1. leht 1-st

Bmw 530xi 200kw külmalt puterdab

Postitatud: 27.09.2023 18:34 17
Postitas kert125
Mootoriks siis 3.0 bensiin 200kw N53b30a
Probleem siis külmalt kus pöörded kõiguvad 500-700 vahel. Lööb põlema mootoritule. Käivitub kenasti. Ehk on kellelgi midagi sarnast olnud ja teab midagi välja pakkuda.
Pihustid eelmise omaniku poolt kontrollitud. 3 tükki oli välja vahetatud (kasutatud) ja stenditud. Üle programeeritud pärast.

Veakoodid siis
2A2C - Mixing regulation 2
- Intermittent
CDAF -Message error(trailer status, 0x2E4),DME receiver, AHM transmitter
- Permanent
2C32 - Lambda sensor before catalysator 2, regulation
- Intermettent
2C24 - Lambda sonds before catalytic converter interchanged
- Intermittent
29CE - Misfiring cylinder 2
-Intermittent


Soojendes viga kaob. Mootor töötab kenasti, ei puterda, tühikäik paigal.

Googlest/ mingid muud foorumid ja youtubest ka midagi vaadanud. Aga pole keelte peale annet väga ja translatega igat postitust tõlkida läheb ka lõpuks mõte kaduma.
Seega kui kellelgi on äkki midagi taolist olnud teab infot jagada mida täpsemalt kontrollida ilma, et järjest asju välja vahetama hakata.

Re: Bmw 530xi 200kw külmalt puterdab

Postitatud: 27.09.2023 19:12 04
Postitas PeeterA
Pihustid neil põhiprobleem. Samuti sisselaske klappide ja kanalite ära nõgitumine. Ma keeraks küünlad välja ja vaataks, millised ära on tahmanud.

Re: Bmw 530xi 200kw külmalt puterdab

Postitatud: 28.09.2023 18:15 40
Postitas kloox
Kunagi kui nood mootorid garantii all olid,es suutnud um-gi sarnast viga ravida,tartus vähemalt :D

Re: Bmw 530xi 200kw külmalt puterdab

Postitatud: 31.01.2024 21:41 40
Postitas kert125
Palju aega mööda läinud. Probleemi pole korda saanud. Vahetanud olen 4,5,6 kollektori lambda. Süütepoolid, küünlad, väiksema disa klapi, ei liikunud enam. Need siis tuvastas remonditöökoda.
Ütleks et kui ennem põles mootori tuli pikalt päeva vältel, siis nüüd hommikuti kui tööle panna lööb mingi hetk tule põlema. Seni kui aknaid näiteks kraapida. Sisse istudes korra välja suretada ja uuesti tööle panna siis enam tuld põlema ei pane. Ja ülejäänud päeva on ka tuli kustus ja toimib kenasti. Vb ilmade soojenedes hakkab rohkem jamama uuesti.
Olen üle kontrollinud ka vanose solenoidid. Sai ka puhastatud ja voolu peale andes klõpsitud. Ja ka need küljepeal sõelad käisid maas. Ei olnud nagu väga mustad võrreldes nendega mis videodes näinud olen. Samuti klapid töötasid kenasti.
Kuna pööre ka kõigub sai tehtud tossumasin et tuvastada õhulekkeid, aga tossu ei tulnud kusakilt seega õhu lekkeid ei tuvastanud.
Sisselaskekollektor käis ka maas. Klappide pesad pealt olid üsna mustad. Sai need puhastatud. Carburator cleaneriga pesasse lastes vedelik ära õnneks ei kadunud st et klapid sulguvad kenasti. Seda sellepärast, et külmalt lööks nagu õhufiltrisse tagasi vahepeal. Kuskilt lugesin et keegi tark põhjendab seda nukkvõlli kulumisega, et ei sulgeks siis nagu klappe vahepeal. Aga siis peaks ju ka mingis asendis klapid ikkagi lahti jääma? Kuigi pesasid puhastatamise käigus vedelik püsis pesas kenasti ja ei kadunud kolvipeale ära. Sai ka mootorit starteriga ringi aetud vahepeal.

Kas peaks tõesti uuesti pihusteid kontrollida laskma kuna pole seda ise teinud veel ja eelmise omaniku poolt ei tea ka kes või kus ta seda teha lasi. Jutu järgi oli 3 pihustit välja vahetatud ja siis uuesti tutvustatud.

Re: Bmw 530xi 200kw külmalt puterdab

Postitatud: 31.01.2024 21:59 22
Postitas LEDBeam
Paluks lühike VIN (viimased 7), ei viitsi mõistatada mis aja jne asjaga tegu.

Re: Bmw 530xi 200kw külmalt puterdab

Postitatud: 01.02.2024 12:44 37
Postitas kert125
vin kood on WBANV71000CK07126

Küsiks ka targematelt juhul kui pihustit vaja kood 13 53 7 589 048 , siis pakub ka erinevate mootorite nt 2.5/ 2.0 välimuselt ja selle koodiga samasugust pihustit. Pihusti enda peal on 6-e kohaline kood mis on igal pihustil erinev ( et vaja pärast tutvustada) aga ülejäänud jutt ja kood sama. Kas need võiks siis nagu sobida ilma et ümber kodeeriks? Või on seal äkki mingi pihustamise erinevus või midagi. Lihtsalt kas saaks sellist teed minna.
Mingi teema oli siin ka f seeria oma sama n53 mootoriga. Seal oli et peaks vähemalt index12 või midagi olema. Äkki oskab keegi seda ka rohkem seletada mis see index täpsemalt näitab?

Erinevates töökodades olen käinud juba ja sealt pole väga targemaks saanud. Niisama juppe ei raatsi ka nagu vahetama hakata. Aga kuna see pihusti teema suht sage probleem neil ja neid veel näpinud ise pole siis suur kahtlus jääb ikkagi sinna suunas.

Re: Bmw 530xi 200kw külmalt puterdab

Postitatud: 01.02.2024 13:03 12
Postitas Oliver.L
Anna enda asukoht ka meile.

Re: Bmw 530xi 200kw külmalt puterdab

Postitatud: 01.02.2024 14:03 10
Postitas tymm
sellel vaja nagunii live andmeid vaadata, aga millega need koodid on loetud ja katt ise on korras? eelviimane kood oleks nagu segi aetud andurite kohta veel (2. kood mingi käru pistiku can liini viga)

Re: Bmw 530xi 200kw külmalt puterdab

Postitatud: 01.02.2024 18:40 24
Postitas PeeterA
Üks koht Eestis suudab neid otsepritse pihusteid testida:
https://bensiinipihustid.ee/
Sel vanal kogemused nende N53/N54 pihustitega, vii tema juurde kõik 6 kontrolli.

Re: Bmw 530xi 200kw külmalt puterdab

Postitatud: 05.02.2024 22:54 22
Postitas patrik
Ei suuda
Isegi külma pihusti probleem ja testimise tingimused tuli talle selgitada.
Mis on enamue pihustite probleem. Ostke uus ja lahendatud, iga liigutus nende kontrollimiseks, testimiseks jne on teie häving
Neid pihusteid ei ole vôimalik remontida

Re: Bmw 530xi 200kw külmalt puterdab

Postitatud: 06.02.2024 09:49 14
Postitas PeeterA
Uued maksavad üle poole tüüpilise E60 turuväärtusest :mrgreen:

Re: Bmw 530xi 200kw külmalt puterdab

Postitatud: 24.02.2024 13:58 58
Postitas patrik
Siis 2 varianti
Vahetad, sõidad normaalselt edasi
Ei vaheta, sõidad vigase autoga edasi
Mõlemad töötavad
Ahjaa
Kolmas variant müüd auto maha :mrgreen:

Re: Bmw 530xi 200kw külmalt puterdab

Postitatud: 06.03.2024 20:37 20
Postitas kert125
Vahepeal aega mööda läinud. Hetkel sai probleem korda. Oli viga ikkagi pihustites. Diagnost näitas ka pihusti näidu kõikumisi. Sai siis võetud kõik pihustid mootori küljest ära ja uuesti nii ühendatud et et sai topsid alla pandud. Hommikuks oli näha et ühel pihustil oli topsi põhjas natuke kütet. Kokku vahetasin kaks tükki ära. Kuigi see teine mis vahetatud sai ei lekkinud, aga diagnost näitas ikkagi pihusti näidu kõikumist. Vb kõikusid ka sellepärast et see üks lekkis ja teine hakkas kompenseerima seda.
Igatahes hetkel külmalt enam õhufiltrisse ei löö ja mootorituld põlema ei pane.