Mõningad küsimused E28 kohta
Mõningad küsimused E28 kohta
Selline mure siis.Et kui soendus panna 3 astme peale tööle käib mingi klõps.Nagu mõni klapp sulguks.Ja hakkab sooja asemel külma tulema.Kui jätta seejärel seisma ja panna 1-2 astme peale töötab ilusti.Kolmandaga jälle sama pull.Ja sama asi tekib ka siis kui sõita 120nega või üle selle.Milles võib viga olla??
Siis veel küsimus mootori kohta.Tegu 83.a 2.8 mootoriga.
Kuidas nii suur mootor suuri pöördeid kannatab.Või läheb varsti laiali?
Palju tal normaalne kütte kulu oleks ning kas tal peabki piiraja 5500 pöörde peal olema?
Selline värk siis veel.Et bensiini ja tempi näidikud panevad segast.
Pentsu oma lihtsalt valetab aeg ajalt.
Aga tempi oma teeb erilisi lollusi.
Sõidu ajal kipub põhja minema.Ja käib ka niisama edasi tagasi.Kuidas kunagi.Aga kui jätad mootori seisma Ja paned süüte sisse on kõik normis.Nigu käima oaned ja sõidad umbes 100m jälle sama pull
Siis veel küsimus mootori kohta.Tegu 83.a 2.8 mootoriga.
Kuidas nii suur mootor suuri pöördeid kannatab.Või läheb varsti laiali?
Palju tal normaalne kütte kulu oleks ning kas tal peabki piiraja 5500 pöörde peal olema?
Selline värk siis veel.Et bensiini ja tempi näidikud panevad segast.
Pentsu oma lihtsalt valetab aeg ajalt.
Aga tempi oma teeb erilisi lollusi.
Sõidu ajal kipub põhja minema.Ja käib ka niisama edasi tagasi.Kuidas kunagi.Aga kui jätad mootori seisma Ja paned süüte sisse on kõik normis.Nigu käima oaned ja sõidad umbes 100m jälle sama pull
Viimati muutis sild, 26.10.2006 17:05 44, muudetud 1 kord kokku.
Siis veel küsimus mootori kohta.Tegu 83.a 2.8 mootoriga.
Kuidas nii suur mootor suuri pöördeid kannatab.Või läheb varsti laiali?
Palju tal normaalne kütte kulu oleks ning kas tal peabki piiraja 5500 pöörde peal olema?
Pööret kannatab lõdvalt, olen omanud sellist autot ja minu sõidustiili juures istub mootor pidevalt piirajas

Piiraja ise on mehaaniline, pöörete arv olenab sellest, kui väsinud on vedru jagaja rootoris
Vedru üldse eemaldada ei soovita, võid mootori ära lõhkuda
mul tekkis ka üks küsimusPööret kannatab lõdvalt, olen omanud sellist autot ja minu sõidustiili juures istub mootor pidevalt piirajas
Piiraja ise on mehaaniline, pöörete arv olenab sellest, kui väsinud on vedru jagaja rootoris
Vedru üldse eemaldada ei soovita, võid mootori ära lõhkuda

et kas kõigil e28 2.8 mootoritel on piiraja

ma nagu proovisin, aga piirajat ei tulnud kuskilt vastu

redline - ju siis sul see vedru puudub mis vajalikul pöördel süüte lühistab
sild - tundub, et sul sulgub mõni klappidest mida saad nendest kolmest liugurist reguleerida, vist kelsmine suleb ja avab välimise klapi, otsi viga murdunud liuguri taga olevast silumiinhoidikust, või siis sealt edasi, trossist või ei teagi kust veel.
sild - tundub, et sul sulgub mõni klappidest mida saad nendest kolmest liugurist reguleerida, vist kelsmine suleb ja avab välimise klapi, otsi viga murdunud liuguri taga olevast silumiinhoidikust, või siis sealt edasi, trossist või ei teagi kust veel.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Piiraja peaks ikka olema, aga arvatavasti siis jah rootori viga. Oma 82a. 528 samuti piiraja ei töötand ja kiirendamisel käis tahho vabalt teisel pool 7000 ära ja 2.käiguga sai 110km/h-ni lasta
Aga mootorile see loomulikult positiivselt ei mõjunud
Aga salongisoojendusega oli mul ka sama pull värk, et maanteel möödasõidul järsult kiirendades oleks nagu konditsioneer tööle hakanud
Talvel -15 kraadi juures polnud see muidugi tore nähtus
Ja kui lasid kiiruse 90-100 kanti, siis hakkas jälle sooja tulema. Ma nüüd täpselt ei teagi miks see probleem lõplikult ära kadus, sest kahest autost sai ükskord üks kokku laotud ja pärast seda nagu probleem kadus.


Aga salongisoojendusega oli mul ka sama pull värk, et maanteel möödasõidul järsult kiirendades oleks nagu konditsioneer tööle hakanud


- Põrna Märt
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 15.05.2006 10:20 10
- Asukoht: Tallinn, Jüri, Saaremaa