ACC probleemid (active steering)
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 18.04.2024 10:13 47
- Peamine sõiduk: BMW E61
- Telefon: 5048425
ACC probleemid (active steering)
Tere kõigile. Mure järgmine. BMW E61 530 160kw. Maadlesin pikalt DSC mooduliga. Nimelt kärssas asi läbi. Sain uue sama koodiga mooduli sain vin koodi peale loetud ja vana seadme softi peale kodeeritud. Asi nagu tunduks et toimib. pidurdab loeb kiirust ja veojõu kontroll toimetab ilusti. Samal päeval kui DSC lõpetas tegevuse siis nõks enne seda kadus ära ACC funktsioon. ei lähe peale. Olen teinud kõik mis minu võimuses. rooli moodulis vigu pole. loeb kraade ilusti. ACC nupud kõik toimivad. Isegi DSC loeb ja näitab rooli kraade keeramisel kuid sõites ACC ei rakendu. Ainukesed vead mis hetkel aktiivse on mootori all.
Message (torque active steering, OxB9] incorrect, receiver DDE, transmitter active steering
4448 Botschaft (DREHMOMENT_ANF_AFS, OxB9)
Message (torque ACC, OxB7) incorrect, receiver DDE, transmitter AC// LOM 45FB Botschaft (DREHMOMENT_ANF_ACC, OxB7)
Message [status ARS, 0x1AC] incorrect, receiver DDE, transmitter ARS
Mul on mõtted otsas mida edasi teha. vigu interneedusest otsides väga targemaks ei saa. Äkki on siin mõni tark soovitus pakkuda. Või on kellelgi sama mure olnud.
Message (torque active steering, OxB9] incorrect, receiver DDE, transmitter active steering
4448 Botschaft (DREHMOMENT_ANF_AFS, OxB9)
Message (torque ACC, OxB7) incorrect, receiver DDE, transmitter AC// LOM 45FB Botschaft (DREHMOMENT_ANF_ACC, OxB7)
Message [status ARS, 0x1AC] incorrect, receiver DDE, transmitter ARS
Mul on mõtted otsas mida edasi teha. vigu interneedusest otsides väga targemaks ei saa. Äkki on siin mõni tark soovitus pakkuda. Või on kellelgi sama mure olnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: ACC probleemid (active steering)
Sul on eksitav mõiste:"sain vana seadme softi peale kodeeritud".
Ehk tundub, et ei teadnud, mida tegid. Eeldusel, et kõik on korras, peaks ÕIGESTI arvutit näidates saama korda.
Kui oled Tallinnast, võin vaadata.
Ehk tundub, et ei teadnud, mida tegid. Eeldusel, et kõik on korras, peaks ÕIGESTI arvutit näidates saama korda.
Kui oled Tallinnast, võin vaadata.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 18.04.2024 10:13 47
- Peamine sõiduk: BMW E61
- Telefon: 5048425
Re: ACC probleemid (active steering)
Uus DSC tuli sama seeria masina pealt kuid omas erinevat vin koodi ja seadistust. sinna sai lihtsalt peale kodeeritud minu auto vin ja tehase kodeering. Pole ka üldse võimatu et midagi ka valesti tegin.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: ACC probleemid (active steering)
Selle jutu järgi tundub, et tegid õigesti.
Kas masina lisade list (FA) on õige, st käkerdamata? Loe CAS-ist ja LM-ist ning võrdle, et $-märgiga kirjed oleksid kõik samad, vastaksid tehase listile, samuti #-märgiga ajakriteerium.
Kui kõik ok, lase ISTA peale ja las teeb töökava. Hetkel mulje selline, et 3 plokki ei anna mootori plokile vastavat infot, mida see vajab.
Igaks juhuks teha läbi BMW standard-remondivõte, kui lolliks läinud. Aku klemm maha, 10-20 s, uuesti peale ja aktiivrool uuesti käima keerutada. Vead kustutada.
Kas masina lisade list (FA) on õige, st käkerdamata? Loe CAS-ist ja LM-ist ning võrdle, et $-märgiga kirjed oleksid kõik samad, vastaksid tehase listile, samuti #-märgiga ajakriteerium.
Kui kõik ok, lase ISTA peale ja las teeb töökava. Hetkel mulje selline, et 3 plokki ei anna mootori plokile vastavat infot, mida see vajab.
Igaks juhuks teha läbi BMW standard-remondivõte, kui lolliks läinud. Aku klemm maha, 10-20 s, uuesti peale ja aktiivrool uuesti käima keerutada. Vead kustutada.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 18.04.2024 10:13 47
- Peamine sõiduk: BMW E61
- Telefon: 5048425
Re: ACC probleemid (active steering)
Tänud nõuande eest. Olen suht algaja sellel alal kuid on olemas ista ja protool. DSC kodeering sai tehtud protooliga. Lähen mõne aja pärast uurima kuidas seda teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: ACC probleemid (active steering)
NCS on selleks.
Mul on olnud mõned masinad, kus selliseid riistu kasutades on masina FA (Protooli keeles: VO) täielikult vussi keeratud ja loomulikult siis enam mingit head nahka keegi sinna tehaseseadeid peale lastes ei saa.
Mul on olnud mõned masinad, kus selliseid riistu kasutades on masina FA (Protooli keeles: VO) täielikult vussi keeratud ja loomulikult siis enam mingit head nahka keegi sinna tehaseseadeid peale lastes ei saa.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 18.04.2024 10:13 47
- Peamine sõiduk: BMW E61
- Telefon: 5048425
Re: ACC probleemid (active steering)
Pole seal midagi muud näppinud kui ainul vea koode lugenud ja DSC vin koodi vahetanud ja tehase sedesse koderinud.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: ACC probleemid (active steering)
Siis peaks ju kõik töötama. Kui ei tööta, on midagi valesti.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 18.04.2024 10:13 47
- Peamine sõiduk: BMW E61
- Telefon: 5048425
Re: ACC probleemid (active steering)
Probleem kõrvaldatud. Kõik toimib nagu peab. Tänud Peeter 

-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: ACC probleemid (active steering)
Mis seal oli siis?
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: ACC probleemid (active steering)
Arusaamatul põhjusel otsis DDE kontakti ACC, AFS ja ARS moodulitega, mida antud autol pole tehasest olnud ega ka hiljem paigaldatud.
Püsika toimima saamiseks tuli DDE õpitud variant adaptsioonid nullida. Veidral kombel oli ka eelnevalt Tool32 abil adaptsioone lugedes ACC=0 ehk justkui nagu kõik oleks korras. Samas peale nullimist hakkas püsikiirushoidja toimima.
Püsika toimima saamiseks tuli DDE õpitud variant adaptsioonid nullida. Veidral kombel oli ka eelnevalt Tool32 abil adaptsioone lugedes ACC=0 ehk justkui nagu kõik oleks korras. Samas peale nullimist hakkas püsikiirushoidja toimima.
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: ACC probleemid (active steering)
ACC pidanuks olema 1, tal ju see lisa.
Kui plokkidel autokonfiguratsioonis midagi puudu, siis toite mahavõtmine on selle kindel remondimeetod, sest nii nende lippe salvestataksegi. Kui liigne, siis on juba tülikam.
Kuid mootori soft on tal tuunitud, teemas juttu polnud.
Kui plokkidel autokonfiguratsioonis midagi puudu, siis toite mahavõtmine on selle kindel remondimeetod, sest nii nende lippe salvestataksegi. Kui liigne, siis on juba tülikam.
Kuid mootori soft on tal tuunitud, teemas juttu polnud.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: ACC probleemid (active steering)
Ei ole seal mingit ACC-d, Active steeringut(AFS) ega dynamic drive(ARS) ka VIN-dekooderi põhjal. Omanikul olid need lühendid sassis lihtsalt ja kirjutas ebamääraselt esimeses postituses ja pealkirjas 

Viimati muutis PeeterA, 23.04.2024 14:03 09, muudetud 1 kord kokku.
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: ACC probleemid (active steering)
Proovi siis olla hea inimene ja esitatavast udust mingit tõde leida. Tekkida said need lipud mootori plokki ainult nii, et plokk topiti korraks nende lisadega masinasse või siis oli sellisest pärit. Tegu on automaatselt konfigureeruvate sätetega.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.