1. leht 1-st

E34 524 TDA 90a automaat

Postitatud: 14.03.2007 19:22 40
Postitas zeron
Tervist! Sai siis soetatud omale E34 BMW 524 TDA 90a automaat kastiga. Täna siis ilmnesid esimesed vead peale pesu... kapott laiguliselt värvitud ja vigased keretööd tehtud arvatavasti vist müügiks. Seest muidu ilus ja korralik! Hea alarm peal ja mootor tundub ka heas seisus olevat ei suitse ega midagi. Täna käisin ÜV's testimas et vigu leida! Läbi siis esisilla tagumiste žarniiride suured puksid, taga silla prillid, tagasilla raami sisemised suured puksid ning tagasilla reduktor lekib. Ehk on keegi nii hea ja ütleb mulle nende pukside hinnad? :| ja kas keegi neid odavalt ka vahetada oskaks? ja üleüldiselt võiksite kirjutada selle automargi head ja vead :?: Tänud :)

Postitatud: 14.03.2007 19:34 41
Postitas MuiduMees
need tagasillapuksid maksid natuke alla 400 tk, pärnus sei oska kedagi soovitada, tartus tehtakse odavalt ja kiiresti muidu, seal Riia mäel enam vähem kiriku vastas teiselpool teed

Postitatud: 14.03.2007 19:44 05
Postitas zeron
mis nende pukside nn müüginimi oli? või tehniline nimi?

Postitatud: 14.03.2007 21:36 04
Postitas zeron
:arrow:

Postitatud: 14.03.2007 21:48 18
Postitas Marko S
Kas mitte ei olnud "tagasilla raami puksid" või midagi sinna kanti.kui juppi lähed osta,siis tagasillas sellised suured jurakad ainukesena on :)

aga sellepärast ära nuta,et puksid jms läbi.ma sõitsin kuuaega ja siis läks enamusest vahetusse ja see pole veel kõik....

Postitatud: 15.03.2007 12:23 23
Postitas MuiduMees
ütled suured tagasillapuksid ning iga endast lugupidav müügimees saab aru millest jutt ;)

Postitatud: 15.03.2007 15:52 34
Postitas zeron
Selge puksid said tellitud aga oleks vaja nüüd vahetajat! Kas on kedagi?

Postitatud: 15.03.2007 18:01 59
Postitas Marko S
zeron kirjutas:Selge puksid said tellitud aga oleks vaja nüüd vahetajat! Kas on kedagi?
lase see töö kellelgi ära teha.ise neid jäädki vahetama,sest ütleme ausalt,et nii mõnegi mehe mutrivõtmed on lennanud nende vahetamise juures :lol:

Postitatud: 15.03.2007 18:51 10
Postitas zeron
Äkki tead kedagi oskajat ja soodsat kes kiiresti ära teeb? :)

Postitatud: 15.03.2007 18:56 19
Postitas Marko S
zeron kirjutas:Äkki tead kedagi oskajat ja soodsat kes kiiresti ära teeb? :)
no mina lasin tallinnas ära teha.mul oli veel terve pinutäis pukse,mis vahetati.auto viisin kella 9'ks hoimmikul sinna ja õhtul 16 paiku sain kätte :)
vaevalt,et sa tallinna viitsid tuua,aga kui,siis Autopartner peterburi teel.
kontakt nr oli ka 6201166.uuri asja :)

või samas foorumis teevad viljar ja valdek ka vist selliseid töid või äkki eksin :oops:

Postitatud: 15.03.2007 20:51 23
Postitas zeron
Nonii öelge palun põhjus miks võis hakata järsku mootori õli välja nirisema? :S kuskile vastu nagu ei sõitnud et karteri põhja puruks oleks löönd milles viga võib olla? ma loodan et ainult polt lahti :S

Postitatud: 16.03.2007 10:38 03
Postitas Tiit525
Katsu kõigepealt vaadata kuskohast see õli niriseb, mootorist on suht lai mõiste.

Postitatud: 16.03.2007 13:15 04
Postitas zeron
õli tuleb siis mingist voolikust... kuna õli punakat tooni arvan et käigukasti õli... kas seal peab olema mingi spets voolik või võib sinna panna tavalise ka asemele? ja kust käigukasti õli juurde saab panna? :oops: ei tea ma veel sellist asja :)

Postitatud: 17.03.2007 19:41 16
Postitas regaja1
Kui punane ja voolikust siis pigem roolivõimendist, ehkki ka kastiõli jahutustoru võib olla,ära ise leiuta vii oskajate juurde

Postitatud: 17.03.2007 21:43 25
Postitas zeron
Kastiõli jahutustoru lasi läbi :P

Postitatud: 18.03.2007 22:31 51
Postitas Viljar
Neid suuri pukse võiks nimetada ematalapuksideks, siis ei tohiks küll keegi valet asja anda ;)
Punast õli, võib ka roolivõimust tulla (suhteliselt tavaline viga) !

Ühesõnaga panen PS-i mõned hinnavastused.

Postitatud: 28.03.2007 17:00 01
Postitas zeron
nonii esisilla puskid ja tagumised raami puksid vahetatud. Veel vaja siis vahetada tagumised prillid, vasakpoolne rattalaager ja peatada tagasilla reduktori õli leke :S keegi midagi selle tagasilla reduktori õhutusava kohta oskab öelda? et kus see paikneda võiks?

Postitatud: 28.03.2007 17:05 17
Postitas zeron
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=10 kas sellelt adrelt nr 9 võiks see olla?

Postitatud: 29.03.2007 07:08 25
Postitas priitv8
Nr 9 on kiirusanduri tihend.
Kas tuulutusava peaks eraldi varuosana saada olema?

Postitatud: 29.03.2007 13:34 16
Postitas zeron
seda ei tea ma aga soovitati vaadata õhutusava üle et see võib umbes olla sellest ka õli leke:P

Postitatud: 29.03.2007 22:26 27
Postitas Tiit525
priitv8 kirjutas:Nr 9 on kiirusanduri tihend.
Kas tuulutusava peaks eraldi varuosana saada olema?
On tunda nagu vähe irooniat... :lol: :lol: :lol:

Postitatud: 29.03.2007 22:51 16
Postitas joffe
Tiit525 kirjutas:
priitv8 kirjutas:Nr 9 on kiirusanduri tihend.
Kas tuulutusava peaks eraldi varuosana saada olema?
On tunda nagu vähe irooniat... :lol: :lol: :lol:
Mõnus kild, nagu viiliõli, makaronipuur, kotitäis kompressiooni j.n.e. . :lol:

Postitatud: 30.03.2007 16:04 48
Postitas zeron
Nonii, üks jama teise järel! Et nüüd hakkas siis kütus lekkima pumba juurest! Kas seal võib lihtsalt tihendi ära vahetada? Või on vaja midagi hullemat teha? Loodan et siiski piirdub aint tihendi vahetusega:)
Leke on siis kuskil seal kus kütusevoolik jookseb ja kuskilt sealt alt vist oli! Kas tihendit saab aint esindusest? Ja kas kellelgil veel sellist viga old? :D http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Postitatud: 31.03.2007 04:01 30
Postitas Tiit525
zeron kirjutas: Leke on siis kuskil seal kus kütusevoolik jookseb ja kuskilt sealt alt vist oli!
Su näidatud joonisel umbes 10 kütusevoolikut, millise alt see jookseb? Äkki lihtsalt mõne vooliku ühendust vaja pingutada? Kui midagi juhtub, pane suits ette ja vaata mootorit pika pilguga ca 20 min,ta räägib sulle väga palju, ära mine kohe endast välja! :D

Postitatud: 31.03.2007 18:30 27
Postitas zeron
See ei jooksegi tglt voolikust. Kütusepumbast tuleb :P Aga selle suitsuga et kas suits süütab diisli? :D polegi proovind :P