1. leht 1-st
E39 pidurdades tugev vibrats.
Postitatud: 04.12.2006 10:05 56
Postitas bmwtutorial
Täna hommikul tööle tulles sai veidi aktiivsemalt pidurdatud - pärast seda pidurid väga kehvad. Pedaalis ja esisillas tugev vibratsioon sees. Mis sai nii järsku juhtuda - klotsid olid suht kulunud, väike vibra oli enne ka. Kui kulumisest, siis peaks ju ikka tasapisi kehvemaks minema mitte ühekorraga??
Postitatud: 04.12.2006 10:13 44
Postitas Madis399
loogiline oleks äkki see, et üks ketastest läks kõveraks.
Postitatud: 04.12.2006 14:43 21
Postitas Rains_525
Minu e39l sama viga...esikettad kõverad järsust pidurdamisest...ja olen 2 korda saand neid vahetada juba...
Postitatud: 06.12.2006 10:22 42
Postitas eintz
Ei oska küll BMW kohta kommenteerida, kuid ühel teisel automargil oli nii, et klotsidelt lendas lihtsalt kate pealt minema, seda enam, et suhteliselt kulunud juba olid.
Postitatud: 06.12.2006 14:02 33
Postitas Madis399
no kui kate minema lendab, siis raud vastu rauda teeb ikka kohe mõnusat kisa....ja minu arvates selline asi ei tekita vibratsiooni.
Postitatud: 06.12.2006 14:59 55
Postitas aise
Rains_525 kirjutas:Minu e39l sama viga...esikettad kõverad järsust pidurdamisest...ja olen 2 korda saand neid vahetada juba...
B-kettad pidid jah kõveraks minema, A-kettaid ei pidurda nii kergelt kõveraks.
Postitatud: 06.12.2006 16:12 28
Postitas tibu5
Mul autol sama lugu. Kuna autorool pidurdamisel ei värise, arvasin et ehk on tagumised pidurikettad kõverad.

Postitatud: 06.12.2006 17:16 12
Postitas Kristjan_K
aise kirjutas:Rains_525 kirjutas:Minu e39l sama viga...esikettad kõverad järsust pidurdamisest...ja olen 2 korda saand neid vahetada juba...
B-kettad pidid jah kõveraks minema, A-kettaid ei pidurda nii kergelt kõveraks.
Lähevad need samamoodi.
Postitatud: 06.12.2006 17:34 08
Postitas aise
mind väga huvitaks kuidas?
Postitatud: 06.12.2006 20:31 19
Postitas Kristjan_K
aise kirjutas:mind väga huvitaks kuidas?
Temperatuurikõikumised jms.
Igastahes on kuuldud küll, et ka A osad kõveraks läinud.
Postitatud: 06.12.2006 20:36 47
Postitas aise
ok kulunud ketas läheb kõveraks, see pole mingi ime aga heas korras A kettad ei lähe just lihtsalt kõveraks, enne kuluvad klotsid ära ma pakun.
Postitatud: 06.12.2006 22:27 17
Postitas Rains_525
mul endal tekkis teooria, et kui tagapidurid on kehvad, siis saavad esimesed kettad kõvasti vatti ning lähevad suurte temperatuuri muutuste tõttu kõveraks.
Nimelt minu e39 olidki tagakettad väga kulunud ning ei pidurdanud eriti ja seetõttu ma arvangi, et läksid seetõttu esimesed kõveraks. Kuigi tasuks äkki minna ka piduristendi - kontrolli kuskile, et teada saada, kui suuri koormusi kettad saavad, ning äkki saab sättida neid kuidagi. Endal sai auto uuema vastu vahetatud, ning ei jõudnudki sellega tegeleda. Ma vahetasin tagakettad ka ära, ja pole enam täheldanud, et esikettad kõveraks on läinud.
Postitatud: 06.12.2006 22:48 03
Postitas aise
mul läksid just uued A kettad alla, terve ring. vanad olid suht kulunud ja laines veits (pinnapealt) aga mina neid kõveraks küll ei suutnud pidurdada, mõned korrad ikka sai 200+ pealt päris tugevalt pidurdatud, ei juhtunud midagi.
Postitatud: 06.12.2006 22:51 28
Postitas ArgoV
aise kirjutas:ok kulunud ketas läheb kõveraks, see pole mingi ime aga heas korras A kettad ei lähe just lihtsalt kõveraks, enne kuluvad klotsid ära ma pakun.
Vahetasin just mõni nädal tagasi garantiikorras esimesed pidurikettad. Läbisõit oli sel hetkel ca 21000 km ja klotside kulumisest pole veel juttugi. Usutavasti on tehasest tulnuna autol nn. A kettad all...
Postitatud: 07.12.2006 10:23 29
Postitas aise
ArgoV kirjutas:aise kirjutas:ok kulunud ketas läheb kõveraks, see pole mingi ime aga heas korras A kettad ei lähe just lihtsalt kõveraks, enne kuluvad klotsid ära ma pakun.
Vahetasin just mõni nädal tagasi garantiikorras esimesed pidurikettad. Läbisõit oli sel hetkel ca 21000 km ja klotside kulumisest pole veel juttugi. Usutavasti on tehasest tulnuna autol nn. A kettad all...
erandid ei kao kunagi kuskile

jutt on siin siiski e39 ketastest.
Postitatud: 07.12.2006 16:50 43
Postitas bmwtutorial
tänaseks siis auto korras. vahetusse läksid mõlemad tagumised pidurikettad koos klotsidega. eelmine omanik oli vist lasknud klotsidel metallini ära kuluda ja niimoodi paar kuud ringi sõinud. kettad olid tänu sellele keskelt sügavamaks freesunud ja servad paksult roostes

panen hiljem foto ka üles. 2100.- eeku koos tööga ja liigub jälle