1. leht 1-st

E34, sõiduajal rattad või miski veermikus kriigiseb/kiiksub

Postitatud: 24.01.2007 22:07 04
Postitas capri_e34
Ma püüan võimalikult hästi seletada nüüd. Autoks on 520, 92a. Ennem olin pannud paarkorda tähele et vahest tagurdades tagant kostus nagu mingit kiiksumist/krigisemist et nagu midagi käib millelegi, vb rattale vastu kui to liigub, võibolla pidurid. Ja täna kuulsin kuidas 70-80 sõites mööda paldiski mnt sammad imelikud helid, aga nüüd tundus et nagu eest tuleks. Sammas ei tea kas ikka on pidurid sest vahepeal kadus ära siis tuli uuesti tagasi ilma et ma vahepeal oleks pidureid puudutanud. Äkki kellelgi on täpselt midagi sellist endal olnud mureks ja teab täpselt ütelda milles asi olla võib. Ise eeldan et on tegu piduritega, sest mis seal muud nagu midagi sellist teeb, muidu normaalselt pidurdades ei tee mingit häält. Loodan et keegi oskab aidata.

Postitatud: 24.01.2007 23:45 50
Postitas AARE540
Vaata, kas näiteks piduriketaste taga olev kaitseplekk vastu kettaid ei käi- omal oli suvel see põhjuseks...

Postitatud: 25.01.2007 00:12 58
Postitas Roland325
Mul vahest sama jama(e34-l) ja tundub, et asi on tagumistes käsipiduriklotsides, ei tea kas seal midagi lahti või klots vähe paigast ära aga kõik muu olen ära kontrollinud ja on korras. Pole veel jõudnud ketast ära võtta ja vaadata, mis täpsemalt häält teeb.

Postitatud: 23.02.2007 00:31 12
Postitas capri_e34
täna siis peale pikkemist sõitmist/vilistamist avastasin, et parem esirattas tegi seda häält ikka. Visates lund kettale aurustus too enne kui kettani jõudis, vasakul kettal sulas vaikselt ära aga just see parem pool. Seal ei olnud mitte ainult kettas tulikuum vaid ka see telg mille küljes kettas on, et küsiksgi et ega keegi ei tea kas midagi võib seal veel olla peale pidurite mis nii kuumaks asja ajab.

Aa ja seda täheldasin ka, et keerates kadus vilin ära, et kas võib olla siis et natuke keerates kettas liigub nii palju et ei käi vastu klotse ja sellepärast ka ei vilista.

Postitatud: 23.02.2007 00:43 41
Postitas Hans
capri_e34 kirjutas:Aa ja seda täheldasin ka, et keerates kadus vilin ära
Rattalaager ikka kontrollitud?

Ja ära lumega eriti palju ketaste peal mängi, pärast vahetad kõveraid kettaid.

Postitatud: 23.02.2007 00:54 03
Postitas capri_e34
ei ole kontrollitud aga kas see ei peaks pidevalt häält tegema, kui hakkab minema? ja kas ta võib ka selle ketta ja telje kuumenemise põhjustada? Ja kuidas ise kontrollida? :oops:

Postitatud: 23.02.2007 01:05 03
Postitas hanzvonkazak
rattalaagi vahetus ootab sind ees ;) kui juba kuumaks läheb, siis enam pikka pidu pole. ise ei soovitaks sõita enam, sest pärast võib midagi ära rikkuda.

terv Hannes

Postitatud: 23.02.2007 01:12 31
Postitas Hans
Kui vilina asemel oleks ikka kumin siis rattalaager ja keerates kaob ära jah, kogetud oma e30 peal. Aga miks sa autot üles ei tõsta ja ei keeruta rattaid, üks märke laagri kulumisest on, et ratas loksub kergelt ja kindlasti on muid kindlaks tegemise mooduseid.
Profid ütleksid kohe, minul näiteks Valdek tegi loetud sekunditega kindlaks mis laager läbi on.

edit: Ehh... hanzvonkazak ütleb siis nii ka on :)

Postitatud: 23.02.2007 08:04 55
Postitas hanzvonkazak
Ärge nüüd mind mingiks jumalaks kah lugege, lihtsalt asjadele tuleb loodiliselt läheneda.

Postitatud: 23.02.2007 20:43 59
Postitas capri_e34
ma loodan et lähi päevil natuke sooemaks läheb siis tõstan vaatan kas loksub.

Aga ikkagi, kui lühemat sõitu teen, mingi 10km siis ei tee piiksugi, rattalaager peaks pidevalt häält tgema kui läbi läheb või ei peaks?

Keegi viitsib ka ütelda palju laager maksab.

Postitatud: 23.02.2007 20:50 22
Postitas AARE540
Aga miks loksutamiseks soojemat ilma peaks vaja olema?
Hinna suhtes- www.realoem.com ja www.bmw.ee on abiks.

Postitatud: 24.02.2007 02:56 40
Postitas joffe
Seda oleks tahtnud küll anonüümsena kirjutada- piinlik on, aga mul poisil midagi taolist oli ja järgmine päev tuli ja ütles, et korras- lõi rattakoopad lumest-jääst puhtaks. Vot! :oops:

Postitatud: 24.02.2007 14:27 34
Postitas capri_e34
Nii nüüd siis rattad alt ära käinud, ikka pidurid peal ja lahti ka ei saanud, haamer natuke aitas aga ma arvan et lihtsam on viia mõnda töökotta ja lasta seal supportid puhtaks teha. Paremat rattast pidi väikse jõuga keerama, ja oli kohe kuulda kuidas klotsid vastas on ja pidurdavad, vasakul oli ainult õrnalt kuulda ja käis palju kergemini. ise arvan et seal mingi **** lihtsal eest või midagi et tagasi ei lase, puhtaks teha peaks ok olema? või mis te arvate?