1. leht 1-st

525TDS jätab tühikäigul vahele(E39, 96a)

Postitatud: 19.03.2007 21:37 01
Postitas ml110
Vahetatud: filtrid ja puhastatd paagi sisene sõel.
Mure väljendub vaid tühikäigul jätab vahele mingi sekundiks nagu koperdab korra kuid jääb käima. Vahel mitu korda järjest väikeste vahedega. Ei oska seda käitumist millegagi seostada kuna lonkamine toimub täiesti korrapäratult. Mõnikord iga foori taga mõni päev jälle kordagi? Märgand olen jahutusvedelik kadu ja õliardikas ka lekib(asub juhipool auto ees - kapoti all - kui ikka on õliradikas). Käima läheb ilusti ja kiirenduse üle ei saa ka kurta kui turbo taga.
Milles asi?

Postitatud: 19.03.2007 21:51 33
Postitas Viljar
See tõrkumine võib olla seotud kütusepumba elektrilise osaga.
Jauhtusvedeliku kaoga peaksid kindlasti tegelema, kuna selle mootori kaan on väga õrn.

Postitatud: 19.03.2007 22:04 18
Postitas ml110
Viljar kirjutas:See tõrkumine võib olla seotud kütusepumba elektrilise osaga.
Jauhtusvedeliku kaoga peaksid kindlasti tegelema, kuna selle mootori kaan on väga õrn.
Temp pole absollutselt verikaalist üle tõusnud - ei linnas ega maanteel! A kuskile ta selle kaotab.:(

Postitatud: 19.03.2007 22:08 06
Postitas Viljar
Kui suur see kadu on?
Kui väga suur, siis peaks olema näha, kus on leke.

Postitatud: 19.03.2007 22:14 32
Postitas ml110
Viljar kirjutas:Kui suur see kadu on?
Kui väga suur, siis peaks olema näha, kus on leke.
V.alan korraga mingi liitri peale u 2 nädala tagant. Ei ole suuri loike küll alla näinud. Või pritsib kiirendamisel vaid kuskilt välja?

Re: 525TDS jätab tühikäigul vahele(E39, 96a)

Postitatud: 20.03.2007 08:10 57
Postitas Veljo_V
ml110 kirjutas:Vahetatud: filtrid ja puhastatd paagi sisene sõel.
Mure väljendub vaid tühikäigul jätab vahele mingi sekundiks nagu koperdab korra kuid jääb käima. Vahel mitu korda järjest väikeste vahedega. Ei oska seda käitumist millegagi seostada kuna lonkamine toimub täiesti korrapäratult. Mõnikord iga foori taga mõni päev jälle kordagi? Märgand olen jahutusvedelik kadu ja õliardikas ka lekib(asub juhipool auto ees - kapoti all - kui ikka on õliradikas). Käima läheb ilusti ja kiirenduse üle ei saa ka kurta kui turbo taga.
Milles asi?
Kusjuures seda tõrkumist olen endal ka tähendand ja väga mures sellepärast sest pump kontrollitud ja mootor remonditud nii et minul ka mõistus otsas, kas truumu ja patriku testid näitaksid midagi?

Postitatud: 20.03.2007 08:44 29
Postitas Viljar
Minuteada ei näita nad suurt midagi, kui siis võibolla Patriku aparaadist näeb midagigi.
Aga suur tõenäosus on see, et viga pumba elektroonikas, või jaurab aju.

Postitatud: 20.03.2007 08:50 06
Postitas Veljo_V
Viljar kirjutas:Minuteada ei näita nad suurt midagi, kui siis võibolla Patriku aparaadist näeb midagigi.
Aga suur tõenäosus on see, et viga pumba elektroonikas, või jaurab aju.
Olen siin rääkinud igasuguste spetsialistdega ja nemad väidavad et see ei saa tulla pumbast vaid kuskilt mujalt elektroonikast, kui see olekas pumba viga siis jääks pöörded ka peale. Kuna vedru ei tõmbaks sell juhul klappi tagasi ja siis veniksid pöörded ka maha tulemisel. ;)

Postitatud: 20.03.2007 08:56 47
Postitas Viljar
Kunagi 2.5 tdsil vahetatud igasugu erinevaid asju (ostetud ka uus elektriline pihusti UM-st) aga midagi targemaks ei saanud, ainus asi mis jäi veel omateada vahetamata oli pumba eletriline osa

Postitatud: 20.03.2007 08:59 49
Postitas Veljo_V
Viljar kirjutas:Kunagi 2.5 tdsil vahetatud igasugu erinevaid asju (ostetud ka uus elektriline pihusti UM-st) aga midagi targemaks ei saanud, ainus asi mis jäi veel omateada vahetamata oli pumba eletriline osa
Nu Viljar tead ju küll minu masinat mis mul veel vahetamatta on, ei midagi! Aga ok ma maadlen selle veaga edasi eks paistab mis saab annan kindlasti teada@Veljo_V klots varsti koos! ;)

Re: 525TDS jätab tühikäigul vahele(E39, 96a)

Postitatud: 02.04.2007 20:49 57
Postitas ml110
ml110 kirjutas:Vahetatud: filtrid ja puhastatd paagi sisene sõel.
Mure väljendub vaid tühikäigul jätab vahele mingi sekundiks nagu koperdab korra kuid jääb käima. Vahel mitu korda järjest väikeste vahedega. Ei oska seda käitumist millegagi seostada kuna lonkamine toimub täiesti korrapäratult. Mõnikord iga foori taga mõni päev jälle kordagi? Märgand olen jahutusvedelik kadu ja õliardikas ka lekib(asub juhipool auto ees - kapoti all - kui ikka on õliradikas). Käima läheb ilusti ja kiirenduse üle ei saa ka kurta kui turbo taga.
Milles asi?
Maadlen jäädavalt sama murega. On kellelgi midagi selgunud?
Tähendanud olen veel seda, et tõrkumine on juba ka sõidu ajal vahel tunda. Kui lonkab siis korra viib pöörded alla a muidu ei ole pöörete kõikumist absoluutselt. Õliradika lekke likvideerisin ka ära - ikka ei midagi.

Ette tänades!!

Postitatud: 05.04.2007 19:44 30
Postitas Veljo_V
Minu auto jättis asja järele, kui sõitsin kaks paagitäit 2 takti õli lisand sees!

Postitatud: 07.04.2007 09:10 47
Postitas vanaisa
vaat, lisanditest tahaks ka ise sõna võtta. Kahetaktise õli soodustab määrimist aga ei puhasta. See pöörete kõikumine saab olla põhjustatud just kõrgsurve pumba plunzritele sadestunud vaikudest. need ei liigu piisxavalt kergelt ja siis elektroonika annab käsu muute kütuse hulka et tõsta pöördeid aga kuna pump ei reageeri, siis annab elektroonika uue käsu veelgi tõsta. nüüd pump reageerib aga veidi palju ja seejärel pöörete langetamisega sama diil. ISe kasutan STP diislikütuse lisandit (60-76kr pudel, olenevalt ostukohast). pudelitäis paagile ja lisaks pumbale parandab ka pihistite tööd. Eritiu soovitan kasutada korra enne talve kuna seob ka paagis vett ja korra kevadel, et talvekülmadega hangunud ja kleepunud parafiini lahti leotada. Pean vajalikuks märkida, et vahel tulemuse saamiseks vaja lausa paar purki läbi sõita. Diagnoosil pöörete kõikumisel aga saab olla ka teisi vigu.

Jahutusvedeliku kadumisest olen üle elanud sellise seiga. Suvaline pisike voolik annab kinnituses järele. Vea leidsin kui veid pikemat aega suuremat pööretel (3000 ja enam) lasin kohapeal töötada. surve tõustes märkasin lekkekohta.

Postitatud: 07.04.2007 09:50 10
Postitas Veljo_V
Kuna olin ennem ka ise proovinud kasutada igasugu puhastusvahenditega siis proovisin kaktakti õli, kuna eelnevalt oli puhastus vahendeid hulga läbi põletatud!

Postitatud: 09.04.2007 09:23 05
Postitas ml110
Täname foorumlased.
Selle odava variandi proovin ära!
Kui kellelgi veel mingeid lahendeid mida annab põlve otsas proovida siis oleksin tänulik.

Meenub ka see pisiasi, et masin on toodud Itaaliast ja mine tea millega nad seal sõidavad. Alguskuudel seda jama ei olenud eks see talekütus talle ikka liiga tegi.

Postitatud: 07.05.2007 13:40 36
Postitas Veljo_V
Veljo_V kirjutas:
Viljar kirjutas:Kunagi 2.5 tdsil vahetatud igasugu erinevaid asju (ostetud ka uus elektriline pihusti UM-st) aga midagi targemaks ei saanud, ainus asi mis jäi veel omateada vahetamata oli pumba eletriline osa
Nu Viljar tead ju küll minu masinat mis mul veel vahetamatta on, ei midagi! Aga ok ma maadlen selle veaga edasi eks paistab mis saab annan kindlasti teada@Veljo_V klots varsti koos! ;)
Nii mina sain oma veast lahti, Truumu juures diagnostis selgus et
sisselaske kollektor on mõraline, ja vahetasin selle välja ning kohe teine asi, minek parem ja enam ei jäta ka vahele.
Vaata ka endal kolleltor üle ja kollektori tihendid ehk sama viga.

Postitatud: 07.05.2007 19:32 14
Postitas ummi25
minul on 93a 525TDS ja pöörded kõiguvad eriti külma mootoriga. Käivitub külmalt ideaalselt ja peale 15 sek töötamist laseb tühikäigu pöördeid tiba madalamaks ning siis hakkabki puterdamine peale. Kas asjal võib olla mingit seost sellega, et kui süüde sisse keerata, siis peaks armatuuris peale küünlatulede kustumist hakkama põlema roheline tuluke? (ei hakka põlema)
Siin on palju juttu ka pumba elektrilisest osast olnud - mis selline asi maksta võib ja kui keeruline vahetus on?

Postitatud: 07.05.2007 21:24 19
Postitas Veljo_V
ummi25 kirjutas:minul on 93a 525TDS ja pöörded kõiguvad eriti külma mootoriga. Käivitub külmalt ideaalselt ja peale 15 sek töötamist laseb tühikäigu pöördeid tiba madalamaks ning siis hakkabki puterdamine peale. Kas asjal võib olla mingit seost sellega, et kui süüde sisse keerata, siis peaks armatuuris peale küünlatulede kustumist hakkama põlema roheline tuluke? (ei hakka põlema)
Siin on palju juttu ka pumba elektrilisest osast olnud - mis selline asi maksta võib ja kui keeruline vahetus on?
Ei hakka põlema seal mingit rohelist tuld, minuarust oli selline tuli e28 524 td-l, mis näitab et nüüd võid käivitada, aga e34 tds-il sellist asja pole!
Külmalt käivitades tõstab pöörded kuskil 1000 (või natuke alla), see on külmkäivitus reziim mis kestabki kuskil 15-50 sek. siis laseb tühikäigu pöörded umbes750-650rpm peale.
Mis moodi see puterdamine välja näeb, kas pöörded kõiguvad või jätab vahele või......kirjelda natuke rohkem seda asja!

Postitatud: 07.05.2007 22:53 19
Postitas priitv8
Veljo_V kirjutas:...aga e34 tds-il sellist asja pole!
Kuis siis pole?
Milleks see spiraaliga tuli siis?
PiltPiltPilt

Postitatud: 08.05.2007 07:05 59
Postitas truumu
priitv8 kirjutas:
Veljo_V kirjutas:...aga e34 tds-il sellist asja pole!
Kuis siis pole?
Milleks see spiraaliga tuli siis?
Veljo mõtles eraldi rohelist tuld nähtavasti

Postitatud: 08.05.2007 09:27 14
Postitas Veljo_V
truumu kirjutas:
priitv8 kirjutas:
Veljo_V kirjutas:...aga e34 tds-il sellist asja pole!
Kuis siis pole?
Milleks see spiraaliga tuli siis?
Veljo mõtles eraldi rohelist tuld nähtavasti
Spiraaliga tuli on eelsüüteküünalde tuli aga e28 524td-l oli veel roheline ring noole otsaga mis näitas et nüüd võib käivitada!
E34-l sellista asja enam ei ole!!!!! :!:

Postitatud: 08.05.2007 09:46 09
Postitas priitv8
Veljo_V kirjutas:Spiraaliga tuli on eelsüüteküünalde tuli aga e28 524td-l oli veel roheline ring noole otsaga mis näitas et nüüd võib käivitada!
E34-l sellista asja enam ei ole!!!!! :!:
Asi selge. E34 käivitad siis, kui spiraaliga tuli ära kustub.

Postitatud: 08.05.2007 09:54 13
Postitas Lauri_L
e34 ON selline asi küll, kuid ainult 524td puhul, 525td(s)il rohelist noolega tulukest enam pole. Ise olen oma auto puhul nii aru saanud, et noolega tuluke kustub samal hetkel kui paagisisene pump seiskub :!: Muidugi pead ma oma jutu eest anda ei julge.

Postitatud: 11.05.2007 14:06 23
Postitas ummi25
see nn puterdamine on täiesti ebaühtlane, nagu jätaks vahele vms. mootor sisuliselt lonkab. üldjuhul peale 10- 15 km sõitu kaob nähtus ära.
vahest aga lonkab foori taga seistes ja eriti siis, kui D asendisse lülitada.
selle rohelise tulukese kohta nii palju, et armatuuris iseesesest on selline tuli olemas, ometi ei ole tegemist vahetatud näidikute plokiga.

Postitatud: 11.05.2007 15:06 51
Postitas Veljo_V
võid proovida sama asja nagu minul oli, mul jättis ikka tühi käigu pööretel vahele. Vaata sisselase üle, kas kuskilt lisa õhku ei saa, kollektor jne.

Postitatud: 12.05.2007 13:30 37
Postitas ummi25
ok. vaatan need värgid üle