E34 525tds kilovatid

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
JoelF
Huviline
Postitusi: 295
Liitunud: 28.11.2006 22:18 32
Peamine sõiduk: E46
Telefon: 58069744
Asukoht: Tartu/EST

E34 525tds kilovatid

Postitus Postitas JoelF »

et siis kysimus selline, et vaatan auto24 ringi ning seal on oad motad 85kw ja teised 105kW et miks neil selline vahe, ometi on autod enamus sama aastaga ja siis selline kW vahe, loll naq lauajalg olen aga sooviks teada saada!

tänud ette!
Viimati muutis JoelF, 25.02.2007 23:20 25, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Jann11
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 31.07.2006 17:51 57
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Jann11 »

äkki osad on ikka 524 ja teised on 525
Kasutaja avatar
JoelF
Huviline
Postitusi: 295
Liitunud: 28.11.2006 22:18 32
Peamine sõiduk: E46
Telefon: 58069744
Asukoht: Tartu/EST

Postitus Postitas JoelF »

fasams
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 12.12.2006 07:43 04

Postitus Postitas fasams »

Osad on lihtsalt 525TD ja teised 525TDS-id
Kasutaja avatar
Meelis
Huviline
Postitusi: 2698
Liitunud: 05.08.2004 00:27 18
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Meelis »

fasams kirjutas:Osad on lihtsalt 525TD ja teised 525TDS-id
Korra otsingut klikates sain:
1)TDS-l vahejahuti
2)Turbo rõhk on TD-l 0,3 bari kõrgem(TDS-l 1,9 / TD-l 2,2 bar)
3)Mootori aju on teine(kuigi väliselt on sama)
105kw hakati hiljem tegema ka. 1993 vist.
Kasutaja avatar
zeck
Huviline
Postitusi: 995
Liitunud: 08.01.2006 03:22 13
Peamine sõiduk: BMW F21 116i
Asukoht: fin

Postitus Postitas zeck »

meelis k kirjutas:
fasams kirjutas:Osad on lihtsalt 525TD ja teised 525TDS-id
Korra otsingut klikates sain:
1)TDS-l vahejahuti
2)Turbo rõhk on TD-l 0,3 bari kõrgem(TDS-l 1,9 / TD-l 2,2 bar)
3)Mootori aju on teine(kuigi väliselt on sama)
105kw hakati hiljem tegema ka. 1993 vist.


Hulluks läinud et 2.2 bar???

TD: 0.9 bar TDS: 1.2 bar

Ning TD-d hakkati tootma alates: 04/93
BMW Custom 525td (müüdud), BMW e30 316i '88(müüdud), BMW e39 535i(müüdud), BMW e36 316i compact, BMW F21 116i
Kasutaja avatar
Lauri_L
Klubiliige
Postitusi: 961
Liitunud: 24.01.2003 19:43 33
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Lauri_L »

Kas vahe pole mitte selles, et 105kW mootor vahejahutiga, kuid 85kW mootor vahejahutita (sarnaselt vana 2,4td-ga).

2,2bar on tõepoolest (1,2bar ülelaadimist + atm rõhk) - 525tds
1,9bar (0,9 bar ülelaadimist + atm rõhk) - 525td
1,7var (0,7bar ülelaadimist + atm rõhk) - 524td

võrdle kahe masina sisselaset
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kasutaja avatar
Kalm
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 22.11.2006 18:58 32
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas Kalm »

kõrgsurvepumbad peaksid ka erinevad olema.tdsil elektriline.
525tds jõud
Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

aga siis peaks ju väga lihtsate võtetega ju 85kw-ist 105kw saada? tõsta turbo rõhku, vahetada aju ja vahejahuti ja ongi 105kw olemas? :shock:

Kas pump on erinev ?
Viimati muutis Ceed, 26.02.2007 17:10 19, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

meelis k kirjutas:
fasams kirjutas:Osad on lihtsalt 525TD ja teised 525TDS-id
Korra otsingut klikates sain:
1)TDS-l vahejahuti
2)Turbo rõhk on TD-l 0,3 bari kõrgem(TDS-l 1,9 / TD-l 2,2 bar)
3)Mootori aju on teine(kuigi väliselt on sama)
105kw hakati hiljem tegema ka. 1993 vist.
Mul oli kunagi `92a. 525 TDS :D
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
Meelis
Huviline
Postitusi: 2698
Liitunud: 05.08.2004 00:27 18
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Meelis »

zeck kirjutas:
meelis k kirjutas:
fasams kirjutas:Osad on lihtsalt 525TD ja teised 525TDS-id
Korra otsingut klikates sain:
1)TDS-l vahejahuti
2)Turbo rõhk on TD-l 0,3 bari kõrgem(TDS-l 1,9 / TD-l 2,2 bar)
3)Mootori aju on teine(kuigi väliselt on sama)
105kw hakati hiljem tegema ka. 1993 vist.


Hulluks läinud et 2.2 bar???

TD: 0.9 bar TDS: 1.2 bar

Ning TD-d hakkati tootma alates: 04/93
Ei ole hulluks läinud. Viitasin otsingust saadud vastustele.

325Td jaoks juppe saab realoemist vaadata juba 1991 aasta sedaanile.
325Tds esineb seal alates 03/1993. Ma usaldaks pigem seda realoemi, sest isegi näinud enne 93 aasta TD.
Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

Ceed kirjutas:aga siis peaks ju väga lihtsate võtetega ju 85kw-ist 105kw saada? tõsta turbo rõhku, vahetada aju ja vahejahuti ja ongi 105kw olemas? :shock:

Kas pump on erinev ?
Kasutaja avatar
Kalm
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 22.11.2006 18:58 32
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas Kalm »

Ceed kirjutas:
Ceed kirjutas:aga siis peaks ju väga lihtsate võtetega ju 85kw-ist 105kw saada? tõsta turbo rõhku, vahetada aju ja vahejahuti ja ongi 105kw olemas? :shock:

Kas pump on erinev ?
minuteada küll jah.tdsi pump on elektriline.td-l mitte.
525tds jõud
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Kustkohast te sellist infot kogute?
Td ja tdsil on mõlemil pumbad elektriliselt juhitavad, ka on elektrilisi pumpasi juba 2,4 mootoritel peal.
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
Kalm
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 22.11.2006 18:58 32
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas Kalm »

M.P kirjutas:Kustkohast te sellist infot kogute?
Td ja tdsil on mõlemil pumbad elektriliselt juhitavad, ka on elektrilisi pumpasi juba 2,4 mootoritel peal.
iagatahes mingi vahe neil on!´,seal kus minu pump remondis käis,sealt öeldi!
Sorry kui eksisin:P
525tds jõud
raiks660
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 13.08.2006 14:04 46
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas raiks660 »

M.P kirjutas:Kustkohast te sellist infot kogute?
Td ja tdsil on mõlemil pumbad elektriliselt juhitavad, ka on elektrilisi pumpasi juba 2,4 mootoritel peal.
täiesti öige !!!
viimane mehhaaniline pump E-28 524td-l,teised köik el juhtimisega
mul uus bmw ainult kere on vahetamata ...
Kasutaja avatar
zeck
Huviline
Postitusi: 995
Liitunud: 08.01.2006 03:22 13
Peamine sõiduk: BMW F21 116i
Asukoht: fin

Postitus Postitas zeck »

meelis k kirjutas:
zeck kirjutas:
meelis k kirjutas: Korra otsingut klikates sain:
105kw hakati hiljem tegema ka. 1993 vist.


Hulluks läinud et 2.2 bar???

TD: 0.9 bar TDS: 1.2 bar

Ning TD-d hakkati tootma alates: 04/93
Ei ole hulluks läinud. Viitasin otsingust saadud vastustele.

325Td jaoks juppe saab realoemist vaadata juba 1991 aasta sedaanile.
325Tds esineb seal alates 03/1993. Ma usaldaks pigem seda realoemi, sest isegi näinud enne 93 aasta TD.
525td e34 hakkati tootma alates 04/93 ;)
Kui jutt käib e36 kohta, siis hakkati tdsi jah alates 93a tootma :)
BMW Custom 525td (müüdud), BMW e30 316i '88(müüdud), BMW e39 535i(müüdud), BMW e36 316i compact, BMW F21 116i
Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

Ceed kirjutas:
Ceed kirjutas:aga siis peaks ju väga lihtsate võtetega ju 85kw-ist 105kw saada? tõsta turbo rõhku, vahetada aju ja vahejahuti ja ongi 105kw olemas? :shock:
Kas siis on selline asi võimalik ja saada niimoodi +20kw?
Kasutaja avatar
zeck
Huviline
Postitusi: 995
Liitunud: 08.01.2006 03:22 13
Peamine sõiduk: BMW F21 116i
Asukoht: fin

Postitus Postitas zeck »

Ceed kirjutas:
Ceed kirjutas:
Ceed kirjutas:aga siis peaks ju väga lihtsate võtetega ju 85kw-ist 105kw saada? tõsta turbo rõhku, vahetada aju ja vahejahuti ja ongi 105kw olemas? :shock:
Kas siis on selline asi võimalik ja saada niimoodi +20kw?


Mind tuvitab ka see, sest sõidan ise 525td-ga, kuid tahaks tds-isk teha... :roll:
Viimati muutis zeck, 27.02.2007 23:04 36, muudetud 1 kord kokku.
BMW Custom 525td (müüdud), BMW e30 316i '88(müüdud), BMW e39 535i(müüdud), BMW e36 316i compact, BMW F21 116i
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

zeck kirjutas:
Ceed kirjutas:
Ceed kirjutas:
Kas siis on selline asi võimalik ja saada niimoodi +20kw?


Mind tuvitab ka see, sest sõidad ise 525td-ga, kuid tahaks tds-isk teda... :roll:
Põhimõtteliseslt küll jah aga kas pump on ikka sama!
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Kindlasti on mingi erinevus pumbas näiteks juba küttekoguste suhtes. Intercooleriga on ka turbo rõhk suurem.
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
zeck
Huviline
Postitusi: 995
Liitunud: 08.01.2006 03:22 13
Peamine sõiduk: BMW F21 116i
Asukoht: fin

Postitus Postitas zeck »

M.P kirjutas:Kindlasti on mingi erinevus pumbas näiteks juba küttekoguste suhtes. Intercooleriga on ka turbo rõhk suurem.
Eks seda saab regullida, arvan :roll:
Realoem´is vaatasin sama väljalase aastaga TD ja TDSi küttepumbad olid sama tootekoodiga :)
BMW Custom 525td (müüdud), BMW e30 316i '88(müüdud), BMW e39 535i(müüdud), BMW e36 316i compact, BMW F21 116i
Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

ma arvan et aju teeb kõik vajalikud muudatused seal ;)
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Siis edu ehitamisel!! :lol: :cool:
jaant
Huviline
Postitusi: 453
Liitunud: 07.05.2004 09:43 08
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jaant »

Automaatkasti puhul on tds - il üks käik rohkem. Td - 4 käiku tds - 5 käiku.
rappu
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 16.07.2007 19:28 20

525

Postitus Postitas rappu »

aga kas plokikaaned on samad v
Vasta