E39 528i 97a istmesoojendus
E39 528i 97a istmesoojendus
no nii, elektrikutele vist lihtne küsimus.........lülitades istmesoojenduse sisse, korraks sütib tuli nupus ja siis lülib peaaegu kohe välja ja soojendus ei tööta.........kus hakata otsima viga......tänud
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 16.07.2006 22:07 10
- Asukoht: Tallinn/Rapla
Enda autol sama probleem ootab lahendamist. Ise ma küll elektrit eriti ei jaga, kuid mul siuke skeem olemas. Alustuseks võid üle mõõta näidatud takistused ja selgitada välja kas on läbi termolüliti(tavaliselt pidavat olema), vms. Läbi kärsanud elemendist saab läbi minna ka nii kui asendad ta ettenähtud oomidega takistusega.
Siin ka siuke teema veel olemas, aga midagi tarka küll pole
teema
Siin ka siuke teema veel olemas, aga midagi tarka küll pole

teema
528>323ci>accord
http://autolib.diakom.ru/CAR/BMW/1994/3 ... MS/814.pdfmeqa kirjutas:vabandan et uut teemat ei tee, sama mure E36 95a 320-l
mis teha saab??
Mõõdad takistust kütteelementidel- alla 10 oomi peaks olema. Mõõdad, kas vool lülitisse jõuab- punase-kollase juhtme ja massi vahel süüde sees- peab umbes 12V olema. Kui ei ole- relee või kaitsmete viga. Loogiliselt peaks ka lülitist välja 12 V tulema- valge/punane-mass ja valge/roheline-mass. Kus see istmesoojenduse lüliti on- kas istme küljes?
Nagu skeemilt on näha, on kogu istmesoojenduse juhtimine/reguleerimine integreeritud lüliti sisse. Oleks häda relees, ei hakkaks ükski LED lülitis põlemagi. Lihtne on ju ka mõõta, kas 12V jõuab lüliti 2 ja 3 otsani. See et ta süttib ja kohe kustub on märk enesekaitsest või rikkest.
Ma mõõdaks küttekehad üle (et ei oleks katkestust ega lühist kerega). Kui seal OK, siis prooviks vahetada lüliti kindlalt töötava vastu, kui siis sama viga, siis ilmselt häda ikkagi küttekeha(de)s.
NB! E39-l on veel üks täiendav tegur: istme temperatuuri andur. Ühendub lüliti 2 otsa külge. Õnneks mõistab E39 soenduse lüliti ka vilgukoode välja anda, mis aitavad viga diagnoosida:
Seat heating
The cushion surfaces and backrests are heated with the seat heating system.
Function
The seat heating can be switched on as of terminal 15 by pressing the button. The LED integrated in the switch lights to act as a function indicator.
The seat heating is switched off by pressing the button once again or switching off the ignition.
The seats are heated by means of four heating elements incorporated in the upholstery.
The heating temperature can be adjusted by means of a potentiometer within the range from 20°C to 42°C. The temperature is measured by a temperature sensor in the seat upholstery and passed on to the electronics integrated in the switch.
The electronic circuitry controls the heating function such that the set temperature is reached in the fastest possible time. The heating capacity is then reduced.
Note
Current supply to the heat conductor of the seat heating electronics is interrupted if the vehicle battery voltage drops below 11.8 volts. The function LED installed in the switch however remains on. Current supply to the heat conductor is resumed when the battery voltage again reaches 11.8 volts.
Fault monitoring
The seat heating electronics monitors the temperature sensor and the heating elements for faults.
If a break or short occurs at the temperature sensor, the seat heating is switched off in order to prevent overheating.
Fault indicator
If a fault is recognized, the function LED installed in the switch flashes for 12 seconds when the fault occurs, or, if the fault is already present, when the seat heating is switched on.
Flash code
A flash code shows what faults the electronic circuitry has currently detected.
Flash code output is started by following procedure:
Ma mõõdaks küttekehad üle (et ei oleks katkestust ega lühist kerega). Kui seal OK, siis prooviks vahetada lüliti kindlalt töötava vastu, kui siis sama viga, siis ilmselt häda ikkagi küttekeha(de)s.
NB! E39-l on veel üks täiendav tegur: istme temperatuuri andur. Ühendub lüliti 2 otsa külge. Õnneks mõistab E39 soenduse lüliti ka vilgukoode välja anda, mis aitavad viga diagnoosida:
Seat heating
The cushion surfaces and backrests are heated with the seat heating system.
Function
The seat heating can be switched on as of terminal 15 by pressing the button. The LED integrated in the switch lights to act as a function indicator.
The seat heating is switched off by pressing the button once again or switching off the ignition.
The seats are heated by means of four heating elements incorporated in the upholstery.
- Cushion surface
- Seat moulding and thigh support
- Centre section of backrest
- Backrest moulding
The heating temperature can be adjusted by means of a potentiometer within the range from 20°C to 42°C. The temperature is measured by a temperature sensor in the seat upholstery and passed on to the electronics integrated in the switch.
The electronic circuitry controls the heating function such that the set temperature is reached in the fastest possible time. The heating capacity is then reduced.
Note
Current supply to the heat conductor of the seat heating electronics is interrupted if the vehicle battery voltage drops below 11.8 volts. The function LED installed in the switch however remains on. Current supply to the heat conductor is resumed when the battery voltage again reaches 11.8 volts.
Fault monitoring
The seat heating electronics monitors the temperature sensor and the heating elements for faults.
If a break or short occurs at the temperature sensor, the seat heating is switched off in order to prevent overheating.
Fault indicator
If a fault is recognized, the function LED installed in the switch flashes for 12 seconds when the fault occurs, or, if the fault is already present, when the seat heating is switched on.
Flash code
A flash code shows what faults the electronic circuitry has currently detected.
Flash code output is started by following procedure:
- Switch off ignition
- Press and hold the button for seat heating
- Switch on ignition (terminal 15) with button depressed
- Release the button and press it again briefly
Kood: Vali kõik
Flashing Defect
Once Switch faulty (potentiometer or electronics) or switch overheating due to a short-circuit
Twice Temperature sensor has break or short
3 times All 4 heating elements broken or have a short (probably break or short in wiring harness)
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
lülitid on maki all seal kus al akna lülitid on ja sigareti süütaja.tiitk kirjutas:http://autolib.diakom.ru/CAR/BMW/1994/3 ... MS/814.pdfmeqa kirjutas:vabandan et uut teemat ei tee, sama mure E36 95a 320-l
mis teha saab??
Mõõdad takistust kütteelementidel- alla 10 oomi peaks olema. Mõõdad, kas vool lülitisse jõuab- punase-kollase juhtme ja massi vahel süüde sees- peab umbes 12V olema. Kui ei ole- relee või kaitsmete viga. Loogiliselt peaks ka lülitist välja 12 V tulema- valge/punane-mass ja valge/roheline-mass. Kus see istmesoojenduse lüliti on- kas istme küljes?
ei leidnud real oem ist pilti
E36 320i touring 95a
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1706
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 528i 97a istmesoojendus
Nunii.
Kuna minu auto 96' e39 pole tehasest istmesoojendustega tulnud, siis on eelmise omaniku poolt installitud autosse must nahksisu istmesoojendusetega ning pandud juurde armatuuri originaalkohale originaallülitid
Lüliti külge läheb 5 juhet: Valge-punane (tundub illuminatsioonivalgus olema), siis kaks juhet ( istmesoojenduse pluss ja miinus? ja siis väljundid valge-kollane, valge-sinine.
Kui nüüd istme juurde minna, siis tundub istme soojendamisega seotud olevat kolm juhet.
Suurem pruun juhe ja siis valge-kollane ja valge sinine. Mis juhtmed need on?
Ja keegi võiks ka skeemi leida, mismoodi on õige ühendada.
Skeemilt vaatasin, et see pruun juhe peaks olema Ground power memory. Kas ma seda maasi niisama kerelt ei tohiks võtta?
Kuna minu auto 96' e39 pole tehasest istmesoojendustega tulnud, siis on eelmise omaniku poolt installitud autosse must nahksisu istmesoojendusetega ning pandud juurde armatuuri originaalkohale originaallülitid
Lüliti külge läheb 5 juhet: Valge-punane (tundub illuminatsioonivalgus olema), siis kaks juhet ( istmesoojenduse pluss ja miinus? ja siis väljundid valge-kollane, valge-sinine.
Kui nüüd istme juurde minna, siis tundub istme soojendamisega seotud olevat kolm juhet.
Suurem pruun juhe ja siis valge-kollane ja valge sinine. Mis juhtmed need on?
Ja keegi võiks ka skeemi leida, mismoodi on õige ühendada.
Skeemilt vaatasin, et see pruun juhe peaks olema Ground power memory. Kas ma seda maasi niisama kerelt ei tohiks võtta?
- Vavava
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 13.07.2009 19:46 10
- Peamine sõiduk: BMW e39 520i
- Asukoht: Tartu
Re: E39 528i 97a istmesoojendus
BMW e39
Nii, lüliti taga olev pistik juhtmetega:
nr1-hall/punane(valgus) võib võtta ASC lüliti nr.2 klemmilt
nr3-roheline/must/kollane-toide kaitmest F32 (kindalaekas)
nr4-pruun/must-mass (nii pistikust kui ka istmealt mõlemad kerest massi)
nr2-valge/sinine-läheb istme pistikusse
nr5-valge/kollane-läheb istme pistikusse
Sama jutt on mõlema istmekohta kohta.
Ise ühendasi ära ja toimib.
Nii, lüliti taga olev pistik juhtmetega:
nr1-hall/punane(valgus) võib võtta ASC lüliti nr.2 klemmilt
nr3-roheline/must/kollane-toide kaitmest F32 (kindalaekas)
nr4-pruun/must-mass (nii pistikust kui ka istmealt mõlemad kerest massi)
nr2-valge/sinine-läheb istme pistikusse
nr5-valge/kollane-läheb istme pistikusse
Sama jutt on mõlema istmekohta kohta.
Ise ühendasi ära ja toimib.