1. leht 1-st
E34 525tds mootori mure
Postitatud: 10.01.2007 16:41 18
Postitas mikk1984
Sai siis ostetud 525 tds... 1992 aasta algus mudel.
proovi sõitu tehes tundus kõik OK olevat. Sai paar päeva sõidetud siis tundus nagu ei lähe nii hästi kui peaks. suurtel pööretel tõmbas hingest kinni. Sai siis kütuse filter ära vahetatud. käisin maanteel proovisõitu tegemas. edasi läks ta küll kohe hoopis palju paremini.
kahjuks eriti sõita ei saanud kuna kohe kuumenes mootor üle.
ootasin kuniks mootor maja jahtus ning valasin jahutus vedelikku juurde.
Viisin siis auto mehaaniku juurde ta võttis mootori lahti lihvis kaane ära vahetas filtrid värgid ära pani kokku tagasi, kuid ikka tuli surve jahutussüsteemi, ning jahutusvedelik jooksis välja. võeti kaan maha saadeti tartu survestamiseleja lihvi. seal võeti ja lihviti kaan korralikult ära, kuid ikka sama häda.... auto seisis üle nädala niisama kui kaant maha hakati võtma oli jahutussüsteemis ikka veel surve sees.... ning 5 silindris olid jahutusvedeliku tilgad. saatsin siis kaane tallinnasse seal survestati see ära. viga ei leitud. küll on näha kaanel mõned mõrad kuid need ei pidavat lekkima silindreid uuriti luubiga seal olevat kõik korras olnud. termostaat oli ka auke täis puuritud...

Postitatud: 10.01.2007 16:52 12
Postitas peedu.
rohkem ma ei julge midagi öelda aga mina ei viitsiks ja ei tahaks rohkem raha sinna tappa. lihtsam ja mõttekam on varuosadeks müüa.
Postitatud: 10.01.2007 16:53 53
Postitas Veljo_V
osta teine mootor, viga on arvatavasti ikkagi plokis!
qwerty555 käest saad mootori!
Postitatud: 10.01.2007 17:17 44
Postitas mikk1984
oskab keegi öelda mis rõhk mootoris on töötamise ajal
survestamisel pannakse 10 atmosfäri
võib ju võimalik olla et sellest jääb väheks
Postitatud: 10.01.2007 17:54 28
Postitas priitv8
mikk1984 kirjutas:oskab keegi öelda mis rõhk mootoris on töötamise ajal
20-25 baari. Atm-des ~ sama.
Postitatud: 10.01.2007 18:35 51
Postitas steve6
osta teine mootor, viga on arvatavasti ikkagi plokis!
qwerty555 käest saad mootori!
See mootor on juba müüdud
Postitatud: 10.01.2007 21:02 47
Postitas mikk1984
see oli 93 aasta... minu pump ei sobi sellele niiguinii...
Postitatud: 10.01.2007 21:05 55
Postitas kapa
proovi korralikku kaant ja termostaati ja õhtua korralikult ära , alustades odavamatest varjantidest.
Postitatud: 10.01.2007 21:57 47
Postitas mikk1984
tulebki kuskilt leida korralik kaan....
kuid kunagi ei tea mida saad....
hetkel otsingi kust odavamalt saada
iga kord tuleb jälle uus tuhend osta ja ega see ka odav pole....
Re: K: Mis teha??? 525tds viga mootoriga
Postitatud: 11.01.2007 02:20 58
Postitas senka
[quote="mikk1984"]Sai siis ostetud 525 tds... 1992 aasta algus mudel.
proovi sõitu tehes tundus kõik OK olevat. Sai paar päeva sõidetud siis tundus nagu ei lähe nii hästi kui peaks. suurtel pööretel tõmbas hingest kinni. Sai siis kütuse filter ära vahetatud. käisin maanteel proovisõitu tegemas. edasi läks ta küll kohe hoopis palju paremini.
kahjuks eriti sõita ei saanud kuna kohe kuumenes mootor üle.
ootasin kuniks mootor maja jahtus ning valasin jahutus vedelikku juurde.
Viisin siis auto mehaaniku juurde ta võttis mootori lahti lihvis kaane ära vahetas filtrid värgid ära pani kokku tagasi, kuid ikka tuli surve jahutussüsteemi, ning jahutusvedelik jooksis välja. võeti kaan maha saadeti tartu survestamiseleja lihvi. seal võeti ja lihviti kaan korralikult ära, kuid ikka sama häda.... auto seisis üle nädala niisama kui kaant maha hakati võtma oli jahutussüsteemis ikka veel surve sees.... ning 5 silindris olid jahutusvedeliku tilgad. saatsin siis kaane tallinnasse seal survestati see ära. viga ei leitud. küll on näha kaanel mõned mõrad kuid need ei pidavat lekkima silindreid uuriti luubiga seal olevat kõik korras olnud. termostaat oli ka auke täis puuritud...
rahu nüüd selle kaane maha kiskumisega.veesärgis on rõhk kuskil yhe 1-1,5 ati ringis seda reguleerib paisupaagi kork.vta samamoodi käitub jahutusvedelik ka siis kui radikast tulenev väike voolik mis läheb paisupaaki on umbes see on e34 põhiviga et mingi silikoni tykk on paisupaagis tropix ja keedab samamoodi kõik vedeliku välja.diagnoosida saad seda niivisi et keerad paisupaaki korgi maha ja lased pöörded mingi 2 tonni siis peab juba nähtava joaga vedelik liikuma sealt peenest voolikust.enne sõitma minemist kacu ikke korralikult õhutada.suht kindel võid olla õhutamise tulemuses siis kui seest juba sooja puhub.ma õhutasin yhel autol 2tundi ennem kui asi tööle hakkas.muidugi raskem häda võib olla siis kui on silindris pragu.vahest on juhtunud et luubiga ei näegi seda pragu ja nähtavale tuleb alles siis kui asi kuum aga sel juhul peaks olema tunda paisupaagist sama lõhna mis tuleb sumpsist
Postitatud: 13.01.2007 20:50 20
Postitas mikk1984
nu aga kaan on mõrasid täis....
Postitatud: 13.01.2007 22:14 17
Postitas hardi
olen pidanud teisi marke ja sellistel juhtudel on olnud viga KA veepumbas - see lihtsalt ei löö vedalikku ringi ja siit sealt läheb asi keema ja survesse - VARIANT
Postitatud: 13.01.2007 22:35 45
Postitas MuiduMees
ei usu et veepump on, kui avastati ju tosooli tilgakesi silindrites
kui survestamisel öeldi et kaanest asi ei olene sis suhteliselt loogiline ju et asi plokis..
Postitatud: 14.01.2007 21:55 51
Postitas mikk1984
ostan ikka kuskilt korraliku kaane ja proovin järele mis saab.....
Postitatud: 15.01.2007 12:30 38
Postitas senka
hardi kirjutas:olen pidanud teisi marke ja sellistel juhtudel on olnud viga KA veepumbas - see lihtsalt ei löö vedalikku ringi ja siit sealt läheb asi keema ja survesse - VARIANT
veepumba võib lahti küll võtta sest neid vigu on olnud küll bmwl et labad tulevad lahti võlli kyljest seda just siis kui on originaal pump sest tolle labad on tehtud mingist textoliidi taolisest materjalist.antud viga et veepump ei löö vedelikku ringi tuleb rohkem nendel autodel välja millel on veepumbalabad alumiiniumist ja sinist värvi dosool sööb labanurgad ära.just veoautodel on see häda
Postitatud: 26.01.2007 01:22 43
Postitas mikk1984
veepumbad värgid ok...
surve tuleb juba külmalt käivitades sisse...
auto ise muidu siin :
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
Postitatud: 26.01.2007 09:15 37
Postitas MuiduMees
uuri kas süsteem jookseb ikka vabalt, st ei ole umbes..
Postitatud: 28.01.2007 20:25 22
Postitas mikk1984
oskab keegi öelda kuidas keevitatud kaaned vastu peavad?