Aku kodeerimine

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
derry456
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 01.08.2015 21:22 23
Peamine sõiduk: BMW 530xd

Aku kodeerimine

Postitus Postitas derry456 »

Lugesin, et tuleb uus aku sisse kodeerida. Kas sama kehtib ka e61 lci kohta ja kas seda on võimalik teha delphi ds150e'ga. Justkui lugesin,et on võimalik aga täpset juhendit kusagilt ei leia.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: Aku kodeerimine

Postitus Postitas ttsys »

Registreerida versus kodeerida.
Registreerida tähendab täpselt samade parameetritega uut akut ja kodeerida tähendab parameetrite muutmist/kodeerimist, millele järgneb uue aku registreerimine.

See, mis Delphi-sse puutub on tume maa, sest tarkvara, mida rahvas nende pooldunud seadmete juhtimiseks kasutab ei ole see, mis see päriselt olema peab.
derry456
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 01.08.2015 21:22 23
Peamine sõiduk: BMW 530xd

Re: Aku kodeerimine

Postitus Postitas derry456 »

Mul ongi kodeerida vaja kuna vana on 90ah ja uus on 95ah
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: Aku kodeerimine

Postitus Postitas ttsys »

See E61 ei tea mitte midagi 95Ah AGM akudest ja seetõttu on vaja see programmeerida ja alles siis kodeerida + regada. Delphi seda ei võimalda.
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1276
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: Aku kodeerimine

Postitus Postitas LEDBeam »

95 ja 90 akul auto jaoks tehnilist vahet pole ja 95 võimalik määrata ka pole. Pärast aku paigaldust auto IBS ja mootori plokk tuvastavad koostöös aku tegeliku mahtuvuse. Näiteks võib mootori plokist PM-i alt pärast näha, et paigaldatud 90 Ah aku oli tegelikult hoopis 82 Ah.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: Aku kodeerimine

Postitus Postitas ttsys »

See eeldab, et pardal on IBS. Muul juhul tapetakse vale Ah aku.
Kasutaja avatar
fedja
Huviline
Postitusi: 3632
Liitunud: 06.06.2009 01:30 04
Peamine sõiduk: MB W447
Asukoht: räpina

Re: Aku kodeerimine

Postitus Postitas fedja »

Kuidas tapab?ma pole sellest kodeerimise vajalikkusest kunagi aru saanud,pole ise kordagi ka teinud.
Ei ole ükski vahetatud aku veel ennetähtaegselt otsa saanud.

Kunagi sai isegi ühel tuttava autol katsetatud ja mõõdetud laadimist enne ja peale uue aku kodeerimist pikema aja jooksul,mitte mingit erinevust polnud.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: Aku kodeerimine

Postitus Postitas ttsys »

IBS juhib mängu, kui on aktiivne. Kui IBS ei ole siis ei tea süsteem mitte midagi ilma valideeritud algandmeteta, mis tüüpi aku on pardal ja kuidas on vaja sellega toime tulla. Lisaks veel asjaolu, et ilma IBS-ta sõidukid tulid tehasest reeglina küll happeakuga, aga mitte kõikides regioonides!
Happeaku ja AGM kõik funktsionaaltoimefaasid on erinevad ja ei pea olema raketiteadlane, et nende erinevusest aru saada.
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4347
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: Aku kodeerimine

Postitus Postitas PeeterA »

Eile käis üks E60 530d läbi, mis oli korralik raibe, aga märkimisväärne oli see, et küljes oli veel tehasepaigaldusega aku(miinusklemmil graveeritud 14/07). Tõsi, see oli ka omadega otsakorral. Ei taibanud vaadata, kui palju Ah alles oli jäänud IBS kohaselt. Küll aga veakoodimälu oli täis aku süvatühenemisest tingitud veakoode.
Aftermarket akuga kahtlen, et nii kaugele välja purjetab. Jättes aku parameetrid autole tutvustamata, kestab see heal juhul paar aastat.

Mingid ajuvabad juhtumid kah läbi käinud, kus nt. E65 peale on topitud mingi 70Ah starteraku, kuigi auto pardaelektroonika ootab 110Ah mahtuvusega akut. Kui süüde sees paar minutit, viskab hoiatust, et aku tühi jms. Aga noh, müügipillidele pannaksegi kõige juustumad akud peale :mrgreen:
tel. 51 949 859
Vasta