E34 külma ilmaga puudub roolivõimendi

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

E34 külma ilmaga puudub roolivõimendi

Postitus Postitas Andrez »

Mure siis selline, et ku välistemperatuur on alla miinus 10 kraadi ja auto on öö otsa seisnud siis hommikul sõitma hakates on rool täiesti kange - nagu puuduks roolivõimendi. Roolivõim tuleb tagasi peale linna jõudmist (enne seda sõidan ca 20 km maanteel) ja veidikene ummikutes istumist ( ilmselt soojeneb mingisugune sõlm teatud maani ja süsteem hakkab toimima). Õli vahetus ei aidanud. Ise mõtlesin, et ehk on viga mingisuguses ülerõhu klapis mis laseb läbi, kui õli on külm ja veel paks. Õli soojenedes muutub ta vedelamaks ja klapp hakkab pidama?!? Foorumist otsing ka nagu eriti ei aidanud. Autoks in e34 520 94/10 ja roolisüsteem on tavaline st. ainult roolivõim. Kas nendel autodel on ka kusagil roolivõimendi õli filter?
kristjan128
Huviline
Postitusi: 172
Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas kristjan128 »

Mul täpselt sama asi, sooviks ka lahendust sellele probleemile.
BMW 525 E39/ galant 2,5 v6
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2609
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

õli on külmaga klimpis ehk pudru.
raiks660
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 13.08.2006 14:04 46
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas raiks660 »

kui pump häält(kräunub keeramisel) teeb siis on vöimendi ise läbi või pump ei saa öli piisavalt peale kui ei siis pump ise läbi
mul uus bmw ainult kere on vahetamata ...
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

No õli viga see olla ei saa kuna õli on vahetatud ja kogu süsteem on värske õliga läbi pestud. Lisaks sai see õli potsik eraldi läbi pestud ja bensiiniga puhastatud. Minu arust rooli keeramisega ei muutu mitte mingisugune hääl ja oma kahtlused paneksin samuti võimendi pumbale. Kas keegi on nende pumpade hingeeluga vähe lähemalt tutvunud? Seal pumba sees peab olema ülerõhu klapp - kuidas sellele ligi pääseda? Tavaliselt on säärased vidinad kusagil pumba korpuse sees mingi korgi all - kas ka BMW`l? kristjan128 - kas sinul on täpselt sama viga või sarnane? Oskad veakirjeldust ehk veidi täiendada? et mis temperatuuridel jne.
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

Hommikune update - -5 kraadi juures töötas võimendi täiesti probleemivabalt :|
Kasutaja avatar
zeck
Huviline
Postitusi: 995
Liitunud: 08.01.2006 03:22 13
Peamine sõiduk: BMW F21 116i
Asukoht: fin

Postitus Postitas zeck »

Andrez kirjutas:Hommikune update - -5 kraadi juures töötas võimendi täiesti probleemivabalt :|


Mul on täpselt sama jama mis sul :?
Tahaks ka lahendust teada.
BMW Custom 525td (müüdud), BMW e30 316i '88(müüdud), BMW e39 535i(müüdud), BMW e36 316i compact, BMW F21 116i
kristjan128
Huviline
Postitusi: 172
Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas kristjan128 »

Andrez kirjutas: kristjan128 - kas sinul on täpselt sama viga või sarnane? Oskad veakirjeldust ehk veidi täiendada? et mis temperatuuridel jne.
Täpselt sama kõik, rool kange alates -10c ja pump häält ei tee. Peale ca 20-30km sõitmist kõik ok
BMW 525 E39/ galant 2,5 v6
raiks660
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 13.08.2006 14:04 46
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas raiks660 »

pump oli vist 500.- proovige järgi
mul uus bmw ainult kere on vahetamata ...
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

Oh jah varsti on t2pselt nagu sinu allkirjas "mul uus bmw ainult kere on vahetamata ..." ei tahaks enam lihtsalt jubinaid vahetada vaid asja tuumani j6uda - miks ja misp2rast. Kui see selge siis v6ib uue pumba v6i misiganes peale torgata. Pealegi ma vaatan, et s22rase veaga on veel 2 kodaniku n2ole andnud - keegi peab ju t2pselt teadma mille iva on, pole ju v2ga harva esinev viga.
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

Vaat et aasta möödas ja proleem tagasi - ei ole võimendit külmaga. Sügisel sai roolivõimendi pump ja õli vahetatud, viga ilmselt seal ei ole. Ettepanekuid?
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

diislijoodik kirjutas:Vaheta vedelem õli, näiteks atm kastidesse käiv nn eluaegne sünt Esso LT 71141 või muud sarnast (üle 95.a masinate atm õli).
Momendil on Statoili ATF sees. See siis vaja veel vedelamaks vahetada? Kas LT 71141 ei ole mitte samuti ATF?
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

diislijoodik kirjutas:
Andrez kirjutas:
diislijoodik kirjutas:Vaheta vedelem õli, näiteks atm kastidesse käiv nn eluaegne sünt Esso LT 71141 või muud sarnast (üle 95.a masinate atm õli).
Momendil on Statoili ATF sees. See siis vaja veel vedelamaks vahetada? Kas LT 71141 ei ole mitte samuti ATF?
Õlid on veidi ikka erinevad, ma ei tea sellist õlimarki nagu Statoili ATF :mrgreen: . LT on ATF (automatic transmission fluid) küll.

Pumba põhjas olev filter oleks ka kasulik puhtaks küürida.
No jah sees on siis statoili dextron 3 kui see midagi ütleb. Potsiku põhjas olev filter on puhastatud. Roolisüsteem ise on vaikne, st. ei inise ega unda kui rooli käänata.
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

http://www.statoillubricants.com/mar/lu ... DX_III.pdf

See on siis momendil kasutusel oleva vedeliku datasheet. Vett vaevalt mul seal ringi hulbib.
Kasutaja avatar
Mario_Õ
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 03.11.2005 19:52 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mario_Õ »

endal e38 sama mure, kulmaga roolivõim puudu, ca. 20min sõitu ja asi korras, kuni järgmise hommikuni.
e65 745d
e46 323ci
Kris325
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 15.04.2006 00:33 35
Asukoht: Viljandimaa

E34 525tdsa

Postitus Postitas Kris325 »

Mul sama mure ja samad sümtomid täpselt.
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

Üks naljakas asi on veel - käreda külmaga kaob ära roolikarbi lõtk.
Kasutaja avatar
Mario_Õ
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 03.11.2005 19:52 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mario_Õ »

Andrez kirjutas:Üks naljakas asi on veel - käreda külmaga kaob ära roolikarbi lõtk.
mul just vastupidi kui, rool on nn "kange" siis on tunda lõtku"
e65 745d
e46 323ci
Kasutaja avatar
Kalev
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 10.09.2005 21:37 46
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Kalev »

Kui ta sul nagunii juba lõtkuga, siis pane uus roolikarp.
Viimati muutis Kalev, 02.09.2011 00:45 43, muudetud 2 korda kokku.
F11
ercci
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 07.07.2006 18:15 07
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ercci »

on kellelgi sama probleem ka originaal õliga http://bmwfans.info/accessories/mg-83/ill-83_0385/ ,kui ise kunagi võimendi õli vahetasin tõsteti ka alguses mingi suvaline purk lauale,aga kui said teada mis margile vaja on soovitati ainult originaal õli panna
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

ercci kirjutas:on kellelgi sama probleem ka originaal õliga http://bmwfans.info/accessories/mg-83/ill-83_0385/ ,kui ise kunagi võimendi õli vahetasin tõsteti ka alguses mingi suvaline purk lauale,aga kui said teada mis margile vaja on soovitati ainult originaal õli panna
Need õlid lähevad käiku siis kui autol on nivoo amordid peal. Seal siis hoopis teine õli kasutusel. LAD oli vist see nivoo süsteem?
Vasta