Bt,acc

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Bimmerfans
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 03.10.2023 20:12 38
Peamine sõiduk: Bmw 530

Bt,acc

Postitus Postitas Bimmerfans »

Tere sooviks teada kas oleks võimalik saada bt tööle nii et kõlaritesse tuleks muusika ? Peaks olema cic
Ja sooviks püsikat tööle saada ehk on kellelgi ideid milles võib viga olla ?
Acc/püsikas ei toimi veaks ldm koodiga 63d0 interface long-range Sensor
Ja acc viga 5d14 sensor maladjusted

Autoks e60 2010
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1294
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: Bt,acc

Postitus Postitas LEDBeam »

E60-l puudub Combox, et originaallahendusena BT-d kõlaritesse lasta.
Kui radari kronsa logiseb või on kõveraks sõidetud, tuleb enne juurpõhjus lahendada ja siis üritada arvutiga käima lasta või siis muud välja mõelda.
Bimmerfans
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 03.10.2023 20:12 38
Peamine sõiduk: Bmw 530

Re: Bt,acc

Postitus Postitas Bimmerfans »

Kas püsikas hakkaks tööle kui radar välja kirjutada?
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1294
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: Bt,acc

Postitus Postitas LEDBeam »

Hoia vahe muutmise rullikut pikemalt, peaks tavalise püsika peale lülitama. Kuigi mina julgen väita, et ACC remontimata jätmine on mittemõistlik otsus. ;)
Kasutaja avatar
mihkel-m
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 05.08.2008 21:24 15
Asukoht: Elva

Re: Bt,acc

Postitus Postitas mihkel-m »

Kindel soovitus ka minu poolt see asi pigem korda teha kui mingit tavapärast välja kirjutamise jama korraldama hakata enne probleemi süvenemata. See remont võib seal väga hästi olla ka ainult kalibreerimise vaev juhul kui spetsialistid on nina laiali võtnud ning pole osanud pärast kalibreerida. See polegi protseduur mida "kaabliga" ülemiste parklas teha saab. Kui on ainult raam kõver, siis uus raam on isegi esinduses alla 40€. Olen näinud ka lahendust, kus eksperdid on raami alumise otsa lahti jätnud kuna tala kuhu alumine kinnitus käis oli kõver ja esmasel testil ju töötas isegi. :mrgreen: Kehvemal juhul on tõesti remondid kallid, aga sellisel juhul keegi nuga kõri peal seda tegema ei sunni ka.

Liiati kuna tegu on tõesti päris hea lisaga, mitte nt dpf'iga mis on järgmine populaarne välja kirjutamise artikkel selle asemel, et juurpõhjusega tegeleda.
F10 535i '11, R56 Cooper S '08, 9-3 Monte Carlo '99
Vasta