Bmw e39 m57d30 142kw EI KÄIVITU
Bmw e39 m57d30 142kw EI KÄIVITU
Latirõhk madal ning seetõttu ei käivitu. Üks päev pill lihtsalt käima ei läinud, vahetanud latirõhuanduri ja proovinud ka teist nukaandurit. Samuti vahetatud etteandepump. Mida veel kontrollida enne kui kõrgsurvepumba kallale lähen?
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 04.11.2013 17:44 16
- Peamine sõiduk: BMW 525D E39
Re: Bmw e39 m57d30 142kw EI KÄIVITU
Pihustite tagasivoolud kontrolli üle, endal praegu sama jama. Hetkel väljas + kraadid siis pill käivitub, nii kui külma on siis ei ole latis õiget rõhku ja käima ei lähe.
Re: Bmw e39 m57d30 142kw EI KÄIVITU
Kontrollisin neid ka. Need olid timmis
Re: Bmw e39 m57d30 142kw EI KÄIVITU
Pihustite tagasi vool või pumba küljes olev regulaator.
99prossa ajast pihustite ülevool. Teoreetiliselt ei tohiks üle voolist midagi üle tulla.kui süüteo sisse paned või käivitada üritad.
99prossa ajast pihustite ülevool. Teoreetiliselt ei tohiks üle voolist midagi üle tulla.kui süüteo sisse paned või käivitada üritad.
2003 e39 530d touring
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 04.11.2013 17:44 16
- Peamine sõiduk: BMW 525D E39
Re: Bmw e39 m57d30 142kw EI KÄIVITU
Sul ei lähe + kraadidega ka tööle hetkel?
Endal vahetasin KSP regulaatori ära, ei aidanud.
Endal vahetasin KSP regulaatori ära, ei aidanud.
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: Bmw e39 m57d30 142kw EI KÄIVITU
Äkki viskaks järgi vähemalt arvuti,et näeks veakoodid ära.
Proovi korraks kasvõi eetriga,kui läheb sellega, siis kütusesüsteemis kala,ei saa rõhku üles.
Kui siis ka ei lähe, siis näiteks vända andur vms.
Leia asjalik inimene kes oskaks sind suunata, mitte lambist asju vahetada.
Lollus ju
Proovi korraks kasvõi eetriga,kui läheb sellega, siis kütusesüsteemis kala,ei saa rõhku üles.
Kui siis ka ei lähe, siis näiteks vända andur vms.
Leia asjalik inimene kes oskaks sind suunata, mitte lambist asju vahetada.
Lollus ju
Re: Bmw e39 m57d30 142kw EI KÄIVITU
Juhendid on tehase poolt olemas madala latirõhu põhjuse tuvastamiseks, esinduses ja võib-olla kuskil veel ka vajalikud tööriistad. Kokkuvõttes tuleb vist tõesti odavam esindusele diagnostika eest maksta kui huupi asju vahetada. Teoorias on diagnoosi panemine lihtne, lihtsalt vaja mõõta palju pump rõhku lööb, ilma et latt ja pihustid taga oleks. Kui lööb piisavalt, siis viga pihustites jne.. Lihtsalt pole millegagi mõõta.
Re: Bmw e39 m57d30 142kw EI KÄIVITU
Pole ammu postitanud, aga leidsin probleemi üles. Ksp tagaolev andur oli tuksis. Nüüd järgmine kala. Pihusti tagasivool umbes vist sest kahe pihusti vahelt lõi vooliku minema. Kas seda võib mõjutada see , et ma vaakumeid vahetades võisin kuskilt miskit valesti panna? Arvuti järgi pihustid korras ning samuti ka süstaldega proovides ei jookse süstlad täis.