Saad klapist lahti, siis tuleb õlirõhu veateade, sest rõhuanduri alusel on rõhk DME kontrolli all.
Aliexpressis müüakse seda klappi 20 €-ga (kuid sellest vist vähe abi, kui pole kuhu keerata).
Kui tahad petta, topi suvaline solenoidi sisaldav jupp sinna pistiku otsa, mille takistus enam vähem klapib. Milline on ta takistus, pead kuskilt teada saama. Tavaliselt on sellised 5-15 Ohm. Näiteks äkki turbo juhtimise vaakumklapp, VANOS-e solenoid, too poest 10- 50 W vastav takisti vms.
TIS annab sellise jutu (kuigi see ei pruugi sobida vana mootori kohta)
If the characteristic-map-regulated oil-pressure control fails, the oil supply is volume-flow-regulated (emergency operation). Depending on the engine version, an increase in fuel consumption of up to 5 % is the consequence.
Selles mõttes ju hea süsteem ja mis tähendab "mulle ei meeltmööda õlisurvega mängmine"? Vale asja valisid siis.
Kui üldse ei meeldi survega mängimine, pead ka autom kastist loobuma, sest seal tehakse ammu sama asja.
Kui TIS-ile ligi pääsed, siis
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10- ... ve/Y4YOM3Z
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.