E34 525tds mootori mure
E34 525tds mootori mure
Sai siis ostetud 525 tds... 1992 aasta algus mudel.
proovi sõitu tehes tundus kõik OK olevat. Sai paar päeva sõidetud siis tundus nagu ei lähe nii hästi kui peaks. suurtel pööretel tõmbas hingest kinni. Sai siis kütuse filter ära vahetatud. käisin maanteel proovisõitu tegemas. edasi läks ta küll kohe hoopis palju paremini.
kahjuks eriti sõita ei saanud kuna kohe kuumenes mootor üle.
ootasin kuniks mootor maja jahtus ning valasin jahutus vedelikku juurde.
Viisin siis auto mehaaniku juurde ta võttis mootori lahti lihvis kaane ära vahetas filtrid värgid ära pani kokku tagasi, kuid ikka tuli surve jahutussüsteemi, ning jahutusvedelik jooksis välja. võeti kaan maha saadeti tartu survestamiseleja lihvi. seal võeti ja lihviti kaan korralikult ära, kuid ikka sama häda.... auto seisis üle nädala niisama kui kaant maha hakati võtma oli jahutussüsteemis ikka veel surve sees.... ning 5 silindris olid jahutusvedeliku tilgad. saatsin siis kaane tallinnasse seal survestati see ära. viga ei leitud. küll on näha kaanel mõned mõrad kuid need ei pidavat lekkima silindreid uuriti luubiga seal olevat kõik korras olnud. termostaat oli ka auke täis puuritud...
proovi sõitu tehes tundus kõik OK olevat. Sai paar päeva sõidetud siis tundus nagu ei lähe nii hästi kui peaks. suurtel pööretel tõmbas hingest kinni. Sai siis kütuse filter ära vahetatud. käisin maanteel proovisõitu tegemas. edasi läks ta küll kohe hoopis palju paremini.
kahjuks eriti sõita ei saanud kuna kohe kuumenes mootor üle.
ootasin kuniks mootor maja jahtus ning valasin jahutus vedelikku juurde.
Viisin siis auto mehaaniku juurde ta võttis mootori lahti lihvis kaane ära vahetas filtrid värgid ära pani kokku tagasi, kuid ikka tuli surve jahutussüsteemi, ning jahutusvedelik jooksis välja. võeti kaan maha saadeti tartu survestamiseleja lihvi. seal võeti ja lihviti kaan korralikult ära, kuid ikka sama häda.... auto seisis üle nädala niisama kui kaant maha hakati võtma oli jahutussüsteemis ikka veel surve sees.... ning 5 silindris olid jahutusvedeliku tilgad. saatsin siis kaane tallinnasse seal survestati see ära. viga ei leitud. küll on näha kaanel mõned mõrad kuid need ei pidavat lekkima silindreid uuriti luubiga seal olevat kõik korras olnud. termostaat oli ka auke täis puuritud...
Re: K: Mis teha??? 525tds viga mootoriga
[quote="mikk1984"]Sai siis ostetud 525 tds... 1992 aasta algus mudel.
proovi sõitu tehes tundus kõik OK olevat. Sai paar päeva sõidetud siis tundus nagu ei lähe nii hästi kui peaks. suurtel pööretel tõmbas hingest kinni. Sai siis kütuse filter ära vahetatud. käisin maanteel proovisõitu tegemas. edasi läks ta küll kohe hoopis palju paremini.
kahjuks eriti sõita ei saanud kuna kohe kuumenes mootor üle.
ootasin kuniks mootor maja jahtus ning valasin jahutus vedelikku juurde.
Viisin siis auto mehaaniku juurde ta võttis mootori lahti lihvis kaane ära vahetas filtrid värgid ära pani kokku tagasi, kuid ikka tuli surve jahutussüsteemi, ning jahutusvedelik jooksis välja. võeti kaan maha saadeti tartu survestamiseleja lihvi. seal võeti ja lihviti kaan korralikult ära, kuid ikka sama häda.... auto seisis üle nädala niisama kui kaant maha hakati võtma oli jahutussüsteemis ikka veel surve sees.... ning 5 silindris olid jahutusvedeliku tilgad. saatsin siis kaane tallinnasse seal survestati see ära. viga ei leitud. küll on näha kaanel mõned mõrad kuid need ei pidavat lekkima silindreid uuriti luubiga seal olevat kõik korras olnud. termostaat oli ka auke täis puuritud...
rahu nüüd selle kaane maha kiskumisega.veesärgis on rõhk kuskil yhe 1-1,5 ati ringis seda reguleerib paisupaagi kork.vta samamoodi käitub jahutusvedelik ka siis kui radikast tulenev väike voolik mis läheb paisupaaki on umbes see on e34 põhiviga et mingi silikoni tykk on paisupaagis tropix ja keedab samamoodi kõik vedeliku välja.diagnoosida saad seda niivisi et keerad paisupaaki korgi maha ja lased pöörded mingi 2 tonni siis peab juba nähtava joaga vedelik liikuma sealt peenest voolikust.enne sõitma minemist kacu ikke korralikult õhutada.suht kindel võid olla õhutamise tulemuses siis kui seest juba sooja puhub.ma õhutasin yhel autol 2tundi ennem kui asi tööle hakkas.muidugi raskem häda võib olla siis kui on silindris pragu.vahest on juhtunud et luubiga ei näegi seda pragu ja nähtavale tuleb alles siis kui asi kuum aga sel juhul peaks olema tunda paisupaagist sama lõhna mis tuleb sumpsist
proovi sõitu tehes tundus kõik OK olevat. Sai paar päeva sõidetud siis tundus nagu ei lähe nii hästi kui peaks. suurtel pööretel tõmbas hingest kinni. Sai siis kütuse filter ära vahetatud. käisin maanteel proovisõitu tegemas. edasi läks ta küll kohe hoopis palju paremini.
kahjuks eriti sõita ei saanud kuna kohe kuumenes mootor üle.
ootasin kuniks mootor maja jahtus ning valasin jahutus vedelikku juurde.
Viisin siis auto mehaaniku juurde ta võttis mootori lahti lihvis kaane ära vahetas filtrid värgid ära pani kokku tagasi, kuid ikka tuli surve jahutussüsteemi, ning jahutusvedelik jooksis välja. võeti kaan maha saadeti tartu survestamiseleja lihvi. seal võeti ja lihviti kaan korralikult ära, kuid ikka sama häda.... auto seisis üle nädala niisama kui kaant maha hakati võtma oli jahutussüsteemis ikka veel surve sees.... ning 5 silindris olid jahutusvedeliku tilgad. saatsin siis kaane tallinnasse seal survestati see ära. viga ei leitud. küll on näha kaanel mõned mõrad kuid need ei pidavat lekkima silindreid uuriti luubiga seal olevat kõik korras olnud. termostaat oli ka auke täis puuritud...
rahu nüüd selle kaane maha kiskumisega.veesärgis on rõhk kuskil yhe 1-1,5 ati ringis seda reguleerib paisupaagi kork.vta samamoodi käitub jahutusvedelik ka siis kui radikast tulenev väike voolik mis läheb paisupaaki on umbes see on e34 põhiviga et mingi silikoni tykk on paisupaagis tropix ja keedab samamoodi kõik vedeliku välja.diagnoosida saad seda niivisi et keerad paisupaaki korgi maha ja lased pöörded mingi 2 tonni siis peab juba nähtava joaga vedelik liikuma sealt peenest voolikust.enne sõitma minemist kacu ikke korralikult õhutada.suht kindel võid olla õhutamise tulemuses siis kui seest juba sooja puhub.ma õhutasin yhel autol 2tundi ennem kui asi tööle hakkas.muidugi raskem häda võib olla siis kui on silindris pragu.vahest on juhtunud et luubiga ei näegi seda pragu ja nähtavale tuleb alles siis kui asi kuum aga sel juhul peaks olema tunda paisupaagist sama lõhna mis tuleb sumpsist
olen pidanud teisi marke ja sellistel juhtudel on olnud viga KA veepumbas - see lihtsalt ei löö vedalikku ringi ja siit sealt läheb asi keema ja survesse - VARIANT
525 TDS 95 autom, universaal
www.rinardi.ee
www.rinardi.ee
hardi kirjutas:olen pidanud teisi marke ja sellistel juhtudel on olnud viga KA veepumbas - see lihtsalt ei löö vedalikku ringi ja siit sealt läheb asi keema ja survesse - VARIANT
veepumba võib lahti küll võtta sest neid vigu on olnud küll bmwl et labad tulevad lahti võlli kyljest seda just siis kui on originaal pump sest tolle labad on tehtud mingist textoliidi taolisest materjalist.antud viga et veepump ei löö vedelikku ringi tuleb rohkem nendel autodel välja millel on veepumbalabad alumiiniumist ja sinist värvi dosool sööb labanurgad ära.just veoautodel on see häda
veepumbad värgid ok...
surve tuleb juba külmalt käivitades sisse...
auto ise muidu siin : http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
surve tuleb juba külmalt käivitades sisse...
auto ise muidu siin : http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1