E34 525 tds automaatkast
E34 525 tds automaatkast
Tere!!
Selline jama siis automaatkastiga, et esimest ja viiendat käiku ei ole, kuid vahelduva eduga tulevad tagasi käigud linnas, maanteel viiendat ei oled kordagi tulnud tagasi.
Selline jama siis automaatkastiga, et esimest ja viiendat käiku ei ole, kuid vahelduva eduga tulevad tagasi käigud linnas, maanteel viiendat ei oled kordagi tulnud tagasi.
vb asi selles et õlisurve läheb valesse kohta, et mõni tihend vms läbi..
mul isal oli selline jama (on ka praegu), et kast pandi väheke valesti kokku
ning lõi sis mingi tihendi või millegi minema..
sõiduajal nagu tulid käigud vahepeal tagasi..
see oli minu arvamus aga kuula , ma arvan ka targemate arvamusi
mul isal oli selline jama (on ka praegu), et kast pandi väheke valesti kokku

sõiduajal nagu tulid käigud vahepeal tagasi..
see oli minu arvamus aga kuula , ma arvan ka targemate arvamusi

Tehakse.schummmi kirjutas:kas kastile mingit diagnostikat ka tehakse?
Mõõdetakse solenoidplokist süsteemi rõhud üle. Kui mõni rõhk vale, siis on teada et võib olla on kuskil leke.
Samuti mõõdetakse solenoidide takistused üle, kui mõni läbi, siis kõik käigud ka ei lülitu.)
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
Nii, diagnostikas siis käidud ja selgus, et kõik elektrivärk jne toimib, andurid kõik korras.
Diagnostika näitas ainult seda, et mingi sissetulev ja väljaminev kiirus on erinev.
Kui sõita linnas mingi kiirusega kuni 50 km/h ca, siis kõik toimib, aga nii kui kiirus suureneb, ju lülitab neljanda käigu sisse või midagi, siis hakkab põlema ees käigukasti tuli(hammasratas ja hüüumärk keskel). Mootori taaskäivitamisel kõik korras jälle. Hommikul oli veel siukene kala, et nii kui käigu sisse panid, kohe suri mootor välja, samuti tagurpidikäiguga, andsin kaasi rohkem ja panin käigu sisse ning siis sain minema koha pealt, sooja mootoriga jne pole seda probleemi.
Diagnostika näitas ainult seda, et mingi sissetulev ja väljaminev kiirus on erinev.
Kui sõita linnas mingi kiirusega kuni 50 km/h ca, siis kõik toimib, aga nii kui kiirus suureneb, ju lülitab neljanda käigu sisse või midagi, siis hakkab põlema ees käigukasti tuli(hammasratas ja hüüumärk keskel). Mootori taaskäivitamisel kõik korras jälle. Hommikul oli veel siukene kala, et nii kui käigu sisse panid, kohe suri mootor välja, samuti tagurpidikäiguga, andsin kaasi rohkem ja panin käigu sisse ning siis sain minema koha pealt, sooja mootoriga jne pole seda probleemi.
e30i 316Touring => e36 318i => e34 525 TdsA => e39 528i => e46 328iA => e46 328 Ci => e46 320d => e36 318 Tds Touring
Avariireiimiks on ikka 3-s käikRagnar kirjutas:mingi sidur hakkab läbi libisema ja sellepeale kast lähebk ise avarii reziimi (paneb 4.käigu)
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
8-25 kilo
jube ju, sellisel juhul on õigem osta autole kasutatud manuaalkast ja ümber tõsta
siuke küsimus ka, et kas näiteks 525 tds ja 525 125/141 kw mootorite automaatkast ja sidur jne on sama?
näiteks osta ära see auto: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ja asjad ümber tõsta ja varuosadeks müüa.
ei tunne ma ise seda automaatkasti üldse, aga mis igal käigul on eraldi sidur jah? palju ühele käigule siis uus sidur maksab? ja järelikult on mul siis neljanda või viienda kägi sidur läbi?

siuke küsimus ka, et kas näiteks 525 tds ja 525 125/141 kw mootorite automaatkast ja sidur jne on sama?
näiteks osta ära see auto: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ja asjad ümber tõsta ja varuosadeks müüa.
ei tunne ma ise seda automaatkasti üldse, aga mis igal käigul on eraldi sidur jah? palju ühele käigule siis uus sidur maksab? ja järelikult on mul siis neljanda või viienda kägi sidur läbi?
e30i 316Touring => e36 318i => e34 525 TdsA => e39 528i => e46 328iA => e46 328 Ci => e46 320d => e36 318 Tds Touring
Vahetamise rõõm pidi ka hea olema- inimene käis mööda romulaid ja anti "täitsa töökorras" kast mis aga tagurpidi ei sõitnud(BMW), teine aga ei liigutanud ültsegi(Audi), nüüd vahetan kasti ainult kliendil siis kui kõik kontrollitud! Ah jaa manuaalkasti remont on veel kallim kui automaadil 

E34 520A ; E34 524TDA
Part Cross-reference on abiks. See näitab sinu autoga ühilduvaid teisi varuosasi
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do
Winners never quit, and quitters never win, but those who neither win or quit, well they're just idiots