E60 käigukasti probleem.
Postitatud: 26.06.2019 10:44 32
Tere. Mure kastiga. Autoks 520-2003a. Käigukast 6hp19.
Juhtus siis selline asi et kasti oilcooleri purunemise tagajärjel solkis kasti6li jahutus vedelikuga. Vahetasin uue cooleri, õlifiltri, uued mechatronicu tihendid ,pesin kasti läbi ja uus zf õli sisse.
Veakoodid kustutatud ja kast toimis enam-vähem. Vahetus 2-3 veidi järsk.
Järgmine pauk tuli kui purunes kasti jahutus voolik ja s6idu ajal kogu 6li välja pritsis
. Avarii režiim ja puksiiriga koju...
Ok. Uus voolik, uus 6li. Kustutasin vead.
Nüüd kast toimib kuid ainult külmalt. Niipea kui 100 kanti temp läheb hakkavad k6ik siduripaketid libisema ja lülitab avarii režiimi. Jääb 5 käik ainult.
Veakoodid
4F92- egs: ratio monitoring,clutch A-C-- present
4F81-....................................clutch A--present
Oskab siin ehk keegi n6u anda millest nüüd alustada.
Lugedes välisfoorumitest siis tundub et v6iks alustada valvebodyst ennem kui kast maha ja laiali....
Nendest veakoodidest lugedes siis jääb mulje et v6iks olla purunenud see kandiline plastiktihend valvebody ja kasti vahel.
Plaan selline et vahetaks need plastiktihendid- kandiline ja 4 torujast, siis valvebody adapter plate ja uued solenoidid.
Ja kui see ka ei aita siis juba kast maha ja juppideks. Friktsioonkettad ja turbiin.
On kellelgi veel ideid mida-kuidas toimida?
Arusaadav ka see et k6ige 6igem variant oleks auto lihtsalt akastidega tegelevasse ettev6ttesse viia aga kuna elan Küprosel siis selline pädev koht puudub. Kogemusest tean et siin suudetakse k6ik p...e keerata ja lisaks veel ka asjasse mittepuutuvat. Odavaim variant liikuma saada oleks kasutatud kast ca 700 euri aga ei tea ju jälle kuidas hooldatud.
Auto läbisõit 200 000km. Toodud Jaapanist @10 a tagasi.
Igasugune info teretulnud.
Ette tänades.
Juhtus siis selline asi et kasti oilcooleri purunemise tagajärjel solkis kasti6li jahutus vedelikuga. Vahetasin uue cooleri, õlifiltri, uued mechatronicu tihendid ,pesin kasti läbi ja uus zf õli sisse.
Veakoodid kustutatud ja kast toimis enam-vähem. Vahetus 2-3 veidi järsk.
Järgmine pauk tuli kui purunes kasti jahutus voolik ja s6idu ajal kogu 6li välja pritsis

Ok. Uus voolik, uus 6li. Kustutasin vead.
Nüüd kast toimib kuid ainult külmalt. Niipea kui 100 kanti temp läheb hakkavad k6ik siduripaketid libisema ja lülitab avarii režiimi. Jääb 5 käik ainult.
Veakoodid
4F92- egs: ratio monitoring,clutch A-C-- present
4F81-....................................clutch A--present
Oskab siin ehk keegi n6u anda millest nüüd alustada.
Lugedes välisfoorumitest siis tundub et v6iks alustada valvebodyst ennem kui kast maha ja laiali....
Nendest veakoodidest lugedes siis jääb mulje et v6iks olla purunenud see kandiline plastiktihend valvebody ja kasti vahel.
Plaan selline et vahetaks need plastiktihendid- kandiline ja 4 torujast, siis valvebody adapter plate ja uued solenoidid.
Ja kui see ka ei aita siis juba kast maha ja juppideks. Friktsioonkettad ja turbiin.
On kellelgi veel ideid mida-kuidas toimida?
Arusaadav ka see et k6ige 6igem variant oleks auto lihtsalt akastidega tegelevasse ettev6ttesse viia aga kuna elan Küprosel siis selline pädev koht puudub. Kogemusest tean et siin suudetakse k6ik p...e keerata ja lisaks veel ka asjasse mittepuutuvat. Odavaim variant liikuma saada oleks kasutatud kast ca 700 euri aga ei tea ju jälle kuidas hooldatud.
Auto läbisõit 200 000km. Toodud Jaapanist @10 a tagasi.
Igasugune info teretulnud.
Ette tänades.