1. leht 1-st
K: e34 visco sidur TEEMA LUKKU
Postitatud: 22.03.2007 12:18 10
Postitas BMW POWER
tere küsimus siis selline et sai ostetud uus jahutustiiviku visco sidur FEBI kood oli vist 18681 kolme poldi kinnitusega kruvisin siis selle uue siduri külge kuid see uus sidur on kuidagi liiga jäigalt järgi ja teeb tuuleveski häält külma mootoriga kui temp läheb üle sinise piiri siis kaob tasapisi see tuuleveski hääl ära ja tiivik käib veits vaiksemalt ringi kas on kellelgil olnud samad kokku puuted või probleemid uue visco siduriga??? tegelikult peaks tiivik jäigemini järgi minema siis kui mootor läheb päris kuumaks ja sel momendil tekib see tuuleveski hääl. (tegemist on M30 motoga) tuttav oma autol vahetas ka hiljuti visco siduri välja uue vastu ja temal asi funkab nii nagu peab ja käivitades külma mootoriga ei tee tuuleveski häält tal on nelja poldi kinnitusega see visco sidur ja mootoriks tal M50 asjalikud vastused tere tulnud

Postitatud: 22.03.2007 13:12 55
Postitas MuiduMees
uuel ja uuel on vahe, sesuhtes et kas kellegi vana ostsid või päris tutika ?
kui kellegi vana siis arvatavasti see juba jäigaks tehtud
Postitatud: 22.03.2007 13:14 38
Postitas BMW POWER
täitsa tuttika siduri ostsin poest FEBI oma
Postitatud: 22.03.2007 13:17 17
Postitas Danil523
Niipalju kui olen neid sidureid näinud, niipalju need teevad külma mootoriga häält pärast käivad vabalt ringi, minuarust on see üldse peaaegu detail, kuid kuna peab seal olema siis las ta keerleb vaikselt... Minuarust on sul korralik sidur

,
Aga muidu kas vana tiivik on alles( mul huvi kuna ühel minu autost on laba murdunud veits)
Postitatud: 22.03.2007 13:30 11
Postitas BMW POWER
Danil523 kirjutas:Niipalju kui olen neid sidureid näinud, niipalju need teevad külma mootoriga häält pärast käivad vabalt ringi, minuarust on see üldse peaaegu detail, kuid kuna peab seal olema siis las ta keerleb vaikselt... Minuarust on sul korralik sidur

,
Aga muidu kas vana tiivik on alles( mul huvi kuna ühel minu autost on laba murdunud veits)
kus ta siis detail on kui seda pole läheb mootor keema ja tiiviku kohta nii palju et see jäi vana vahetasin ära ainult tiiviku visco siduri
Postitatud: 22.03.2007 20:34 00
Postitas Andrez
Väike offtopic aga kuidas aru saada visco seisukorrast? Soe aeg on tulemas ja kuna auto on talvel ostetud siis olen veidi mures. Olen kuulnud soovitusi, et kui risti lõtku pole siis peaks ok olema (lõtku pole) aga kas on veel võimalusi selle värgi kontrollimiseks? kannutäis keevat vett peale visata?
Postitatud: 22.03.2007 21:17 27
Postitas MuiduMees
Andrez kirjutas:Väike offtopic aga kuidas aru saada visco seisukorrast? Soe aeg on tulemas ja kuna auto on talvel ostetud siis olen veidi mures. Olen kuulnud soovitusi, et kui risti lõtku pole siis peaks ok olema (lõtku pole) aga kas on veel võimalusi selle värgi kontrollimiseks? kannutäis keevat vett peale visata?
miks sa talle veel vett peale viskad ?

Postitatud: 23.03.2007 00:19 08
Postitas BMW POWER
Andrez kirjutas:Väike offtopic aga kuidas aru saada visco seisukorrast? Soe aeg on tulemas ja kuna auto on talvel ostetud siis olen veidi mures. Olen kuulnud soovitusi, et kui risti lõtku pole siis peaks ok olema (lõtku pole) aga kas on veel võimalusi selle värgi kontrollimiseks? kannutäis keevat vett peale visata?
see vee viskamise jutt on jura keera soenduse nuppud külma peale ja lase autol kohapeal käia ja jälgi tempi andurit siis kui üle keskmise kipub minema siis järelikult on visco sidur väsinud kasutatud ei soovita osta edu

Postitatud: 23.03.2007 01:29 40
Postitas MuiduMees
kasutatud tõesti mõttetu, mul isal juba kolmas selline

Postitatud: 23.03.2007 09:45 14
Postitas Viljar
Kui külmalt käima panna, siis peabki mõnda aega tugevamalt kaasa vedama.
Isegi sooja mootoriga, mõnda aega on auto seisnud ja hakkab ka kaasa vedama.
Postitatud: 23.03.2007 10:04 08
Postitas Andrez
MuiduMees kirjutas:Andrez kirjutas:Väike offtopic aga kuidas aru saada visco seisukorrast? Soe aeg on tulemas ja kuna auto on talvel ostetud siis olen veidi mures. Olen kuulnud soovitusi, et kui risti lõtku pole siis peaks ok olema (lõtku pole) aga kas on veel võimalusi selle värgi kontrollimiseks? kannutäis keevat vett peale visata?
miks sa talle veel vett peale viskad ?

Selleks, et visco korpus korra tuliseks saada. Siis peaks ta ju järele kargama. Tuhnisin foorumis ja leidsin veel sellise teooria, et kui töötava mootoriga on võimalik ventikat peatada siis on sidur hukas

Postitatud: 23.03.2007 10:11 10
Postitas Viljar
Andrez kirjutas:MuiduMees kirjutas:Andrez kirjutas:Väike offtopic aga kuidas aru saada visco seisukorrast? Soe aeg on tulemas ja kuna auto on talvel ostetud siis olen veidi mures. Olen kuulnud soovitusi, et kui risti lõtku pole siis peaks ok olema (lõtku pole) aga kas on veel võimalusi selle värgi kontrollimiseks? kannutäis keevat vett peale visata?
miks sa talle veel vett peale viskad ?

Selleks, et visco korpus korra tuliseks saada. Siis peaks ta ju järele kargama. Tuhnisin foorumis ja leidsin veel sellise teooria, et kui töötava mootoriga on võimalik ventikat peatada siis on sidur hukas

See teooria ei vasta absoluutselt tõele.
Kui nii siis järelikult ei ole ma kunagi uut korras sidurit ostnud.
Postitatud: 23.03.2007 11:03 24
Postitas Andrez
Ma ise arvan kah et see jutt on BS. Aga ikkagi, kuidas visco seisukorrast aimu saada?
Postitatud: 23.03.2007 12:56 22
Postitas BMW POWER
ma ju vastasin sinu küsimusele see on kõige lihtsam viis kontrollida

Postitatud: 23.03.2007 13:04 25
Postitas BMW POWER
See teooria ei vasta absoluutselt tõele.
Kui nii siis järelikult ei ole ma kunagi uut korras sidurit ostnud.[/quote] räägi sellist asja et mis firma visco sidureid oled sina ostnud või paigaldanud??? (üks asi veel et westland autos varuosa mees rääkis mulle sellist asja et kui viscol kinnitused ja muud asjad sobivad siis ei pruugi see ikka õige olla ta mainis et mingi temperatuuride vahe pidi olema bemari viscodel ise seda ei tahaks uskuda kas on see jutt vettpidav???
Postitatud: 25.03.2007 14:24 23
Postitas car-man
See näitab sama koodiga varuosa nendel autodel :
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
11521723918 , VENTILAATORI SIDUR , 2387.97 kr umbes
ise otsisin oma 520 jaoks
Postitatud: 25.03.2007 14:30 49
Postitas MuiduMees
BMW POWER kirjutas:See teooria ei vasta absoluutselt tõele.
Kui nii siis järelikult ei ole ma kunagi uut korras sidurit ostnud.
räägi sellist asja et mis firma visco sidureid oled sina ostnud või paigaldanud??? (üks asi veel et westland autos varuosa mees rääkis mulle sellist asja et kui viscol kinnitused ja muud asjad sobivad siis ei pruugi see ikka õige olla ta mainis et mingi temperatuuride vahe pidi olema bemari viscodel ise seda ei tahaks uskuda kas on see jutt vettpidav???[/quote]
vastab küll, e28-l ja e34-l kindlasti erinev
Postitatud: 25.03.2007 14:43 33
Postitas aise
mul ka sai see Febi vist pandud, tutikas, külmalt undab ja kui soojalt seisab ~10min siis jälle undab. huvitav kas esindusest ostetud ka undab, käib närvidele. pea aasta on möödas vahetamisest ja muutunud pole midagi, lootsin, et kaob ära mingi aja tagant

Postitatud: 25.03.2007 14:54 38
Postitas BMW POWER
aise kirjutas:mul ka sai see Febi vist pandud, tutikas, külmalt undab ja kui soojalt seisab ~10min siis jälle undab. huvitav kas esindusest ostetud ka undab, käib närvidele. pea aasta on möödas vahetamisest ja muutunud pole midagi, lootsin, et kaob ära mingi aja tagant

mul on sama teema mis sulgi arvasin juba et praak äkki helistasin sinna kust ostsin tuttava kääst tema ütles et siiani pole nende febi viscodega probleeme olnud ja tagasi toodud võta nüüd näppust kas on ikka praak või mis iganes

mul oli hea võrdlus kuna söbral 520 m50 moto tema ostis ka endale uue visco firmat kahjuks ei tea ja tal asi toimib ilusti ei unda ega midagi sealt siis see küsimus tekkiski
Postitatud: 25.03.2007 14:57 50
Postitas aise
BMW POWER kirjutas:aise kirjutas:mul ka sai see Febi vist pandud, tutikas, külmalt undab ja kui soojalt seisab ~10min siis jälle undab. huvitav kas esindusest ostetud ka undab, käib närvidele. pea aasta on möödas vahetamisest ja muutunud pole midagi, lootsin, et kaob ära mingi aja tagant

mul on sama teema mis sulgi arvasin juba et praak äkki helistasin sinna kust ostsin tuttava kääst tema ütles et siiani pole nende febi viscodega probleeme olnud ja tagasi toodud võta nüüd näppust kas on ikka praak või mis iganes

mul oli hea võrdlus kuna söbral 520 m50 moto tema ostis ka endale uue visco firmat kahjuks ei tea ja tal asi toimib ilusti ei unda ega midagi sealt siis see küsimus tekkiski
ma ei usu, et praak kuna lasin selle alguses välja vahetada ja ikka undas. lihtsalt ongi selline. temp on mul ilusti keskel, selles suhtes on kõik korras. peab lihtsalt ostma UM´st uue kui vuhinast vabaneda tahad.
Postitatud: 25.03.2007 14:58 25
Postitas BMW POWER
seal näiteks minu auto andmeid küll pole ja m30 ja m50 motodel on viscod erinevad ja samuti tiivikud ka
Postitatud: 25.03.2007 15:04 25
Postitas BMW POWER
ma ei usu, et praak kuna lasin selle alguses välja vahetada ja ikka undas. lihtsalt ongi selline. temp on mul ilusti keskel, selles suhtes on kõik korras. peab lihtsalt ostma UM´st uue kui vuhinast vabaneda tahad.[/quote] mul selles mõttes ka temp on keskel ilusti aga se liigne undamine pole normaalne ja UM st ostes minu autole maksab see mingi 2900eeki vist suht haige hind

sõbra autol on ka B kati visco ja tal vaikus majas

Postitatud: 27.03.2007 00:06 44
Postitas BMW POWER
sain nüüd asjad täpselt teada selle visco siduri teemal point on selles et minu autol M30 mootoriga see visco sidur mis mulle müüdi FEBI toodangu oma kolme poldi kinnitusega toote kood on 18681 tegelikult on M60 V8 mootori oma sellest see eelmainitud probleem ongi väliselt on nad ühesugused ja sobivad ilusti külge kuid on töö põhimõtte vahe et kui panna nimelt see febi 18681 mis tegelikult kataloogi järgi on M60 moto oma ja paigaldada M30 mootorile siis tekibki see tuuleveski hääl ja liigne mootori jahutamine teadmiseks siis teistele et kui lähete poodi ostma uut visco sidurit siis jälgige seda et klapiks teie auto andmed kataloogi omadega mitte nii et müüja küsib teilt kas tiivik kinnitub kolme poldiga või nelja ja selle järgi müüb teile selle varuosa sel juhul tekib teil sama brobleem mis minul tekkis edu teile

Postitatud: 03.04.2007 13:35 26
Postitas Kalev
Enne kui see vedelik seal sees ühtlaselt jaotub võibki kaasa vedada, kui käes keerutada seda siis algul on ka raske, peale paari tiiru läheb ilusti kergeks.
Kuskil vene lehel oli selle siduri remondi õpetus. Kellele meeldib pusida võib üles otsida.
Postitatud: 03.04.2007 18:32 42
Postitas BMW POWER
equilibrium kirjutas:Enne kui see vedelik seal sees ühtlaselt jaotub võibki kaasa vedada, kui käes keerutada seda siis algul on ka raske, peale paari tiiru läheb ilusti kergeks.
Kuskil vene lehel oli selle siduri remondi õpetus. Kellele meeldib pusida võib üles otsida.
asi oli selles et müüa müüs mulle M60 V8 moto visco aga minul oli vaja M30 moto viscot praegu on õige asi peal ja kõik toimib nii nagu peab

Postitatud: 14.04.2007 13:38 31
Postitas alvarez
kuid äkki oskad öelda et mis se maksis.. mul ka vaja vahetada... väga hädine seal ees ei taha eriti ringigi käia ja suvi tulekul...kardan mootori keema minemist:D oleks abi tänud...
Postitatud: 15.04.2007 13:22 01
Postitas BMW POWER
oleneb mis mootor sul peal on ? M30 mootorile maksab see mingi 2900eeki UMis