K: E34 M50B25 infot vaja?
K: E34 M50B25 infot vaja?
Tere,
selline mure/küsimus, et kas kellelgi on selle vanosega mootori kolbi näidata? Või pilti saata või siia riputada?
aastast 93->95 oleks vaja!
Või pakub keegi müüa vms
Siim
selline mure/küsimus, et kas kellelgi on selle vanosega mootori kolbi näidata? Või pilti saata või siia riputada?
aastast 93->95 oleks vaja!
Või pakub keegi müüa vms
Siim
ilma autota
kas vanos m50 peale juba 92 ei tulnud ?
ega muud vist erinevat ei tohiks olla kui vanos mootori kolb on väheke madalam, st ülemiest kolvirõngast ülespoole jääv osa on vanosega mootoril madalam, sest tal surveaste väiksem. m50 ja m52 kolvi vahe peaks küll selles seisnema, võin üle vaadata.
ega muud vist erinevat ei tohiks olla kui vanos mootori kolb on väheke madalam, st ülemiest kolvirõngast ülespoole jääv osa on vanosega mootoril madalam, sest tal surveaste väiksem. m50 ja m52 kolvi vahe peaks küll selles seisnema, võin üle vaadata.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
teoorias olen tark, aga vaja oleks reaalselt näha ja ka katsuda neid kolbe, kuna ühe teise projekti jaoks vaja...raimo_r kirjutas:kas vanos m50 peale juba 92 ei tulnud ?
ega muud vist erinevat ei tohiks olla kui vanos mootori kolb on väheke madalam, st ülemiest kolvirõngast ülespoole jääv osa on vanosega mootoril madalam, sest tal surveaste väiksem. m50 ja m52 kolvi vahe peaks küll selles seisnema, võin üle vaadata.
Ühesõnaga jah on vaja neid madalamaid nö. Vanose kolbe! Võib ka mingid hinnad välja käija, siis teab millega tegu...

äkki keegi leiab vedelemas, fototeegis kuskil?
PS: Vanosega konedel on just surveaste suurem: Vanosel 10:5
tava 10:0
allika link: http://www.e34.de/frames.php
ilma autota
SuperValdek kirjutas:m52 kolvi saadan sulle. Kas sobib m50B25TU kolb kus on keskel auk? Sellised on mul olemas...hiiumaa mehed andsid seni minna kuni kolbidele augud sisse põlesid...


nimelt vaja pea paksust mõõta jne
AGA ole ni kena ja viska siis gargosse ja anna teada palju se mul maksma läheb, kannan sulle netis ära raha
anna konto ka ja läheme vast PSi üle?

Viimati muutis Siim_K, 02.12.2006 16:23 05, muudetud 1 kord kokku.
ilma autota
ilma vanoseta m50 kolb on kõrgem tõesti, sellest täna ise ka aru, kui strokerit kokku panin.
m52 ja m50b25TU(vanos) kolb on ilmselt samad, vahe on vist klappide jaoks tehtud süvendites.
Siim: kui saad, teed ehk pilti m50b25TU(vanos) kolvist, kui see sinuni jõuab ?
m52 ja m50b25TU(vanos) kolb on ilmselt samad, vahe on vist klappide jaoks tehtud süvendites.
Siim: kui saad, teed ehk pilti m50b25TU(vanos) kolvist, kui see sinuni jõuab ?
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Jah, teoorias olen ka sinnani jõudnud, kui nüüd Valdek kunagi ned kaks kolbi ära saadab, siis saab asi ka reaalselt üle vaadatud ja selgus majja,raimo_r kirjutas:ilma vanoseta m50 kolb on kõrgem tõesti, sellest täna ise ka aru, kui strokerit kokku panin.
m52 ja m50b25TU(vanos) kolb on ilmselt samad, vahe on vist klappide jaoks tehtud süvendites.
Siim: kui saad, teed ehk pilti m50b25TU(vanos) kolvist, kui see sinuni jõuab ?
pilte saan teha ainult telefoniga, aga asi seegi, saadan siis meili sulle!
Ok seniks
Ni palju sain infi et uus M50B25tu kolb maksab 2100 tk ja tava m50b52 ca 1900 tk - odavad küll ei ole...
ilma autota
ilma vanoseta on keps lühem ehk siis pead kepsud ka ära vahetama. ideaalis tuleks siis vänt ka uuesti tasakaalustada.Jan01 kirjutas:Oskab ehk keegi öelda, kas neid m52 või vanosega m50 kobe tohib ilma vanoseta m50 plokki panna, et kas seal paisumisega seotud probleeme ei teki?
lihtsam vast teine korralik alumine ots otsida.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
klapi pesad on erinevad(ju siis klapid ka) et võivad hakata kolvile pähe käimaraimo_r kirjutas:ilma vanoseta on keps lühem ehk siis pead kepsud ka ära vahetama. ideaalis tuleks siis vänt ka uuesti tasakaalustada.Jan01 kirjutas:Oskab ehk keegi öelda, kas neid m52 või vanosega m50 kobe tohib ilma vanoseta m50 plokki panna, et kas seal paisumisega seotud probleeme ei teki?
lihtsam vast teine korralik alumine ots otsida.

ilma autota
Tegelikult huvi tekkiski nende madalamate kolbide pärast, et saaks m50b25-st stroker teha, kasutades originaal kepsusi.raimo_r kirjutas:ilma vanoseta on keps lühem ehk siis pead kepsud ka ära vahetama. ideaalis tuleks siis vänt ka uuesti tasakaalustada.Jan01 kirjutas:Oskab ehk keegi öelda, kas neid m52 või vanosega m50 kobe tohib ilma vanoseta m50 plokki panna, et kas seal paisumisega seotud probleeme ei teki?
lihtsam vast teine korralik alumine ots otsida.
Kui klapisüvendid kohe mitte ei sobi siis jääb muidugi ära ja tuleb ikkagi 130mm kepsusi kasutada vanade kolbidega...
Sellel m52 mootoril on ju alu plokk ja nikasil või misiganes kaetud hülsid, et kas selle kolvid malmplokis tööle hakkavad üldse?
325
haha, sama probleemi ees mis mina
ei saa kõike uskuda, mis inernetis kirjutatakse.
130mm kepsuga töötab asi küll (proovisin) aga keps jääb päris rämeda nurga alla, mis ei ole kõrgepöördelise mootori puhul hea. lisaks käib kolb vastukaalule üsna lähedale ehk tuleb kolbi modifitseerida väheke.
kui Silweri auto teemat uurid, siis näed milles probleem on, kui ise veel järgi proovinud pole. samas, Silweri auto käib 7000rpm probleemideta ära küll
(rohkem pole ka eriti võimalik hüdrotõukuritega)
klapisüvendeid saab alati veel süvendada, materjali seal selleks on.
teised kolvid imo ei sobi, tehasemõõt standartmõõt erineb kümnendiku võrra.
kõik oleneb mida ja milleks ehitad ...

130mm kepsuga töötab asi küll (proovisin) aga keps jääb päris rämeda nurga alla, mis ei ole kõrgepöördelise mootori puhul hea. lisaks käib kolb vastukaalule üsna lähedale ehk tuleb kolbi modifitseerida väheke.
kui Silweri auto teemat uurid, siis näed milles probleem on, kui ise veel järgi proovinud pole. samas, Silweri auto käib 7000rpm probleemideta ära küll

(rohkem pole ka eriti võimalik hüdrotõukuritega)
klapisüvendeid saab alati veel süvendada, materjali seal selleks on.
teised kolvid imo ei sobi, tehasemõõt standartmõõt erineb kümnendiku võrra.
kõik oleneb mida ja milleks ehitad ...
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Siia olete vaadanud?
http://www.e30.de/inmotoren.htm
Aga jah, aluploki kolvid malmplokis pole hea mõte. M52 plokk on Nikasil ja ka kolb on nikeldatud. Pakun, et alates 09/98 on plokk Alusilist, sest sealt alates on teine kolb.
Kui aga varuosakataloogii vaadata, siis on sellest mootorist olemas ka eriversioon malmplokiga.
Samas peaks M54 plokk vaatamata aluplokile olema hülsitud terashülsiga.
http://www.e30.de/inmotoren.htm
Aga jah, aluploki kolvid malmplokis pole hea mõte. M52 plokk on Nikasil ja ka kolb on nikeldatud. Pakun, et alates 09/98 on plokk Alusilist, sest sealt alates on teine kolb.
Kui aga varuosakataloogii vaadata, siis on sellest mootorist olemas ka eriversioon malmplokiga.
Samas peaks M54 plokk vaatamata aluplokile olema hülsitud terashülsiga.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
minu viga jah, magneesium alles n52 ja n54gapriitv8 kirjutas:IMHO tuli magneesium alles N54 mootoriga, s.t. praegune Valvetronicu ja 190kW-ga 3.0-ne R6 (2.5-ne on 160kW).raimo_r kirjutas:m54 on magneesium-alumiinium plokk ja terashülsid.
see m52 eriversioon malmplokiga on USA (jm kõrge väävlisisaldusega kütusega) turgudele.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
vot mis välja tuleb
aga kolvid peaksid ikka kõik ju ühest materjalist olema - alust?
(va. muidugi sepiskolvid a'la wiseco) et see ei tohiks erilist rolli mängida mis plokis nad käima hakkavad, oleneb ka ju rõngastest, mis oseselt hülsiga kokkupuutuvad!
aga kui tõesti m52'l on nikkeldatud kolvid...
egas midagi kui tuleb katsetada
- katse ju kõige auväärseim teadusmeetod -

aga kolvid peaksid ikka kõik ju ühest materjalist olema - alust?
(va. muidugi sepiskolvid a'la wiseco) et see ei tohiks erilist rolli mängida mis plokis nad käima hakkavad, oleneb ka ju rõngastest, mis oseselt hülsiga kokkupuutuvad!
aga kui tõesti m52'l on nikkeldatud kolvid...

egas midagi kui tuleb katsetada

- katse ju kõige auväärseim teadusmeetod -

ilma autota
Niipalju sain targemaks, et vanosega m50b25 kolb on sõrme keskelt kolvi pealispinnani 5,65mm madalam kui ilma vanoseta ja kolb ise 13mm madalam, sõrmed peaksid samad olema, rõngad on erinevad.
Klapisüvendite kohta annab kataloog ainult sügavuse ja need olid vanosega kolvil madalamad - järelikult peaks saama süvendada õigesse kohta, kui on sellesosas erinevusi (miskipärast arvan et klappide asetus on sama)
Klapisüvendite kohta annab kataloog ainult sügavuse ja need olid vanosega kolvil madalamad - järelikult peaks saama süvendada õigesse kohta, kui on sellesosas erinevusi (miskipärast arvan et klappide asetus on sama)
325
ni, tänu valdeku kiirele reageerimisele(õigemini tema elukaaslase:)
siis kolvid "mägieestis" ja esimene pilk peale heidetud,
M50B25 kolb on väiksemate(loe madalamate) klapisüvenditega, jämedalt 1mm kõrgema peaga, kolvi pea paksus on 5mm, õlitus sõrmele ja kepsule on alt ja kolb on ilma tefloni(nikkel) katteta... tootjat ei tea!
M52B28 kolb on siis 1mm väiksmea pea kõrgusega aga 1mm jämedama peaga
õlitus sõrmele on ülevalt, klapi süvendid suuremad(sügavamad)...lähtudes sportlikkust eesmärgist(vabalthingavad koned), siis on m52 kolb parem, antud kolbi tootja oli mahle! ja võrreldes m50 tu kolviga on ka tugevdused seintele ja üldse vormile tsipa paremini lahendatud: homme teen vast pilte ka ja selgub kaalude vahe ja tsentrist nihestus, mis ka on oluline pöörete mootoritele
äitähh valdek

siis kolvid "mägieestis" ja esimene pilk peale heidetud,
M50B25 kolb on väiksemate(loe madalamate) klapisüvenditega, jämedalt 1mm kõrgema peaga, kolvi pea paksus on 5mm, õlitus sõrmele ja kepsule on alt ja kolb on ilma tefloni(nikkel) katteta... tootjat ei tea!
M52B28 kolb on siis 1mm väiksmea pea kõrgusega aga 1mm jämedama peaga


äitähh valdek


ilma autota
Siim, mida ehitad kui küsida tohib ?
Minu arusaamist mööda (ei pretendeeri absoluutsele tõele) ei ole need vanos mootori kolvid sobivad kõrgete pöörete jaoks. sealt ka see vahe ilma vanoseta mootoriga, mis käis tiba kõrgemalt.
kui sa kavatsed mingeid ristamisi teha, siis jälgi et m52 kolb on 83,99 aga m50 omad 83,98
Minu arusaamist mööda (ei pretendeeri absoluutsele tõele) ei ole need vanos mootori kolvid sobivad kõrgete pöörete jaoks. sealt ka see vahe ilma vanoseta mootoriga, mis käis tiba kõrgemalt.
kui sa kavatsed mingeid ristamisi teha, siis jälgi et m52 kolb on 83,99 aga m50 omad 83,98
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
kolvid lähevad teise margi konele, kolbe võrreldes ütleks et ned M52B28 omad on kuidagi etemad, kuigi erinevus on väike....sajandik-mõõt pole mulle tähtis, nagunii puurin ploki kolvi järgiraimo_r kirjutas:Siim, mida ehitad kui küsida tohib ?
Minu arusaamist mööda (ei pretendeeri absoluutsele tõele) ei ole need vanos mootori kolvid sobivad kõrgete pöörete jaoks. sealt ka see vahe ilma vanoseta mootoriga, mis käis tiba kõrgemalt.
kui sa kavatsed mingeid ristamisi teha, siis jälgi et m52 kolb on 83,99 aga m50 omad 83,98
selgus ka see et Bosana neid kolbe ei saa...
ilma autota