1. leht 2-st

E39 teelpüsivus

Postitatud: 27.01.2007 16:43 50
Postitas cera
Kuidas püsib teie E-39 sellise ilmaga teel?
Ja kuidas läheb kohapealt minema? Kas keegi kasutab lisaraskust pagasnikus?

Postitatud: 27.01.2007 16:50 41
Postitas Mirko
See oleneb ikka väga palju rehvidest, minu autol on all continentali lamellid ja ei saa kurta, ilusasti püsib teel.

Postitatud: 27.01.2007 18:25 00
Postitas 523
Ei kurda 205 kõrge naelrehv all liigub ja püsib teel.
Arvasin, et hullem varem sõitnud esisillaga.

Re: K: Kuidas püsib teie E-39 sellise ilmaga teel?

Postitatud: 27.01.2007 18:31 05
Postitas Cardo
cera kirjutas:Ja kuidas läheb kohapealt minema? Kas keegi kasutab lisaraskust pagasnikus?
Ega BMW Transit ei ole, et malmi vaja lisaks tagasillale toppida :?

Postitatud: 27.01.2007 19:08 48
Postitas Spooner
taga ja ees 245 45 17 kummid.Suht hea Yokohama nael on alla. Aga talveks veidi liiga lai. Kohalt olen ära saanud siiani hästi aga sellise lortsise pudru ja paksu "powderi" peal kipub oma teed minema ja peab rooliga veits korrigeerima.

Re: E39 teelpüsivus

Postitatud: 27.01.2007 21:29 48
Postitas Ilves
cera kirjutas:Kuidas püsib teie E-39 sellise ilmaga teel?
Ja kuidas läheb kohapealt minema? Kas keegi kasutab lisaraskust pagasnikus?
Pole küll E39, aga kõige parem on hoida 2 kasti õlut pagassis koos kahe sõbraga. Paigalt läheb väga hästi ja tähtis on pidevalt varu täiendada, et taara ja sõbrad tühjaks ei saa ;)

Postitatud: 27.01.2007 21:30 08
Postitas kapa
korraliku rehviga , seisab ilusti teel kui ei lollita ja kiirus õige on .

Postitatud: 27.01.2007 21:36 11
Postitas seppa
Head rehvid ning kui seda veojõukontrolli nupuga eriti ei mängi, siis minu arust täitsa hea teel püsivus. Kuid siiski hea, et saab ikka seda veojõukontrolli välja ka lülitada ;)

Postitatud: 27.01.2007 21:37 49
Postitas aise
saba liputab taga koguaeg, lamell. vahest on adrenaliininupp (DSC) väljas siis on eriti huvitav :lol: tagumistest piduritest hakkab kahju muidu

Postitatud: 28.01.2007 01:16 51
Postitas Diiler
Mina kiidan väga E39 teelpüsivust, kui veel ASC sees on, siis pole küll mitte midagi kartta

Postitatud: 28.01.2007 02:06 12
Postitas Kristjan_K
Noh, ühekorra on tahtnud nagu tagumiku lehvitada, aga enne kui arugi said kargas asc+t vahele ja sõit jätkus vanas taktis. Teelpüsivus on minuarust küll vägagi hea.

Postitatud: 28.01.2007 09:06 26
Postitas Rando535
mul 225 lamellid ja igahommik maja ees lahtises paksus lumes jukerda nagu piiiiip edasi-tagasi enne kui rööpasse saan ja minema saan sõita :(

Postitatud: 28.01.2007 11:42 56
Postitas salerno
Jah teelpüsivus tõesti hea ei saa kuidagi kurta, muidugi nagu siin eespool öeldud peavad rehvid ka korralikud olema ja sõidukiirus vastav

Postitatud: 28.01.2007 13:30 54
Postitas AARE540
Ei tasu unustada, et kui tihend rooli ja istme vahel ei pea hästi, siis ei aita ka parimad rehvid ega miski muu :P
BMW kaalujaotus ja silla geomeetria toetab seda va teelpüsivust üsna efektiivselt- külglibisemine jms on tegelikult üsna hõlpsalt kontrollitav, seda ka ilma elektroonikata...

Postitatud: 28.01.2007 14:52 38
Postitas Indrek523
Korraliku rehviga püsib iga auto teel.

Postitatud: 28.01.2007 15:06 24
Postitas Reimers
Indrek523 kirjutas:Korraliku rehviga püsib iga auto teel.
kuni teatud piirini :lol:

all 215/55/16 GY Ultra Grip 500 naastud ja pidamine on täitsa hea ! Hetkel sõidan veel oma vana autoga A6 seal samad rehvid UG500 195/65/15 ja ega esivedu parem ei ole lihtsalt see vahe on et esiots oma raskuse tõttu läheb sinna kuhu vaja ei ole ! ja muidugi veojõukontroll on hea asi ilma selleta oleks veidike vaevalisem asi

Postitatud: 28.01.2007 23:41 09
Postitas jyri373
525 Touring on Gislavedi naastrehvidega stabiilne ja ronib paksust lumest reipalt välja. Kinni ei ole veel õnnestunud jääda aga veojõukontrolli ei maksa maha võtta :)
Ainus mis häirib on suurest massist tingitud pikk pidurdusteekond... võibolla see tundub pikk aga kolmesajase saab tiba rutem seisma.
Nagu sõber kunagi 500ste kohta ütles et pidurdavad nagu "mudapraamid"

Postitatud: 29.01.2007 00:30 38
Postitas siim .j
aga ma pole ikka aru saand kas mul on see veojõu võis siis stabiilsuskontroll peal, hommikul olen proovinud seda kliima all asuvat nuppu sisse lülitada , kuid kui ratta ringi lasen siis armatuuris hakkab tuli vilkuma ainult midagi muud nagu tunda pole kas oskab keegi midagi öelda :? kuidas ma proovida üldse saaks kas toimib?

Postitatud: 29.01.2007 00:44 46
Postitas seppa
aga siis kui vilgutab see tuli seal armatuuris siis peakski toimima, et veojõukontroll võtab pöördeid maha vastavalt vajadusele, et rattad enam ringi ei käiks.....vähemalt nii minul toimis küll :roll:

Postitatud: 29.01.2007 09:43 55
Postitas kuunoe39
17" nordfrost 5 rehvid on all ja pidamine on enamvähem
suurema lörtsi sees pole nii kinni jäänud et vajaks kõrvalist abi, aga ukerdanud küll väheke edasi tagasi...võibolla ka sellepärast raskem et auto madalam ja kipub kõhupeale jääma
ilma lörtsita ei kurda üldse pidamise üle!

Postitatud: 29.01.2007 10:47 12
Postitas TiitR
Ca. 4a. sain talve mõnusi maitsta A4 Q-ga, kartsin samuti (esimene talv mul selle autoga) jõhkrat üleminekut tagaveole, kuid tuliuued Condi naelad all + ASC toimetamas - pole hullu midagi. :cool:

Postitatud: 29.01.2007 11:53 09
Postitas Tarmo
Ise ka ei kurda teelpüsivise kohta.
Mul isa sõitis nüüd kaks päeva minu e39 ja ütles , et püsib teel nagu auto.
Ta ei ole kunagi selle autoga sõitnud pikemalt ja talvel veel eriti , aga kiitis seda veojõu kontrolli ja ütles et lume peal liigub nagu oleks asfaldil.
Mitte mingit probleemi.
Mul küll rehvid 4 hooaega all ja tagumised just väga head enam ei ole.

Postitatud: 29.01.2007 14:06 45
Postitas Ilves
Libedal maanteel on ASC/DSC igati abiks asjad - eriti läbi lumevalli möödasõidule minnes - saad pedaali põhjas hoida ja lased autol pidamist otsida. Ilma ASC-ta ei taha mõeldagi, mis jamaga võiks see inimene maha saada, kes esiveo pealt korra tagaveolisesse istunud ;)

Aga linnas tuleb nii ilusate ilmadega nagu praegu küll kõik elektroonilised abimehed kuu peale saata :)

Postitatud: 29.01.2007 14:17 02
Postitas Kristjan_K
Ilves kirjutas:Aga linnas tuleb nii ilusate ilmadega nagu praegu küll kõik elektroonilised abimehed kuu peale saata :)
Kui välja arvata paksud lumevallid, millest läbi uisutades on ASC/DSC vägagi tore lisa.

Postitatud: 29.01.2007 14:27 32
Postitas Relk
Ilves kirjutas: Aga linnas tuleb nii ilusate ilmadega nagu praegu küll kõik elektroonilised abimehed kuu peale saata :)
Oojaa. Ma ainult külgees liiklengi. :D Milleks muuks see talv hea on??

Postitatud: 29.01.2007 15:26 01
Postitas Tarmo
Isa veel mainis mul sellist asja , et kui inimesed kellel pole kogemust ostavad omale sellised autod, siis nad ei õpigi sõitma.Et sellega ei saa suurt arugi et libe oleks.

Õnneks on omal pea 10 aastat tagaveolistega kogemus ja kõik siiamaani ilma igasugu kontrollideta olnud.

Postitatud: 29.01.2007 23:30 53
Postitas siim .j
seppa kirjutas:aga siis kui vilgutab see tuli seal armatuuris siis peakski toimima, et veojõukontroll võtab pöördeid maha vastavalt vajadusele, et rattad enam ringi ei käiks.....vähemalt nii minul toimis küll :roll:
krt aga mul see tuli vilgub ainult rattad uhavad ikka ringi nagu veojõu pidurdamine ei toim? milles viga võib olla? :(

Postitatud: 30.01.2007 09:08 20
Postitas Ilves
siim .j kirjutas:krt aga mul see tuli vilgub ainult rattad uhavad ikka ringi nagu veojõu pidurdamine ei toim? milles viga võib olla? :(
Kui tuli tõesti vilgub (muidu on kustunud) ja rattaid üldse ei pidurdata kuni 40km/h, siis ma näen ainsa võimalusena, et tagapidurid puuduvad ;) Kui süsteemis oleks viga, siis pangaks ASC ja ABSi tuled püsivalt põlema ja kontrolle poleks peal.

Postitatud: 30.01.2007 16:51 40
Postitas Eastsider
Uued bridgestone lamellid all, kuid plögaga pidamist pole. Juhitavus kõik normaalne, kuid ilma asc ta on ratas iga kiiruse peal ringi, kui pöörded üle 3000 lähevad. Hea asi on see asc ikka.

Kohalt läheb ilusti ära kuid tõmbe proovimisest ei saa eriti juttu olla sellise ilmaga.

Postitatud: 30.01.2007 20:40 23
Postitas ArgoV
Ainuke auto, mis minu istumise all talvel paremini kohalt ära on läinud, on naise (liba)neliveoline CR-V :)

(2 aastat E39 530d ekspluateerinud ja elus lähes 30 erinevat autot pidanud...)