1. leht 1-st

Dpf progr

Postitatud: 06.12.2023 11:48 27
Postitas Riffolen
Tervist , autol tekkis anomaaliad , sai esinduses käidud ja diagnost tehtud , tuleb välja et tahma filter alt ära võetud ja otsetoru pandud (mehed naljatasid et vähemalt on pandud kvaliteetne toru) , muidugi eelmine omanik ei maininud ka midagi, aga tuleb välja et välja programmeerimatta ma eeldan .
Koodid
004166 DDE: particulate filter system
Existent : no
Läbisõit : 320872

0041BA DDE: exhaust back pressure sensor
Existent : no
Läbisõit : 320712

004587 DDE: Fuel Filter
Existent : no
Läbisõit : 320792

004CF3 DDE: exhaust backpressure sensor, signal
Existent : yes
Läbisõit : 320856

004D03 DDE: exhaust backpressure sensor
Existent : no
Läbisõit : 320736

Eeldan et need kõik on siis dpf koodid , seda ma ise ei tea mis existent tähendab ja kas välja programmeerimisega saab asi lahendatud ? Eeldan et yes = aktiivne , no = mitte aktiivne , kuigi kõik antud koodid on kirjutatud viimase 250km juures.

Küsimus siis kas välja progremine aitab lahendada probleemi ja kus Pärnus seda teha saaks ?
Teiseks küsiks kas see et otse toru pandud on , on väga halb autole või pigem hea kuna säästab vist kütust ?


Kolmas küsimus veel , on 2 veakoodi kogu listis kus 13 veakoodi , antud 2l on läbisõit 524k , kõigil teistel on 320k mis ka lsis on , kuidas taoline asi võimalik? 200k tagasi keritud ? Siis peaks teistel ka olema suurum ls taga?
Antud 2 koodi :

00930B LM: dipped beam, right , faulty
Existent : yes
Läbisõit : 524280

009D12 Sine: internal battery
Existent : no
Läbisõit: 524280

Tänud ette

Re: Dpf progr

Postitatud: 06.12.2023 12:58 17
Postitas Ilves
Kui sa vastust tahad siis auto mark ja mudel oleks hea algus :)

Re: Dpf progr

Postitatud: 06.12.2023 17:56 55
Postitas LEDBeam
Veakoodid tähisega "no" pole aktuaalsed, kustata ära ja tõenäoliselt unustatud.
Kas mootorituli läheb põlema?
Kui välja progema lähed, tuleb enne hoolitseda, et masina tarkvara oleks uuendatud.
Ilma täpsete auto andmeteta (soovitavalt VIN) suht mõttetu jutt.

Re: Dpf progr

Postitatud: 06.12.2023 18:49 19
Postitas Riffolen
Ilves kirjutas: 06.12.2023 12:58 17 Kui sa vastust tahad siis auto mark ja mudel oleks hea algus :)
Kurja kuidas mul see meelest läks :lol:
Bmw 535D (e61) 3.0 200kw . Univeraal siis

Re: Dpf progr

Postitatud: 06.12.2023 18:53 23
Postitas Riffolen
LEDBeam kirjutas: 06.12.2023 17:56 55 Veakoodid tähisega "no" pole aktuaalsed, kustata ära ja tõenäoliselt unustatud.
Kas mootorituli läheb põlema?
Kui välja progema lähed, tuleb enne hoolitseda, et masina tarkvara oleks uuendatud.
Ilma täpsete auto andmeteta (soovitavalt VIN) suht mõttetu jutt.
Bmw 535D (e61) 3.0 200kw

Kas kustutamine mõistlik?
Lsi järgi ütleks et need kirjutatud just siis kui n-ö anomaalia sisse lõi, ehk siis kui ta oleks pidanud tahma põletama hakkama , siis peavadki mitte aktiivsed olema kuna põletus protsess lõppes peale auto seisma jätmist (kadus ka n-ö anomaalia selleks korraks)

Re: Dpf progr

Postitatud: 06.12.2023 19:58 22
Postitas LEDBeam
Vähemalt lõpuks mingi info auto kohta: E61 535d 01/2005.

Re: Dpf progr

Postitatud: 07.12.2023 11:12 32
Postitas Riffolen
Uppp
@LEDBeam
Mootori tuli ei põle

Re: Dpf progr

Postitatud: 07.12.2023 16:03 50
Postitas LEDBeam
Jälle jama. Miline on anomaalia/ probleem, mis tõesti vajaks sekkumist? See, et vanemad pemmid on peldikuteks ehitud, on pigem reegel, kui erand.

Re: Dpf progr

Postitatud: 07.12.2023 18:38 06
Postitas Riffolen
LEDBeam kirjutas: 07.12.2023 16:03 50 Jälle jama. Miline on anomaalia/ probleem, mis tõesti vajaks sekkumist? See, et vanemad pemmid on peldikuteks ehitud, on pigem reegel, kui erand.
Ma usun et valdav enamus selles vanuses autodel on tahmakas eemaldatud , või sina pigem paned pool auto turu hinda uue tahmaka alla? See ei tee veel autost peldikut kui mitte vajalik asi eemaldatakse ja sellega kütuse kulu säästad , kui juhuslikult mingi roheline pole aga see et asi poolikult tehakse on küll jabur :D
Aga tagasi asja juurde , anomaalia/probleem on see et kui põletus protsess pihta hakkab , siis auto lärmab nagu traktor.