1. leht 1-st
530 V8 mootoripadja vahetus - lukku
Postitatud: 13.12.2006 15:08 23
Postitas Martin_S
selline küsimus kas keegi ise on seda ka vahetanud??
lihtsalt tahaks mingeid pisikesi näpunäitteid!
Postitatud: 13.12.2006 15:49 12
Postitas Hans
Eero
Loe tema auto alt sellest vahetusest.
Postitatud: 13.12.2006 16:27 06
Postitas Martin_S
ma lugesin sealt aga see andis ainult selle tulemuse palju pikendusi

Postitatud: 13.12.2006 18:29 35
Postitas AARE540
Aga sa tee nagu mina- käärime aga käised ülesse ja asume asja kallale

Postitatud: 13.12.2006 20:12 08
Postitas kapa
pikendust või assjadega pead pealt mutri lahti laskma ( mootor muidugi ära toestada). ja siis alt lahti ja ongi nagu kõik .võtad eest ära need asjad mis ette jäävad ja ongi. kellel loogilist mõtlemist on ei tohiks jänni jääda:)
Postitatud: 13.12.2006 23:39 28
Postitas Marek_H
Tere. Sai just nädalaega tagasi vahetatud mölemad padjad. Ei ole hullu midagi. Igasuguseid katteid on palju, need tuleb eemaldada. Panen kirja möned näpunäited....
Turbo poolse padjaga on rohkem tegemist,tuleb see niinimetatud kolmjalg lahti ka lasta. Siis mahub padi välja. Lahti tuleb lasta veel ventilaatori plastik kate. Juhipoolse padjaga ei ole probleeme. Mootor tösta nii körgele kui saab.
Postitatud: 13.12.2006 23:44 11
Postitas kapa
martin530 sul on turbomootor v ?

Marek jutt on bensiinimootorist ja V8 st

Postitatud: 14.12.2006 00:11 14
Postitas Marek_H
nüüd nägin, sorry.
Lugesin postituse pealkirja -- 530 mootoripadi -- ja asusin kohe kirjutama. Ma tahtsin ainult head....

Postitatud: 14.12.2006 00:12 28
Postitas AARE540
Eelpoolmainitud nõuannetest vast üks universaalne nõuanne on see, et mootor üles tõsta

Muude asjade puhul- E34 530 V8 ja E39 530d- vaevalt, et need soovitused 100% kattuvad...
Postitatud: 14.12.2006 00:54 53
Postitas eero
Põhimõtteliselt on nii, et keera alt sillatala küljest lahti - mõlemal padjal kaks mutrit ja tõsta mootor tungiga üles nii palju kui saab. Parmal pool võid kohe ülemise mutri ka lahti võtta ja padi kukubki vahelt välja. Seal ruumi laialt.
Vasakul pool on paha, sest ruum puudub. Mina kasutasin kahte pikka ja veel ühte lühikest pikendusvart ja allotsas kardaani. Libistasin selle lohe ülevalt ABSi ja pidurivedeliku paagi vahelt mingist mulgust otsapidi alla ja siis alt püüdsin otsa kinni ja sõrmeotstega õnnestus kuidagi mutrile otsa panna. Ainult siis oli võimalik kui mootor üleval oli juba, sest kinni keerates lasin mootori enne alla ja siis enam padrunit otsa panema ei ulatanud. Padi ole ka ees siis. 3-liitrisel võib olla pisut rohkem ruumi tänu ploki kõrguste erinevusele. Ja vist oligi isegi nii et kui uus padi paigas siis ei saanud mutrit otsa. Enne tuli võti koos mutriga enam-vähem õigesse kohta valmis sättida ja siis alles mootor padjale peale lasta. Või pidi enne ülevalt kinni keerama ja siis alumised poldid talavahele alles lasta. Vat ei mäleta ka päris täpselt, mingi selline trikk seal igatahes oli.
Palju õnne ja jõudu igatahes Igavene n..s ja kindlalt saab mitu korda kõvasti vanduda enne kui korras.
A, ja mina pärast seda padrunit vasaku ülemise mutri pealt maha ei saanud. No ei mahu ligi! Sinna ta jäi
Postitatud: 27.12.2006 09:56 43
Postitas Martin_S
Illustreeritud vahetus!
PADJA VAHETUS
tänud siis kõigile kellest oli kasu !!
ja võib lukku panna!