1. leht 1-st

E28 õhulugeja?

Postitatud: 21.02.2007 12:04 17
Postitas Mc Aadu
Uuel ostetud mootoril oli õhulugeja veits halvas seisukorras ja siis panime teise mootori lugeja sinna ja siis sai seda suvalt veits timmitud kuna ta hakkas hullult kolkima seal kui bena otsa hakkas saama :D No ja siis peale nn "timmimist" hakkas jõhkralt bena ka võtma kuna küttesegu ilmselt väga mööda. Kas äkki keegi teab mis asendis oleks see kõige parema koha peal, et oleks ökonoomne ja minekut ka ikka oleks. Teenindusse minema ka ei hakka kuna pole eriti rahamees hetkel. Keegi võiks mingi pildi teha kui õhulugeja on nullseisus ehk kui mootor ei tööta. Ja kas see on kah normaalne, et kui bensiin otsa saab, siis pannes uue bensiinilaadungi paaki, siis on voolikutes jne õhk vahel, s.t ma pean alati tagasivoolu vooliku lahti võtma ja nn ära õhutama bensuvooliku. Ja siis tuleb ta kah sealt päris kaua üles ikka :? Ja siis pika jamamise peale tuleb bena üles, panen vooliku tagasi, panen mootori käima, siis natuke turtsub ja jebib ja siis järsku on kõik timm.
Väga segane jutt, aga võibolla saate ikka aru ja ei kritiseeri Väga :)
Mootor muidu 528i ja 84a

Postitatud: 21.02.2007 13:30 45
Postitas redline
õhulugeja kaant maha võttes ja lapi peale pannes ta tõenäoliselt tööle ei hakkagi, sest õhk on piisavalt niiske ja niiskus jääb sinna kaane alla. Ise ostsin teise õhulugeja kuna mingi tark oli tolle lahti võtnud :lol:

ja bensiinist tühjaks ei tasu kunagi sõita, pigem osta ükskord paak täis ja siis ostad iga kord natuke peale. Kuivale sõitmine ei mõju hästi bensiinipumbale ka.
mis kasu on tagasivoolu lahti võtmisest :?:
seal ju bensiini surve regulaator ja tagasi hakkab voolama alles siis kui surve läheb liiga suureks ;)

Eks keegi parandagu mind kui midagi väga võssa läks :lol:

Postitatud: 21.02.2007 13:51 54
Postitas hanzvonkazak
jutt on nagu ikka väga mööda. esiteks segu sa kõrvaga paika ei aja, tuleb vastav aparatuur külge panna. teiseks see, et bena üles ei tule pärast paagi jäägitumaks sõitmist on normaalne, sest pump lööb ainult mõneks hetkeks kui süüde sisse keerata ja hakkab jälle tööle alles peale mootori käivitumist või siis starteriga käiamise ajal. üleliigne õhk süsteemist surutakse läbi phustite välja või siis läbi klapi benapaaki tagasi.

Postitatud: 21.02.2007 16:14 13
Postitas redline
hanzvonkazak kirjutas:jutt on nagu ikka väga mööda. esiteks segu sa kõrvaga paika ei aja, tuleb vastav aparatuur külge panna. teiseks see, et bena üles ei tule pärast paagi jäägitumaks sõitmist on normaalne, sest pump lööb ainult mõneks hetkeks kui süüde sisse keerata ja hakkab jälle tööle alles peale mootori käivitumist või siis starteriga käiamise ajal. üleliigne õhk süsteemist surutakse läbi phustite välja või siis läbi klapi benapaaki tagasi.
mulle on kusagilt kõrva sisse jäänud et õhulugeja kaane alla ei tohi õhk sisse pääseda :roll: (vb valesti kuulnud :D ) igatahes mina seda segu paika ei saanud ja ostsin teise õhulugeja :D


strarteriga käiates saab vist enne aku õhtale :roll:
sõbra bmw-ga sai nii tehtud, et nööriga teisele autole järgi ja siis vedasime. Umbes 100-200m vedada läks käima ;)

Postitatud: 21.02.2007 16:28 28
Postitas Mc Aadu
Bensupumba releel on seal sees mingid klemmid mida kokkulükates pump lööb niikaua kui peal hoida. Mootor ei pea töötamagi sel ajal. Aga krt miks ta seda "õhuklappi" siis kolistama hakkab seal?

Postitatud: 21.02.2007 19:37 57
Postitas hanzvonkazak
kuda õhulugeja koliseda saab? ma küll välja ei mõtle. lihtsam on uus õhulugeja peale panna, mis ikka töötaks.

Postitatud: 22.02.2007 00:41 43
Postitas Mc Aadu
Ta nagu peksab tagasi vastu seina kui bena otsa saama hakkab. See muidu töötab ilusti kui õhku vahel pole bensus, aint et küttesegu ajasin paigast ära. Algul võttis 40L/100km umbes aga nüüd palju vähem võtab, aga ikka palju.

Postitatud: 22.02.2007 08:06 04
Postitas hanzvonkazak
no ma arvan et sul ei võta ainult õhulugeja pärast nii palju kütet. midagi arvatavasti veel mäda. aga kui tahad segu lahjemaks keerata, siis õhulugeja kuuskanti väljapoole.

Postitatud: 22.02.2007 09:13 37
Postitas Mc Aadu
hanzvonkazak kirjutas:Aga kui tahad segu lahjemaks keerata, siis õhulugeja kuuskanti väljapoole.
Vabandust et nii loll küsimus, aga mida tähendab see Kuuskanti väljapoole?
Seal sees on 7mm võtmega keeratav polt mis vabastab seal mingi klambri ja siis saab klappi siis vastavalt kinnipoole ja lahtipoole teha. Seal on selline kantidega "hammasratas" ja mingid numbrid kah peal. Siis klamber kinni ja timmitud :D ainult, et kas keegi seal neid kraade või numbreid ei oska öelda mis oleks kõige õigemad? Või äkki igal autol see individuaalne?

Postitatud: 22.02.2007 12:05 03
Postitas AgoU
___

Postitatud: 22.02.2007 12:43 20
Postitas Mc Aadu
Eks ta parem oleks jah tegelt :roll:
Aga kas talle e34 530 oma sobib?:D