1. leht 1-st

E28 524D Kõrgsurvepumba vahetus ja klappide regulleerimine

Postitatud: 28.12.2006 12:26 45
Postitas Bimmer850
Kuidas määrata pumba süütenurka (hilisem, varasem)?

Postitatud: 28.12.2006 17:18 15
Postitas redline
proovisin ka muuta süütenurka mõne kraadi võrra kuna mootor külmalt jätab vahele.
aga põhimõtteliselt on nii et keerad kaks polti lahti ja peaks saama keerata seda pumpa kuid mul see ei õnnestunud.

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15

mutter nr7 ja otse tema vastas olev mutter vaja lahti keerata ning peaks saama pumpa liigutada nii ühele kui teisele poole.
Ei oska öelda kuhu poole läheb varasemaks ja kuhu hilisemaks

Postitatud: 28.12.2006 21:21 50
Postitas Bimmer850
redline kirjutas:proovisin ka muuta süütenurka mõne kraadi võrra kuna mootor külmalt jätab vahele.
aga põhimõtteliselt on nii et keerad kaks polti lahti ja peaks saama keerata seda pumpa kuid mul see ei õnnestunud.

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15

mutter nr7 ja otse tema vastas olev mutter vaja lahti keerata ning peaks saama pumpa liigutada nii ühele kui teisele poole.
Ei oska öelda kuhu poole läheb varasemaks ja kuhu hilisemaks
Tähendab seda ongi vaja teada, et kuhupoole...

Postitatud: 28.12.2006 22:00 08
Postitas Maiks
Vaata mis pidi sul tiivik ees käib ja keera pumpa vastu tiiviku pöörlemis suunale ja lähebki varasemaks. Üldjuhul töötab mootor siiski päripäeva eestvaates.

Postitatud: 28.12.2006 22:55 06
Postitas kopamees
redline kirjutas:proovisin ka muuta süütenurka mõne kraadi võrra kuna mootor külmalt jätab vahele.
aga põhimõtteliselt on nii et keerad kaks polti lahti ja peaks saama keerata seda pumpa kuid mul see ei õnnestunud.

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15

mutter nr7 ja otse tema vastas olev mutter vaja lahti keerata ning peaks saama pumpa liigutada nii ühele kui teisele poole.
Ei oska öelda kuhu poole läheb varasemaks ja kuhu hilisemaks
Minumeelest oli seal pumbapea poolses otsas veel mingi tugiraam, mis veel omakorda kahe poldiga pumpa kinni hoiab ja seega süütenurga keeramist takistab. Ja väga kehva oli neid lahti saada, võta või torustik maha.

Postitatud: 28.12.2006 23:18 10
Postitas redline
kopamees kirjutas:
redline kirjutas:proovisin ka muuta süütenurka mõne kraadi võrra kuna mootor külmalt jätab vahele.
aga põhimõtteliselt on nii et keerad kaks polti lahti ja peaks saama keerata seda pumpa kuid mul see ei õnnestunud.

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15

mutter nr7 ja otse tema vastas olev mutter vaja lahti keerata ning peaks saama pumpa liigutada nii ühele kui teisele poole.
Ei oska öelda kuhu poole läheb varasemaks ja kuhu hilisemaks
Minumeelest oli seal pumbapea poolses otsas veel mingi tugiraam, mis veel omakorda kahe poldiga pumpa kinni hoiab ja seega süütenurga keeramist takistab. Ja väga kehva oli neid lahti saada, võta või torusti, maha.
kah võimalik, vb sellepärast ma ei saandki seda süütenurka muuta :roll:

Postitatud: 28.12.2006 23:38 15
Postitas Bimmer850
Põhim. paistab, et täpset õpetust siit ei tule siis pakun välja, kes seda värki jagab võib mulle ps-i saata (pumba nurk siis õigeks vaja saada)...auto hetkel eest täiesti laiali nii, et ruumi laialt seal tegutseda!

Postitatud: 29.12.2006 00:08 57
Postitas Maiks
Nu ega ilma mikromeetrita sa seda täpseks ei saa ka. Kui sul nagunii seal ruumi on, siis peaksid ise ka ju nägema kuskohast ta veel kinnitub. Ja torust sa tal ka kütte liikumist ei näe, et süütenurka paika panna. Tds´il on kolmas kinnitus küll pumba tagumises otsas ja läheb ploki külge, kust tuleb üks polt lahti veel keerata ja saabki pumpa liigutada.

Postitatud: 29.12.2006 09:26 00
Postitas Maiks
Tegelt tuleb pumpa keerata siiski mootori pöörlemissuunas, et varasemaks saada süüdet. Unise peaga läks vähe sassi :oops:

Postitatud: 29.12.2006 14:52 20
Postitas kopamees
M.P kirjutas:Tegelt tuleb pumpa keerata siiski mootori pöörlemissuunas, et varasemaks saada süüdet. Unise peaga läks vähe sassi :oops:
Ma arvan ,et unise peaga tuli ikka õigem pakkumine - pumba korpust peab ikka vatupidi ajami veole keerama, et ta varem paugutaks.

Postitatud: 06.01.2007 00:12 45
Postitas Bimmer850
Tekkis uus küsimus, nimelt kui suured on klappide reguleerimisel vahed samal mootoril (sisselaskel ja väljalaskel)?

Ja üleüldse huvitaks, kas selle mootori kohta kellelgi kirjandust leidub (sobib ka turbo mootori oma)?

Postitatud: 08.01.2007 19:42 53
Postitas Bimmer850
Kas on õige: külmana 0,30 ja soojana 0,35?