1. leht 1-st

Bmw E61 LCi elektrilise kärukonksu probleem

Postitatud: 24.03.2022 18:40 16
Postitas vahtu
Tere

Probleem elektrilise kärukonksuga. Kui vajutada konksu nuppu, siis konks sõidab korralikult välja lõppasendisse kuid siis laseb nõksu tagasi ning punane tuluke jääb vilkuma. Kui hoida konksu nuppu all, siis sõidab välimisse lõppasendisse ära, aga roheline tuli ei sütti, mis peaks näitama, et on kasutamiseks valmis. Hääle järgi nagu hammasratas üle ei viska, kuid on probleeme just lõppasendis lukustamisega. Tagasi sisemises asendis jääb roheline tuli põlema nii nagu peab.

Kui keegi oskab aidata kuskile lahenduse suunas,siis tänud ette ära.

Erlich

Re: Bmw E61 LCi elektrilise kärukonksu probleem

Postitatud: 24.03.2022 19:24 26
Postitas RazzKalbass
Diagnostika peaks tegema, siis näeb ära kas konksul mingi takistus või moodul segane (loe vett saanud)

Re: Bmw E61 LCi elektrilise kärukonksu probleem

Postitatud: 24.03.2022 20:50 21
Postitas LEDBeam
Sel pole konksu liigutamise moodul arvutiga diagnoositav, hoia nuppu pikemalt all, kui tõrgub. Kui ikka jamab, tuleb ledi vilkumissageduse ja värvi järgi hakata infot otsima. Aku peab autol korralik olema, sest konksu liigutatakse ainult seisva mootoriga.

Re: Bmw E61 LCi elektrilise kärukonksu probleem

Postitatud: 25.03.2022 19:17 48
Postitas vahtu
Moodul üle kontrollitud. Vett ei ole saanud ning näeb välja nagu uus. Aku on mõned kuud vana ja korrektselt registreeritud ka. Punase tulukese vilkumise kohta lugesin originaal manualist, et viga seisneb, kas liiga kõrges pinges või mooduli veas. Lõhnab minu hinnangul mehhaanilise probleemi järgi. Eks siis lahti lammutades proovin veale jälile saada. Kas miskit katki või vajab lihtsalt puhastamist.

Re: Bmw E61 LCi elektrilise kärukonksu probleem

Postitatud: 26.03.2022 14:58 42
Postitas Treiku
Äkki ajasid sõnad current(voolutugevus) ja voltage(pinge) sassi? Kui moodul konksu lõppasendisse jõudmise kohta tagasisidet ei saa, siis "current too high" vilgukood peabki tekkima.

Re: Bmw E61 LCi elektrilise kärukonksu probleem

Postitatud: 26.03.2022 15:04 07
Postitas LEDBeam
Juhtplokk õpib ise ringi, kui teha paar käiku nuppu all hoides.

Re: Bmw E61 LCi elektrilise kärukonksu probleem

Postitatud: 26.03.2022 16:00 50
Postitas ttsys
...ja jätkates seda mõttelõnga tähendab "current too high" just seda, et aku pinge on madal nagu LEDBeam vihjas. Teatavasti, kui tööpinge madal või langeb ning takistus peal siis voolutugevus lendabki üles (current too high).
Treiku kirjutas: 26.03.2022 14:58 42 Äkki ajasid sõnad current(voolutugevus) ja voltage(pinge) sassi? Kui moodul konksu lõppasendisse jõudmise kohta tagasisidet ei saa, siis "current too high" vilgukood peabki tekkima.

Re: Bmw E61 LCi elektrilise kärukonksu probleem

Postitatud: 25.04.2022 06:35 51
Postitas vahtu
Nii. Lõpuks sai siis kärukonksu süsteem lahti võetud ning veaks oli seekord üks poolenisti lahti tulnud polt konksu liigutava raami küljes. Sai puhastatud, määritud ja poldid kinni pandud ning töötab nagu peab.

Aitäh kaasamõtlejatele.