1. leht 1-st
E34 525 tds automaatkast
Postitatud: 17.01.2007 20:42 35
Postitas Rainer_U
Tere!!
Selline jama siis automaatkastiga, et esimest ja viiendat käiku ei ole, kuid vahelduva eduga tulevad tagasi käigud linnas, maanteel viiendat ei oled kordagi tulnud tagasi.
Postitatud: 17.01.2007 23:23 23
Postitas MuiduMees
vb asi selles et õlisurve läheb valesse kohta, et mõni tihend vms läbi..
mul isal oli selline jama (on ka praegu), et kast pandi väheke valesti kokku

ning lõi sis mingi tihendi või millegi minema..
sõiduajal nagu tulid käigud vahepeal tagasi..
see oli minu arvamus aga kuula , ma arvan ka targemate arvamusi

Postitatud: 18.01.2007 20:30 21
Postitas Rainer_U
mingi elektrikala ei või olla? kus muidu käigukasti mingi aju vms asub?
Postitatud: 19.01.2007 11:16 32
Postitas romm
Kasti aju asub kapoti all paremal pool suures mustas karbis, mis on 4 kruviga kinni.
Postitatud: 19.01.2007 12:46 15
Postitas Rainer_U
kas kastile mingit diagnostikat ka tehakse?
Postitatud: 20.01.2007 11:54 49
Postitas siim_s
schummmi kirjutas:kas kastile mingit diagnostikat ka tehakse?
Tehakse.
Mõõdetakse solenoidplokist süsteemi rõhud üle. Kui mõni rõhk vale, siis on teada et võib olla on kuskil leke.
Samuti mõõdetakse solenoidide takistused üle, kui mõni läbi, siis kõik käigud ka ei lülitu.)
Postitatud: 20.01.2007 13:30 01
Postitas Rainer_U
tiptop, esmaspäevaks on juba truumu juures aeg kinni

Postitatud: 22.01.2007 13:56 01
Postitas Rainer_U
Nii, diagnostikas siis käidud ja selgus, et kõik elektrivärk jne toimib, andurid kõik korras.
Diagnostika näitas ainult seda, et mingi sissetulev ja väljaminev kiirus on erinev.
Kui sõita linnas mingi kiirusega kuni 50 km/h ca, siis kõik toimib, aga nii kui kiirus suureneb, ju lülitab neljanda käigu sisse või midagi, siis hakkab põlema ees käigukasti tuli(hammasratas ja hüüumärk keskel). Mootori taaskäivitamisel kõik korras jälle. Hommikul oli veel siukene kala, et nii kui käigu sisse panid, kohe suri mootor välja, samuti tagurpidikäiguga, andsin kaasi rohkem ja panin käigu sisse ning siis sain minema koha pealt, sooja mootoriga jne pole seda probleemi.
Postitatud: 22.01.2007 19:13 19
Postitas Ragnar
mingi sidur hakkab läbi libisema ja sellepeale kast lähebk ise avarii reziimi (paneb 4.käigu)
Postitatud: 22.01.2007 21:37 35
Postitas aarekas
Kiirus andurid näitavad ju selle diagnostika järgi, et mingi sidur libiseb läbi ja siis peabki kast "avariise" minema!
Postitatud: 22.01.2007 22:45 41
Postitas Rainer_U
mis võib remont maksma minna ja soovitage häid kohtasid, kus saaks asja kvaliteetse hinna eest ära teha???

Postitatud: 22.01.2007 23:12 05
Postitas aarekas
Veel aasta -paar tagasi olin valmis ennustama palju maksab, kuid nüüd enam pakkumisi ei tee. Suurus järk on 8k kuni 25kilo kõik oleneb sellest mis puruks, mis kulunud ja mida kannatab taastada, mida võib kasutatud asjana võtta teisest kastist.
Postitatud: 22.01.2007 23:51 02
Postitas siim_s
Ragnar kirjutas:mingi sidur hakkab läbi libisema ja sellepeale kast lähebk ise avarii reziimi (paneb 4.käigu)
Avariireiimiks on ikka 3-s käik
Postitatud: 23.01.2007 08:14 24
Postitas Ragnar
a võibolla väiksematel motodel on 3. siis
mul läheb 4.
Postitatud: 23.01.2007 10:20 44
Postitas Rainer_U
8-25 kilo

jube ju, sellisel juhul on õigem osta autole kasutatud manuaalkast ja ümber tõsta
siuke küsimus ka, et kas näiteks 525 tds ja 525 125/141 kw mootorite automaatkast ja sidur jne on sama?
näiteks osta ära see auto:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ja asjad ümber tõsta ja varuosadeks müüa.
ei tunne ma ise seda automaatkasti üldse, aga mis igal käigul on eraldi sidur jah? palju ühele käigule siis uus sidur maksab? ja järelikult on mul siis neljanda või viienda kägi sidur läbi?
Postitatud: 23.01.2007 11:25 57
Postitas Ragnar
25K eest seda kasti küll remontida ei tasu. Isegi 8K eest ma mõtleks 2x enne. Kasutatud peast selline kast maksab ju mingi ~4-5K
Ja neid on päris mitu siin müügis olnud.
Postitatud: 23.01.2007 21:47 26
Postitas aarekas
Vahetamise rõõm pidi ka hea olema- inimene käis mööda romulaid ja anti "täitsa töökorras" kast mis aga tagurpidi ei sõitnud(BMW), teine aga ei liigutanud ültsegi(Audi), nüüd vahetan kasti ainult kliendil siis kui kõik kontrollitud! Ah jaa manuaalkasti remont on veel kallim kui automaadil

Postitatud: 23.01.2007 22:46 39
Postitas MuiduMees
just on räägitud ju automaatkäigukastide hirmkallist remońdirahast ju mitte manuaali omast ?

Postitatud: 23.01.2007 22:59 31
Postitas aarekas
kuna ZF toodab ka manuaal kaste siis on tulnud ka neid lappida, kui romulast pole leida ja reeglina on remont kallim. Automaadi remont läheb siis kalliks kui on puruks "raudvara" aga manuaalil muud ju puruneda polegi ja kui juhtub et veel võllid vaja vahetada...

Postitatud: 25.01.2007 13:07 50
Postitas Rainer_U
aga kastide sobivusest ka oskate midagi rääkida?
et millise teise Bmw automaatkast sobiks ka minu diislile.
Postitatud: 26.01.2007 12:36 50
Postitas amarko
Part Cross-reference on abiks. See näitab sinu autoga ühilduvaid teisi varuosasi
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do