F seeria N57 mootori head/vead
F seeria N57 mootori head/vead
Tervist.
Kuna plaan on enda praegune auto F seeria vastu välja vahetada siis otsin infot selle kurikuulsa N57 mootori kohta.
Kes Eestis teostaks ketiliini kontrolli ning mis summat selle eest küsitakse?
Kuna auto on töömahuga 3 liitrit siis kas on neil mingit erilist vahet ka?( 525d 150kw töömaht 3L , 530d 180/190kw töömaht 3 liitrit)
Mis raha küsitakse ketikomplekti vahetuse eest?
Foorumis üldiselt selle N57 kohta ikka väga vähe infot kuigi autod juba 8 aastat vanad.
Kuna plaan on enda praegune auto F seeria vastu välja vahetada siis otsin infot selle kurikuulsa N57 mootori kohta.
Kes Eestis teostaks ketiliini kontrolli ning mis summat selle eest küsitakse?
Kuna auto on töömahuga 3 liitrit siis kas on neil mingit erilist vahet ka?( 525d 150kw töömaht 3L , 530d 180/190kw töömaht 3 liitrit)
Mis raha küsitakse ketikomplekti vahetuse eest?
Foorumis üldiselt selle N57 kohta ikka väga vähe infot kuigi autod juba 8 aastat vanad.
Re: F seeria N57 mootori head/vead
keti kohta tahaks ise ka infot, et kus seda kontrollida kas vajaks vahetust või mitte? Enda n57'l 270k kellal aga külmalt pole mingit ketiklõbinat kuulda. Netist võib kõike imeasju välja lugeda..iseasi mida uskuda. Pole veel asjatundjatelt uurinud selle teema kohta.
mul n57 f10 olnud 10 kuud ja siiani olen vahetanud throttle valve(ista+ andis viga ja mootor seiskus vaevaliselt-värinaga jäi seisma), swirl flaps actuatori + pöördklapid eemaldatud (suurtel pööretel oli jõud kadunud ja mootor hakkas värisema - töö tehtud ja asi korras)
mul n57 f10 olnud 10 kuud ja siiani olen vahetanud throttle valve(ista+ andis viga ja mootor seiskus vaevaliselt-värinaga jäi seisma), swirl flaps actuatori + pöördklapid eemaldatud (suurtel pööretel oli jõud kadunud ja mootor hakkas värisema - töö tehtud ja asi korras)
Re: F seeria N57 mootori head/vead
Kuidas asi korras saab olla kui pöördklapid eemaldatud. Pigem on keskkonnaohtlik romu kui enam ei vasta tehasest tulnud saastenormidele. Pöördklappe egr-e jne... annab ka remontida mitte lihtsalt välja rookida... selliste asjade pärast ongi järelturul ainult tühjaksroogitud kärud. Kellel pole dpfi kellel egr-i kellel kat-i kellel pole pöördklappe.. 10 a tagasi oli turg täis ilma lambda ja katita bensukaid.. tänapäeval on elementaarne, et need asjad peavad kõik töökorras olema..
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: F seeria N57 mootori head/vead
jõud tagasi - asi korras. Saan enda romuga rahulikult edasi sõita.
Und see minult ei röövi ja saastenormide kohta saan teada ülevaatusel aasta lõpus.
Und see minult ei röövi ja saastenormide kohta saan teada ülevaatusel aasta lõpus.
Re: F seeria N57 mootori head/vead
Mida see uus pöördklappide aktuaator siis liigutab seal nüüd?
Re: F seeria N57 mootori head/vead
mitte midagi, ei tahtnud, et viga sisse jääks.teet82 kirjutas:Mida see uus pöördklappide aktuaator siis liigutab seal nüüd?
Re: F seeria N57 mootori head/vead
viewtopic.php?p=15354791&sid=e2d21408a3 ... #p15354791" onclick="window.open(this.href);return false;
Diiselmootorite osa on kõik sama, lisaks tuleb juurde ka metallipuru tootev KSP (kõrgsurvepump)
Diiselmootorite osa on kõik sama, lisaks tuleb juurde ka metallipuru tootev KSP (kõrgsurvepump)
Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F seeria N57 mootori head/vead
Mitte midagi uut siin päikese all; Need 5+ aastat diislid ongi potentsiaalsed köndistused ja 10. sünnipäevaks vähemalt mingist otsast köndid, sest raha nende ülalpidamiseks omanike mõttelaadi tõttu on puudulik. Selge on see, et ega mõttelaad ei muutu, kui survestus puudub. Kõik saavad sellet aru, et 10 aastane reaalne ja aus EURO5 või EURO6 tänaval kasutatav diisel saab olema tõsine haruldus. Seetõttu ka kõik seadusemuudatused, et kõik diislid asap algatuseks vähemalt Euroopa linnades kasutamine keelustada.
Re: F seeria N57 mootori head/vead
Kas see,et KSP hakkab ennast ise ´´sööma´´ ei tule pigem eesti sitast kütusest? Selle vastu Neste Pro Diisel ei peaks aitama kui seni veel ksp korras ja metallitükke küttetrassis pole?Volum kirjutas:viewtopic.php?p=15354791&sid=e2d21408a3 ... #p15354791
Diiselmootorite osa on kõik sama, lisaks tuleb juurde ka metallipuru tootev KSP (kõrgsurvepump)
Re: F seeria N57 mootori head/vead
Ega need jamad ainult Eestis ei ole
Re: F seeria N57 mootori head/vead
Kui probleem on laiaulatuslikum kas siis äkki on lootust või lausa juba on olemas ka tehase aktsioon selle kõrvaldamiseks?Tauri_J kirjutas:Ega need jamad ainult Eestis ei ole
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F seeria N57 mootori head/vead
Kuna see mootor USA-s ebaoluline siis väga vähe tõenäoline, et üldse kunagi aktsiooniks teemat kogub.
- Raitz330
- Huviline
- Postitusi: 356
- Liitunud: 26.09.2009 19:34 20
- Peamine sõiduk: BMW E30 330d
- Asukoht: Võru
Re: F seeria N57 mootori head/vead
Kõik oleneb kuidas autol õlivahetused tehtud. Mõned ketivahetused teinud ja 300th peal pole küll väga kulumismärke näinud ,et kett pikem oleks kui uus kett.
Kontrollida saad külmkäivitusel klõbinat kuulatas või siis klapikambrikaan maha ja märgid paikka panna ,siis kohe näha kas on kulunud ja veninud.
Kontrollida saad külmkäivitusel klõbinat kuulatas või siis klapikambrikaan maha ja märgid paikka panna ,siis kohe näha kas on kulunud ja veninud.
Re: F seeria N57 mootori head/vead
Eraisikult autot ostma minnes vast ei lasta KKK maha kakkuda kuskil suvalises parklasRaitz330 kirjutas:Kõik oleneb kuidas autol õlivahetused tehtud. Mõned ketivahetused teinud ja 300th peal pole küll väga kulumismärke näinud ,et kett pikem oleks kui uus kett.
Kontrollida saad külmkäivitusel klõbinat kuulatas või siis klapikambrikaan maha ja märgid paikka panna ,siis kohe näha kas on kulunud ja veninud.

Videosid vaadates siis hakkab N57 kett samamoodi häält tegema oma eluea lõpus nagu N47 oma aga tundub,et probleem pole ikkagi nii laialt levinud kui N47.
Mis summasse N57 ketivahetus jääb üldse? Profülaktika mõttes sooviks selle endale selgeks teha kui sellise mootoriga masin plaanis osta on.
Re: F seeria N57 mootori head/vead
Hind oleneb täiesti, kus sa seda tööd teha lased.
Esinduse pakkumine oli 2400€ N57l.
Ma sain 1300€ga vahetatud ja tööraha oli sellest 585€. Varuosad läksid kõik originaalid...
Esinduse pakkumine oli 2400€ N57l.
Ma sain 1300€ga vahetatud ja tööraha oli sellest 585€. Varuosad läksid kõik originaalid...
BMW 520iA Touring 1994.a. ex, BMW 730d 1999.a. ex, BMW 330cd 2003.a. ex, BMW 730d E65 2006.a. ex, BMW 530d F10 2014.a. ex, BMW 530d G30 2018.a.
Re: F seeria N57 mootori head/vead
BM’st sain pakkumise 1567eur ketikomplekti vahetusele.Keti kontrollimine 149 euri ja 3 tundi tööd.Mihkel kirjutas:Hind oleneb täiesti, kus sa seda tööd teha lased.
Esinduse pakkumine oli 2400€ N57l.
Ma sain 1300€ga vahetatud ja tööraha oli sellest 585€. Varuosad läksid kõik originaalid...
Re: F seeria N57 mootori head/vead
Ilmselt see protseduur?Volum kirjutas:Mida seal 3 tundi kontrollid?
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10- ... 1VnZ8nwR0I" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: F seeria N57 mootori head/vead
15 min ja tehtud. Isegi mitmeid korda teinud ja pole kunagi niipalju aega viitnud, et sellest kontrollist 3 tundi saaks. 

Buumer Auto / 56826000
Re: F seeria N57 mootori head/vead
Äkki siis 3 h oli silmas peetud pihustite ja KKK eemaldamist, et kontrollida nukkvõllide ajastus?
Ega ca 100 000 km läbinud autol ei ole mõtet nagunii midagi kontrollida, kui anomaaliad puuduvad.
Samas üle 200 000 km sõitnud autol juba pole mõtet teisel põhjusel enam kontrollile raha kulutada, vaid pigem arvestada, et varem või hiljem on see kulutus ketivahetuse näol tarvilik teha N seeria diislil.
Ega ca 100 000 km läbinud autol ei ole mõtet nagunii midagi kontrollida, kui anomaaliad puuduvad.
Samas üle 200 000 km sõitnud autol juba pole mõtet teisel põhjusel enam kontrollile raha kulutada, vaid pigem arvestada, et varem või hiljem on see kulutus ketivahetuse näol tarvilik teha N seeria diislil.
Re: F seeria N57 mootori head/vead
Milleks KKK ja pihustite eemaldus kui sama abinõuga tuleb sama resultaat? 80k autodel on ka ketid puru läinud, alati on mõtet kontrollida, siis on kindlustunne suurem. 30k õlivahetuse välba juures on raua sisaldus kõrge. Isegi siin foorumis on õlitestid läbi käinud erinevatel välpadel. viewtopic.php?f=39&t=287701
Buumer Auto / 56826000