1. leht 1-st

E39 vedrustus

Postitatud: 24.01.2007 23:13 55
Postitas pikk100
Probleem esivedrustusega , autoks 530d 99 aasta.
Probleem seisneb selles, et külmaga järsku esivedrud nagu alt ära kadunud.
Nina alla vajunud ja mingit vedrustust ei toimu. Äkki kellelgi veel selline probleem esinenud ja mis võiks viga olla. Seis umbes sama nagu tagavedrustusel siis kui õhkpadi katki. Ei usu hästi et korraga mõlemad vedrud järsku katki läinud. Lihtsalt mingi 6 tunni seismisega juhtunud see jama.Ei ole selle külmaga veel võimalust olnud auto alla ronida ja vaadata mis juhtunud.
Äkki kellelgi selle asjaga kogemus olemas?

Ette tänades
Andres

Postitatud: 24.01.2007 23:43 16
Postitas AARE540
Külmaga amortidega mingi kala äkki? Olen kuulnud, et vahel teeb külm amortidega trikke...

Postitatud: 25.01.2007 00:05 46
Postitas pikk100
külm võib jah amortidega jamada , aga tunne on nagu oleks vedrud vahelt kadunud. Ega E39l pole mingil variandil äkki ka ees mingit reguleeringut?

Postitatud: 25.01.2007 00:13 10
Postitas aise
pikk100 kirjutas:Ega E39l pole mingil variandil äkki ka ees mingit reguleeringut?
paistab et on:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10

Postitatud: 25.01.2007 00:25 06
Postitas pikk100
Ei saa mina sealt pildilt aru millega ja mis moodi ta seal seda kõrgust reguleerib. Äkki keegi targem selgitaks

Postitatud: 25.01.2007 00:28 38
Postitas aise
pikk100 kirjutas:Ei saa mina sealt pildilt aru millega ja mis moodi ta seal seda kõrgust reguleerib. Äkki keegi targem selgitaks
su autol võib olla see lisa:

FOR VEHICLES WITH
SPORTFAHRW.+TIEFERLEG.+NIVEAUREG

viimane sõna on nivoo reguleerimine, ühesõnaga reguleeritavad amordid.

vin koodiga peaksid saama UM´st järgi uurida kas on tehasest pandud.

edit: lisan veel nii palju, et kui juba 1 ära sureb siis teine läheb kiirelt järgi, kuna see teine peab 2 amordi tööd tegema.

Postitatud: 25.01.2007 17:43 41
Postitas pikk100
Sai siis hommikul enne tööle minekut autole soe garaaz otsitud ja töölt tulles olid amordid üles sulanud ja kõik töötas jälle. Tundus seekord siis nii , et amordid olid alumises asendis täiesti kinni külmunud. Esialgu töötab kuid ei tea kauaks, järelikult tuleb uusi amorte otsima hakata.

Postitatud: 26.01.2007 00:01 11
Postitas priitv8
Viitab jah veele amordi sees.

Postitatud: 26.01.2007 11:10 11
Postitas Ilves
Tüüpiline viga kulunud amortidega. Kah üle elatud (õnneks mitte enda autol). Sellisel kujul sõit võib päris ohtlik olla sest sisuliselt toimub vedrutamine õõtsoobade painduvuse arvelt ja see ei pruugi väga hästi lõppeda.

Soe (;)) soovitus mitte ringi sõita ja uued amordid kohe alla ajada.

Postitatud: 26.01.2007 13:15 16
Postitas Zalm
530d-l on juba jah, nivoo amordid, ja nende vahetus on vist ikka vähe kulukam lõbu kui tavalistel...

Postitatud: 26.01.2007 15:12 30
Postitas priitv8
Zalm kirjutas:530d-l on juba jah, nivoo amordid, ja nende vahetus on vist ikka vähe kulukam lõbu kui tavalistel...
Aga need on ju ainult taga!
Kahe telje õhkvedrustus on ainult X5-l.

Postitatud: 09.02.2007 18:48 57
Postitas nokkel
Mul mitmel autol sama pull...amort kinni külmanud. Ilmneb kusagil alla -20C juures. Väidetavalt külmub amortisaatoris mõni klapp sinna suve jooksul kogunenud kondensi tõttu kinni...ja siis sõidadki nagu puuhobusega.Aitab amordivahetus või soe garaazh.

nii

Postitatud: 18.02.2007 22:58 07
Postitas Kalev_K
mul siuke teema just, et kui külma üle -20 c siis nagu amordid kaoks lihtsalt ära siin järvamaal siuksed lainelised teed ja auto esiots jääbki õõtsuma, ja kui külma alla -10 c siis jälle nagu kõik ok. Et milles nagu asi olla võib kas hakkavad ka amordid kustuma või ongi juba kustunud ????

Postitatud: 18.02.2007 23:21 11
Postitas pikk100
endal oli samamoodi, et just suurema külmaga, nüüdseks amordid vahetatud ja kõik korras.

Postitatud: 19.02.2007 00:37 53
Postitas Marko_J
sama lugu...külmaga andsid amordid järgi, käisin veel igaks juhuks ka testimas ja sealt sain ainult kinnituse et seis nutune! Tänaseks uued amordid all ja sõit võib jätkuda :cool: