'97 E39 (525TDS) püsikiirushoidja paigaldamine

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kaareltam
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 06.12.2018 09:30 55
Peamine sõiduk: BMW 525tdsAT
Telefon: 55533646

'97 E39 (525TDS) püsikiirushoidja paigaldamine

Postitus Postitas Kaareltam »

Tere

Teemat on varasemalt korduvalt käsitletud, kuid põhjaliku otsingu järel on endiselt hunnik küsimusi ja vähe konkreetseid vastuseid. Lisaks on vanades postitustes linkide viited aegunud.

Kas kellelgi on kogemust 97-nda aasta 525tds (automaat) püsikiiruse hoidja paigaldamisega?
Paigaldasin autole nelja kodaraga MFL rooli, mille juhtmed vedasin alloleva õpetuse järgi:
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... t-DIY-info" onclick="window.open(this.href);return false;

Lühidalt sai auto roolist alates täindavalt juurde 3 juhet- 12v vool, I-Bus, ja püsikiirushoidja.
voolu ja I-Busi ühendus õnnestus, heli juhtimise nupud töötavad. Mida ma aga tööle ei saanud, on püsikiiruse hoidja, mille juhtme vedasin ja ühendasin mootori aju pin 12-sse mineva juhtmega (kollane must juhe, mis väidetavalt jookseb DDE-st ajuni).

Sellise ühenduse tulemusel peaks püsikiirushoidja 30km/h+ kiiruse juures teoreetiliselt töötama. Tean, et eraldi rohelist märgutulukest selleks armatuuris põlema ei hakka.

Milliseid täiendavaid ühendusi, tegevusi tuleks teha või kontrollida? Kas ilma püsikata variandil võib olla piduriandur teine? Eeldan, et püsikaga auto puhul peaks pidurist minema signaal aju ja DDE-ni, ilma püsikata variandi puhul justkui ei näe loogiliselt võttes selleks vajadust (v.a. võib-olla automaatkasti aju jaoks).

Tean ka seda,et minu masina puhul peaks püsikiirusehoidja jaoks olema armatuuris eraldi nupp, kuid teoreetiliselt võib seda nuppu asendada ka roolil olev I/O nupp (või O nupp, sest signaal on neil sama), kuid võib-olla olen selle kohapealt lihtsalt naiivne.
Kurioosumiks on asjaolu, et armatuuril liistu eemaldamine (kus peaks olema püsika nupp) paljastab ühe musta värvi juhtmeotsa (pakitud liistu alla), mille otstarvet ma ei tea. Kindlalt võib väita ainult seda, et auto ei tulnud tehasest püsikiirushoidjaga.

Ette tänades

Kaarel
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: '97 E39 (525TDS) püsikiirushoidja paigaldamine

Postitus Postitas ooDDoo »

Kui aju nõuab püsika nupu signaali , siis rooli pealt ei lülitagi ennast sisse. Aju vahetus uuema vastu või siis nupu paigaldus on lahendused
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Vasta