1. leht 1-st
E34 525 tds '94 ei käivitu külmaga
Postitatud: 13.02.2007 17:45 00
Postitas matadoooor
Venna diiseltraktoriga siis mure tekkinud.
Külmast peast käivitub perfektselt, nädal tagasi käivitus veel soojast peast ka väga hästi, kui nüüd kahe päeva jooksul tekkinud siuke asi, et soojast peast ei lähegi käima enam. Kui viga oleks kõrgsurvepumbas, siis ju see mure süveneks ajapikku, mitte järsku paari päevaga?
Kui auto seisab ja eelsüüteküünalde tuli hakkab põlema armatuuris, siis saab ta käima vaevaliselt. Kui veel soe ja eelsüüteküünalde tuli ei põle süüdet sisse keerates, sisi võidki käiama jääda, käima ei lähe. Kas kõrgsurvepump või võib olla ka midagi muud? Muidu kapoti all paras diislihais ka, äkki lekib kusagilt veidi?
Postitatud: 13.02.2007 18:26 25
Postitas Veljo_V
pihusti ülevoolu voolikud puruks, pubma tihendid (kuskilt lekib),ja muideks see võib tekkid ka ülepäeva ,et mingi asi näiteks andis otsad(pumba elektroonika)
Postitatud: 13.02.2007 20:03 30
Postitas matadoooor
mis siis teha? hetkel küll ei ole raha et hakata pumpa remontima, on mingid variandid, mida ise teha? kuidagi ise remontida teda odavalt et saaks sõita mingi aja normaalselt?
Postitatud: 13.02.2007 22:14 49
Postitas Veljo_V
matadoooor kirjutas:mis siis teha? hetkel küll ei ole raha et hakata pumpa remontima, on mingid variandid, mida ise teha? kuidagi ise remontida teda odavalt et saaks sõita mingi aja normaalselt?
Esiteks tee kindlaks kus küte lekib! Siis vaatab edasi!
Postitatud: 14.02.2007 09:21 18
Postitas Viljar
Sellest on väga palju räägitud ja ma olen mõelnud sellest suisa eraldi teema teha
Võimalusi on väga palju: ülejooks lekib, pumbatihendid lasevad läbi, etteande pump jamab, starter on õhtal (ei vea piisava kiirusega), kett on veninud, peapump on kulunud (jaoturpea), mõni 3-4 andurist on läbi.
Nagu näed, siis mõned vead on ikka võimalikud

Postitatud: 14.02.2007 11:19 09
Postitas erx888
Pakuks ka starterit aga kontrolli ennem starterijuhtmed üle sest endal oli sama probleeme ja viga oli ühes ära surnud klemmis

aga kui diisli hais kapotti alla siis äkki tagasivool

Postitatud: 14.02.2007 15:37 08
Postitas matadoooor
aku on uus ja starter veab väga kiiresti ringi, selles ei tohiks olla mure.
Postitatud: 14.02.2007 15:59 49
Postitas matadoooor
Viljar kirjutas:Sellest on väga palju räägitud ja ma olen mõelnud sellest suisa eraldi teema teha
Võimalusi on väga palju: ülejooks lekib, pumbatihendid lasevad läbi, etteande pump jamab, starter on õhtal (ei vea piisava kiirusega), kett on veninud, peapump on kulunud (jaoturpea), mõni 3-4 andurist on läbi.
Nagu näed, siis mõned vead on ikka võimalikud

Aga jätkame teemat ja muutke pealkiri ära või midagi või sisi tee eraldi teema ära
Viljar, kuidas kontrollida neid variante, mis sa pakkusid:
ülejooks lekib, pumbatihendid lasevad läbi, etteande pump jamab, starter on õhtal (ei vea piisava kiirusega), kett on veninud, peapump on kulunud (jaoturpea), mõni 3-4 andurist on läbi.
annab ise kontrollida või aitab ainult diagnostika?
Postitatud: 14.02.2007 16:08 42
Postitas kimmo
täiendaks nimekirja: eelsüüteküünlad, pihustid?
Postitatud: 14.02.2007 17:47 54
Postitas matadoooor
ee, aga -20ga käivitub ilusti pill, nii et eelsüüteküünlad ei tohiks ju olla probleem.
ja kas vigaste pihustitega käivitub -20ga perfektselt ja soojast peast ei käivitugi?
võiks äkki välistada need asjad?
Postitatud: 17.02.2007 21:09 24
Postitas matadoooor
kõrgsurvepump tilgub igatahes, on kusagil mingi pikem jutt siin ka kõrgsurvepumba mahavõtmisest?
võtaks pumba maha, kuidas see värk täpsemalt käib?
Postitatud: 18.02.2007 02:33 49
Postitas matsa
Väga vast ei tasugi seda kõrgsurvepumpa ise näppida, kui ei tea täpselt mis ja kuidas. Endal samamoodi tilkus ja uued tihendid vahetusega läksid 2600.
Postitatud: 18.02.2007 12:51 07
Postitas matadoooor
samas tahtmist ja huvi ja aega nagu on, võiks ju tegeleda asjaga!!
Postitatud: 18.02.2007 18:55 56
Postitas Maiks
Tee väiksed märgid enne peale ja pole seal hullu midagi. Ise küll lahti otseselt pole võtnud pumpa, aga kaant olen küll liigutanud ja käib kui kell.
Postitatud: 19.02.2007 13:02 25
Postitas matadoooor
märgid siis rihmale ja rihmarattale kõrgsurvepumbal??
Postitatud: 19.02.2007 13:49 40
Postitas BMW POWER
märgid siis rihmale ja rihmarattale kõrgsurvepumbal??
see moto on kettiga nr1, nr2 seal on olemas tehase märgid nr3 kõrgsurve pumba plunserid tõenäoliselt kulunud kui jagad asja siis kisu pump maha ja vii kuhugi stendi siis on selge pilt silmi ees aga kui tehnilist taipu pole siis ära hakka oma pead üldse vaevama raiskad ainult oma aega ja raha edu