E60 roolilati servotronic
Postitatud: 07.04.2025 12:22 36
Küsin nõu, kas kellelegi on olnud sarnast kogemust, et autole on sobitatud vale roolilatt?
Tegemist siis E60 2004 525d pre ning mure selles, et rool on väga raske, eriti parkimisel ja madalatel kiirustel, naastudega hetkel veel kannatab keerata.
Roolivõimu pump koos reservuaariga on uus.
Tahtsin hiljuti vahetada servotronicu klappi aga avastasin, et juhe-pistik on puudu.
Hetkel siis tundub, et keegi on autole pannud hüdro-servo lati, kuigi peaks vist olema tavaline hüdroroolilatt.
Servotronicu klapi kaablist olen näinud erinevaid variante, ei saagi täpselt aru, kuhu peaks kaabel minema.
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
1.pilt lammutuses tehtud, kus kaabel jookseb juhtme kimbus abs ja klotsianduri kõrval.
2.pilt kus kaabel sarnase pistikuga nagu abs ja klotsiandur.
3.pilt minu servoklapp hetkel, uus on olemas .
Uuringi, mis võiks olla võimalik lahendus.
Kas tavahüdrolatt ilma servota või vedada püsiv vool 12v klapile ja leppida, et suurematel kiirustel ilmselt siis rool jällegi liiga vedel?
Tegemist siis E60 2004 525d pre ning mure selles, et rool on väga raske, eriti parkimisel ja madalatel kiirustel, naastudega hetkel veel kannatab keerata.
Roolivõimu pump koos reservuaariga on uus.
Tahtsin hiljuti vahetada servotronicu klappi aga avastasin, et juhe-pistik on puudu.
Hetkel siis tundub, et keegi on autole pannud hüdro-servo lati, kuigi peaks vist olema tavaline hüdroroolilatt.
Servotronicu klapi kaablist olen näinud erinevaid variante, ei saagi täpselt aru, kuhu peaks kaabel minema.
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
1.pilt lammutuses tehtud, kus kaabel jookseb juhtme kimbus abs ja klotsianduri kõrval.
2.pilt kus kaabel sarnase pistikuga nagu abs ja klotsiandur.
3.pilt minu servoklapp hetkel, uus on olemas .
Uuringi, mis võiks olla võimalik lahendus.
Kas tavahüdrolatt ilma servota või vedada püsiv vool 12v klapile ja leppida, et suurematel kiirustel ilmselt siis rool jällegi liiga vedel?