E61 DPF probleem
E61 DPF probleem
Tere
Vahetasin augusti keskpaigas ära õhufiltri ning peale seda tulid igasugused maf andurite veakoodid ja ka 480A ehk dpf veakood. Võtsin siis lahti ja panin uuesti ilusti selle õhufiltri tagasi, peale seda kustutasin veakoodid ära ning õhu veakoodid tagasi ei tulnud, kuid tuli tagasi dpf 480A veakood. Mõtlesin siis, et äkki kaob ise ära kalibreerides vms, aga nüüd nädal tagasi tuli idrive ekraanile DPF viga ning nüüd vaatan, et on tulnud veakoodid 480A, 481A, 4D00 ning P14A7.
Kas viga on ikkagi õhufiltris ning nüüdseks siis dpf täis jooksnud? Kas on mõttekas kohe alt ära lõigata või saaks veel autot sundima seda puhastama?
Ise ma ei ole siiani välja mõistatanud, et miks see 480A üleüldse alguses jäi ning milles see viga siis võiks olla. Enne õhufiltri vahetust seda polnud.
Autoks E61 530xd
Vahetasin augusti keskpaigas ära õhufiltri ning peale seda tulid igasugused maf andurite veakoodid ja ka 480A ehk dpf veakood. Võtsin siis lahti ja panin uuesti ilusti selle õhufiltri tagasi, peale seda kustutasin veakoodid ära ning õhu veakoodid tagasi ei tulnud, kuid tuli tagasi dpf 480A veakood. Mõtlesin siis, et äkki kaob ise ära kalibreerides vms, aga nüüd nädal tagasi tuli idrive ekraanile DPF viga ning nüüd vaatan, et on tulnud veakoodid 480A, 481A, 4D00 ning P14A7.
Kas viga on ikkagi õhufiltris ning nüüdseks siis dpf täis jooksnud? Kas on mõttekas kohe alt ära lõigata või saaks veel autot sundima seda puhastama?
Ise ma ei ole siiani välja mõistatanud, et miks see 480A üleüldse alguses jäi ning milles see viga siis võiks olla. Enne õhufiltri vahetust seda polnud.
Autoks E61 530xd
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: E61 DPF probleem
ma isiklikult ei lõikaks DPF välja, sest pärast seda hakkab sumpast hoopis teise lõhnaga heitmeid välja tulema ja see võib hakata ennast ka häirima (mõni on nimetanud lausa "ala hooldatud peldikuteks" neid E6x masinaid, kust DPF on eemaldatud)
aga DPF toimimise eelduseks on, et auto on muus osas korras (poleks mingeid muid vigu mis segavad DPF põletamist nagu näiteks elektriline gaasiklapp jne), ma paneks patriku juurde aja kirja ja las ta vaatab üle, teeb selgeks kas on muidu vigu või mitte ja siis arvuti sappa ja sundpõletama
Ehk esimene eelistus vast peaks olema DPF päästmine
aga DPF toimimise eelduseks on, et auto on muus osas korras (poleks mingeid muid vigu mis segavad DPF põletamist nagu näiteks elektriline gaasiklapp jne), ma paneks patriku juurde aja kirja ja las ta vaatab üle, teeb selgeks kas on muidu vigu või mitte ja siis arvuti sappa ja sundpõletama
Ehk esimene eelistus vast peaks olema DPF päästmine
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: E61 DPF probleem
Mine sõida autoga ja võta diagnostika arvuti kaasa. Koguaeg kustuta veakoodi ja lase autol DPF regen ära teha. Ma ise kõik nii tehtud saanud. Varu aega ja kannatust ja koguaeg delete veakoodi.
Kui veakood mälus on ei viida dpf põletust lõpuni. Kiirus hoia 90-100 ja pigem 4-5 käik
Võikid tegelt ka varjatud menüüst mootori temperatuuri üle vaadata.
Kui veakood mälus on ei viida dpf põletust lõpuni. Kiirus hoia 90-100 ja pigem 4-5 käik
Võikid tegelt ka varjatud menüüst mootori temperatuuri üle vaadata.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E61 DPF probleem
Anna veakoodile TÄPNE tekstiline sisu sappa (kas INPA või ISTA-ga).
Kas nüüdseks on kõik lollused likvideeritud?
Kas nüüdseks on kõik lollused likvideeritud?
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: E61 DPF probleem
Mul on kahjuks ainult OBD lugeja telefonile olemas, kui koodid kustutada siis kõik teised küll kaovad, aga 480A on püsiv ning kui peale kustutamist kohe uus scan peale teha on see kood alles. Ma kuskilt vaatasin, et see paaks kahe-kolme sekundiga olema kustutaud aga ma küll nii kiiresti ei jõuaRazzKalbass kirjutas: ↑12.09.2024 16:32 32 Mine sõida autoga ja võta diagnostika arvuti kaasa. Koguaeg kustuta veakoodi ja lase autol DPF regen ära teha. Ma ise kõik nii tehtud saanud. Varu aega ja kannatust ja koguaeg delete veakoodi.
Kui veakood mälus on ei viida dpf põletust lõpuni. Kiirus hoia 90-100 ja pigem 4-5 käik
Võikid tegelt ka varjatud menüüst mootori temperatuuri üle vaadata.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: E61 DPF probleem
Sebi normaalne diagnostika vahend ja saad korda.
Kas sul pole siis voimalust panna delete codes koguaeg sõidu ajal?
Ise kasutanud Launchi. Kas mootori temp on korras autol??
Kas sul pole siis voimalust panna delete codes koguaeg sõidu ajal?
Ise kasutanud Launchi. Kas mootori temp on korras autol??
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
Re: E61 DPF probleem
Põhimõtteliselt saan peale igat scanni küll kohe ära kustutada, aga eks see võtab aega oma 20 sekundit või kuskil nii.. ma ise kardan, et sellise aja vahemikuga ei hakka dpf end küll põletama. Vaatan selle Launchi ka korra üle.RazzKalbass kirjutas: ↑13.09.2024 11:00 49 Sebi normaalne diagnostika vahend ja saad korda.
Kas sul pole siis voimalust panna delete codes koguaeg sõidu ajal?
Ise kasutanud Launchi. Kas mootori temp on korras autol??
Täna hommikul kontrollin ka mootori temperatuuri üle.
Re: E61 DPF probleem
Hetkel sain dpf sundpõletuse enda obd’ga tehtud, 50km sõitmise peale pole dpf veakood tagasi tulnud. Mootori temp püsis 100km/h sõitmise juures 88-92 kraadi.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: E61 DPF probleem
Väga hea
pole tänuvaatt

Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E61 DPF probleem
Pakun, et Eeks see ōhufilter sai laiskusest sinna poolülestōstetud kaane vahele surutud ja tulemuseks osaliselt kortsus suue ōhukulumōōtja juures, mis omakorda muutis ōhuvoolu kiirust.
Mis omakorda muutis mōōtmise parameetreid
Mis omakorda muutis mōōtmise parameetreid
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E61 DPF probleem
Toon teema tagasi üles
DPF error jälle ees ja koodid 480A ja 481A.
Tegin täna õhtul pika sõidu u 50km ja tahtsin hakata sundpõletust tegema nagu eelnevalt, aga siis panin tähele, et mootori temp ei läinud kordagi üle 60 kraadi. DPF pidi vist alles toimima hakkama 70-75c juures?
Nüüd teine küsimus on see, et tõenäoliselt termostaat siis, aga pole ju kindel, et kas egr termostaat või pea termostaat? Mõlemat pole ka ju mõtet hakata vahetama

DPF error jälle ees ja koodid 480A ja 481A.
Tegin täna õhtul pika sõidu u 50km ja tahtsin hakata sundpõletust tegema nagu eelnevalt, aga siis panin tähele, et mootori temp ei läinud kordagi üle 60 kraadi. DPF pidi vist alles toimima hakkama 70-75c juures?
Nüüd teine küsimus on see, et tõenäoliselt termostaat siis, aga pole ju kindel, et kas egr termostaat või pea termostaat? Mõlemat pole ka ju mõtet hakata vahetama
- Tauri_V
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 30.01.2008 20:39 57
- Peamine sõiduk: BMW G21
- Asukoht: Pärnu
Re: E61 DPF probleem
Lihtsam on alustada EGR termostaadist. Muidugi kõige lihtsam on testida ka igaks juhuks esmalt käigukasti termostaati, et selle viga ei oleks.
BMW g21 320dx
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E61 DPF probleem
Testimiseks vastavale voolikule lukustatav klamber peale. Kui millestki midagi aru ei saa, siis pigem mitte teha- võib midagi üle kuumutada.
Viimati muutis LEDBeam, 24.10.2024 20:51 23, muudetud 1 kord kokku.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: E61 DPF probleem
Mis sa mulle öelda üritad või mis selle mõte oli?
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 472
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: F11 M550d LCI
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: E61 DPF probleem
Ma saan aru, et see on pilge kõigi termostaadide mitte vahetamise ideele. Miks peaks töökorras termostaati vahetama, ma ei mõista, ilmselt saab selle tsitaadi ka teistpidi tagasi pöörata. EGR termostaat neil autodel on peaaegu nagu kuluosa ja rikke korral mootori temperatuur ühtlasel maanteesõidul 70-75 kraadi juurde jääb. Lihtne vahetada ja testida, seega kindlasti asi, millest alustada - pole mõtet kõike kokku ostma hakata, kui viga on üsna tõenäoliselt vaid ühes.
Minu igapäevaautol on hetkel peale varuosapoe mootoritermostaate taas 2003a originaal peal, sest see töötab...