F11 käiguvahetus.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 04.11.2015 22:19 59
- Peamine sõiduk: BMW E39 525TDS
- Telefon: 56968984
F11 käiguvahetus.
Tervist, mure siis selline, et 2010 F11 avastati mingi väike õlileke kuskilt simmeri vahelt, vahetati ära, lisati natuke õli juurde ja tehti adaptsioonide nullimine. Öeldi et nüüd pead vähe sõitma et kast uuesti ära õpiks aga 500km vähemalt juba möödas ja siiski kast vahetab käike halvemini just pigem alla. Enne seda tööd oli kast ilus sujuv. Kas tahaks mingit kasti tarkvara uuendust?
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: F11 käiguvahetus.
Võid proovida tarkvara uuendust aga arvan siiski et midagi hakkab ära kuluma kastis.
Ei ole ju teada kaua see kast lekkinud on.
Ei ole ju teada kaua see kast lekkinud on.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 04.11.2015 22:19 59
- Peamine sõiduk: BMW E39 525TDS
- Telefon: 56968984
Re: F11 käiguvahetus.
Kas siis see adaptsioonide nullimine tõi selle vea välja kui ennem oli ok?
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: F11 käiguvahetus.
Adaptsioone ei nullita lampi lootuses, et midagi käiguvahetuses paremaks läheb. Need on kujunenud kasti seisundi põhjal. Nendest saab järeldusi teha kasti komponentide kulumise ulatusest. Oleks võinud lasta screenshoti pigem teha adaptsiooninäitudest ja kastiremontijale näidata.
Need tolad ei teadnud, et peale adaptsioonide nullimist tuleb teha sõidutsükkel(et adaptsioonid uuesti paika saaks) mitte kohe kliendile veidralt käike lülitav auto kätte anda. Või lihtsalt ei viitsinud teha.
ZF kastide remondispets seletab siin hästi ära, mispärast kastid jõnksutama või muul moel veidralt käituma hakkavad. Video muidugi venekeeles.
https://www.youtube.com/watch?v=eacI3T5vSbk
Kasti siduripakette juhitakse õlisurvega. Kui kulumisest tingituna õlisurve läheb osaliselt kaotsi oma teekonnal(lekkivad tihendid, kulunud klapid-pesad jms), siis teatud maani suudab kast seda kompenseerida. See õlisurve kompenseerimise tarkus talletub mäluna adaptsioonides. Neid ei ole vaja nullida, kui pole just läbi viidud kasti remonti või mõne tähtsa sõlme(mehhatroonika plokk) vahetust uue/remonditu vastu.
Need tolad ei teadnud, et peale adaptsioonide nullimist tuleb teha sõidutsükkel(et adaptsioonid uuesti paika saaks) mitte kohe kliendile veidralt käike lülitav auto kätte anda. Või lihtsalt ei viitsinud teha.
ZF kastide remondispets seletab siin hästi ära, mispärast kastid jõnksutama või muul moel veidralt käituma hakkavad. Video muidugi venekeeles.
https://www.youtube.com/watch?v=eacI3T5vSbk
Kasti siduripakette juhitakse õlisurvega. Kui kulumisest tingituna õlisurve läheb osaliselt kaotsi oma teekonnal(lekkivad tihendid, kulunud klapid-pesad jms), siis teatud maani suudab kast seda kompenseerida. See õlisurve kompenseerimise tarkus talletub mäluna adaptsioonides. Neid ei ole vaja nullida, kui pole just läbi viidud kasti remonti või mõne tähtsa sõlme(mehhatroonika plokk) vahetust uue/remonditu vastu.
tel. 51 949 859