1. leht 1-st

E34 M50-st M52

Postitatud: 19.05.2023 11:59 29
Postitas APE
Mure selline, et ei saanud oma e34 m50b20 õigesti käima ja otsustasin selle ikalduse m52b20 vastu ära swappida kuna e36 kere peal doonor oli olemas. Mootor on mul nüüd aiste vahel aga tekkinud on mõningad küsimused.

Mis lahendus on roolivõimuga? Roolivõimust roolikarpi jooksev survevoolik täpsemalt. Eelmisel voolikul mõlemas otsas 14mm stuts aga m52 pumbal on 16mm. Kas sellist voolikul leiab kuskilt või on olemas mingid üleminekud?

Teine mõte oli tõsta m50 sisselaske kolle uuesti peale. Kas see 1:1 või vaja mõdida?

Re: E34 M50-st M52

Postitatud: 19.05.2023 20:25 49
Postitas toivoku
mis sa sellest m50 sisselaskest peale tõstad? voolikut kasutad m52 enda oma.

Re: E34 M50-st M52

Postitatud: 20.05.2023 12:02 42
Postitas TUUR
Õlifiltri jalg vahetada m50 oma vastu, m52 oma minema visata. Siis saad õiget roolivõimu ka kasutada. (RV pumbad erineva tootlikusega.)
Mure murtud.
Sisselaskega pole mõtet mässama hakata 110kW puhul.

Re: E34 M50-st M52

Postitatud: 22.05.2023 09:25 09
Postitas kurikristjan
Ma olen läinud paar korda lihtsat teed ja selle survevooliku otsa lihtsalt ümber keevitanud TIGiga. Saab ka lasta otsa voolikutöökojas ära vahetada, kui vana hülsi lahti lõikad ja asendi ära märgid, aga need töökojad ei ole alati sobival ajal lahti. :D Õlifiltrijala vahetus on selles mõttes vastik töö, et ümbrus oleks vaja ennem eemaldust puhtaks saada ja hiljem asi kokku saada ka nii, et võõrkehi õliringlusesse ei satuks. Kuna enamikul need jala tihendid lekivad, siis eeldan, et see jalg tegelt niikuinii maha käis?

Sisselaske vahetusega ära näe vaeva, kuna M50 kollektor ei ühildu M52 karterituulutusega väga hästi, õhutemperatuuri andurid ka ei ühildu omavahel takistuselt. Kui soovid rohkem originaali välimust, siis võid seda muidugi teha, internetis peaks juttu olema küll M50 kollektori paigaldusest 52-le.