive principle. In the E38 and the following cars, the car is
fitted with automatic headlight vertical aim control and the right-
hand ride height sensor is designed as a double sensor.
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
Re: E39 Touring õhkvedrustus
Kas andurid kontrollivad üksteist vastastikuliselt? Parempoolne andur vasakut tuld? Paremal oli andur olemas ees, aga vasakul ei näinud. Samas vasak tuli korras parem mitte.
Parema tule puhul liigutasin xenonit, et kontrollida vardaid. Nagu väikese nõksu liikus kaasa, vasakpoolne liikus tunduvalt rohkem.
Tagumisi andureid ei näinud, sest ei viitsinud ratast alt ära võtta
Mis hinnaga umbes liiguvad esimesed andurid? Tutikad olid miskit 50 kanti.... arvan, et kuna puudub siis vaja täispikkuses koos juhtmega üldse.
Parema tule puhul liigutasin xenonit, et kontrollida vardaid. Nagu väikese nõksu liikus kaasa, vasakpoolne liikus tunduvalt rohkem.
Tagumisi andureid ei näinud, sest ei viitsinud ratast alt ära võtta

Mis hinnaga umbes liiguvad esimesed andurid? Tutikad olid miskit 50 kanti.... arvan, et kuna puudub siis vaja täispikkuses koos juhtmega üldse.
-
- Huviline
- Postitusi: 924
- Liitunud: 18.03.2007 21:16 12
- Peamine sõiduk: BMW 530d '03
- Asukoht: Tartumaa
Re: E39 Touring õhkvedrustus
Ees on ainult üks andur, kõrvalistuja pool. Kui ma enda tuledega jeblasin siis testisin, liigutasin esimese anduri hooba ning mõlemad esituled liikusid. Seega nii esimene kui tagumine andur kontrollivad mõlemat esimest tuld.
Vahetasin endal selle esimese anduri välja, oli ca 40-50 euri tuuri jah.
Kunagi olid enda omal ka vardad puru. Pirnid eest, siis minu omal oli näha august, et vardad mõrased/puru.
Või siis lihtsalt liiguta xenoni pistikuid, kui logiseb ülemäära siis miskit mäda.
https://www.google.ee/url?sa=t&source=w ... u7wwi-xzD4" onclick="window.open(this.href);return false;. Ehk sellest abi
Vahetasin endal selle esimese anduri välja, oli ca 40-50 euri tuuri jah.
Kunagi olid enda omal ka vardad puru. Pirnid eest, siis minu omal oli näha august, et vardad mõrased/puru.
Või siis lihtsalt liiguta xenoni pistikuid, kui logiseb ülemäära siis miskit mäda.
https://www.google.ee/url?sa=t&source=w ... u7wwi-xzD4" onclick="window.open(this.href);return false;. Ehk sellest abi
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
Re: E39 Touring õhkvedrustus
Jippikajeee, sisuliselt alustada ikkagi lihtsatsest asjadest ja lihtsalt ikkagi vaadata asi üle. Kiskusin mingi aeg ratta maha, andur oli olemas. Eile sai lahti võetud kompressori osa ja solenoidid omavahel korraks ära vahetatud ja vigane pool pumpas ennast ilusti täis. Vigaseks osutuski siis üks pumba solenoid. Juba kuulutused värgid üleval ja otsin uut.
Case closed!

Case closed!