Bmw E61 LCi elektrilise kärukonksu probleem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
vahtu
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 20.03.2017 08:18 41
Peamine sõiduk: Bmw E61 525d LCI manuaal

Bmw E61 LCi elektrilise kärukonksu probleem

Postitus Postitas vahtu »

Tere

Probleem elektrilise kärukonksuga. Kui vajutada konksu nuppu, siis konks sõidab korralikult välja lõppasendisse kuid siis laseb nõksu tagasi ning punane tuluke jääb vilkuma. Kui hoida konksu nuppu all, siis sõidab välimisse lõppasendisse ära, aga roheline tuli ei sütti, mis peaks näitama, et on kasutamiseks valmis. Hääle järgi nagu hammasratas üle ei viska, kuid on probleeme just lõppasendis lukustamisega. Tagasi sisemises asendis jääb roheline tuli põlema nii nagu peab.

Kui keegi oskab aidata kuskile lahenduse suunas,siis tänud ette ära.

Erlich
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3080
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: Bmw E61 LCi elektrilise kärukonksu probleem

Postitus Postitas RazzKalbass »

Diagnostika peaks tegema, siis näeb ära kas konksul mingi takistus või moodul segane (loe vett saanud)
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1250
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: Bmw E61 LCi elektrilise kärukonksu probleem

Postitus Postitas LEDBeam »

Sel pole konksu liigutamise moodul arvutiga diagnoositav, hoia nuppu pikemalt all, kui tõrgub. Kui ikka jamab, tuleb ledi vilkumissageduse ja värvi järgi hakata infot otsima. Aku peab autol korralik olema, sest konksu liigutatakse ainult seisva mootoriga.
vahtu
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 20.03.2017 08:18 41
Peamine sõiduk: Bmw E61 525d LCI manuaal

Re: Bmw E61 LCi elektrilise kärukonksu probleem

Postitus Postitas vahtu »

Moodul üle kontrollitud. Vett ei ole saanud ning näeb välja nagu uus. Aku on mõned kuud vana ja korrektselt registreeritud ka. Punase tulukese vilkumise kohta lugesin originaal manualist, et viga seisneb, kas liiga kõrges pinges või mooduli veas. Lõhnab minu hinnangul mehhaanilise probleemi järgi. Eks siis lahti lammutades proovin veale jälile saada. Kas miskit katki või vajab lihtsalt puhastamist.
Treiku
Huviline
Postitusi: 183
Liitunud: 18.07.2017 21:50 46
Asukoht: Tartu

Re: Bmw E61 LCi elektrilise kärukonksu probleem

Postitus Postitas Treiku »

Äkki ajasid sõnad current(voolutugevus) ja voltage(pinge) sassi? Kui moodul konksu lõppasendisse jõudmise kohta tagasisidet ei saa, siis "current too high" vilgukood peabki tekkima.
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1250
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: Bmw E61 LCi elektrilise kärukonksu probleem

Postitus Postitas LEDBeam »

Juhtplokk õpib ise ringi, kui teha paar käiku nuppu all hoides.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: Bmw E61 LCi elektrilise kärukonksu probleem

Postitus Postitas ttsys »

...ja jätkates seda mõttelõnga tähendab "current too high" just seda, et aku pinge on madal nagu LEDBeam vihjas. Teatavasti, kui tööpinge madal või langeb ning takistus peal siis voolutugevus lendabki üles (current too high).
Treiku kirjutas: 26.03.2022 14:58 42 Äkki ajasid sõnad current(voolutugevus) ja voltage(pinge) sassi? Kui moodul konksu lõppasendisse jõudmise kohta tagasisidet ei saa, siis "current too high" vilgukood peabki tekkima.
vahtu
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 20.03.2017 08:18 41
Peamine sõiduk: Bmw E61 525d LCI manuaal

Re: Bmw E61 LCi elektrilise kärukonksu probleem

Postitus Postitas vahtu »

Nii. Lõpuks sai siis kärukonksu süsteem lahti võetud ning veaks oli seekord üks poolenisti lahti tulnud polt konksu liigutava raami küljes. Sai puhastatud, määritud ja poldid kinni pandud ning töötab nagu peab.

Aitäh kaasamõtlejatele.
Vasta