E34 touringu väikse luugi amordid

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

E34 touringu väikse luugi amordid

Postitus Postitas Andrez »

Et siis kas keegi on neid oma käega vahetanud? Uurisin neid vähekene ja eri aru ei saanud kuidas see tagumine ots neil kinni on. Esimese otsaga nagu probleeme ei tohiks olla, splint ja seib maha. Müüakse neid ka kusagil mujal kui UM? 432 eek per tükk ei ole just eriti ahvatlev hind :?
Viimati muutis Andrez, 25.03.2007 19:37 34, muudetud 1 kord kokku.
joffe
Huviline
Postitusi: 1990
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Peamine sõiduk: E61-2007-525D
Telefon: 56623817
Asukoht: Valga

Postitus Postitas joffe »

Äkki on sul ikka E34 Touring kere?! ;)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=60
Ta peaks minema det. 23 otsa, amordi teine ots on munakas auguga külje peal. On vast ikka odavamaid variante kah! Mina sain Siimu käest hinnaga 100 EEK-i tükk + ümbriku hind saatmiseks. :)
Aga vahetamiseks tuleb vist ikka laepolster tagant lahti võtta või annab keegi paremat varianti kasutada?
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

E30 316i ´90, E34 518i ´95
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

Jah muidugi on mul E34, parandasin ka pealkirja ära. Nagu ma aru saan ei ole laepolsti eemaldamine vajalik, mis on iseenesest hea aga samas on nagu vaja mingisugust spets instrumenti, mis on halb. On keegi näinud milline se abinõu välja võiks näha? Kas Siim on keski romula tegelane? Kui jah siis romula asjadesse mul eriti usku ei ole, tuhatoosi võib sealt ju osta aga amort on nagu kuluosa ju. Tahaks ikka uut osa. Salome ja Autopartner mind aidata ei osanud.
Kasutaja avatar
nemps
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 05.04.2006 17:29 07
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas nemps »

Ma tahtsin ka üritada ise vahetada ja lugesin ka special instrumentidest ja muust aga otsustasin et olen kaval ja kisun laepolstri tagant lahti. Aga tuli välja et sellest pole mingit kasu kuna seestpoolt on sile plekk ees ja mingeid auke ka pole nii et minul jäid need amordid vahetamatta ja seisavad seniajani garaazis.
BMW E34 525i touring
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

Müü oma amordid mulle maha, mis nad ikka tühjalt seisavad :cool:
Kasutaja avatar
nemps
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 05.04.2006 17:29 07
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas nemps »

no eks ma pean ennast ka kunagi UM-i ukse taha järjekorda seadma, hetkel lihtsalt pakilisemaid asju auto kallal nokitseda, aga kui vahetatud saad võidv teada anda mis see lõbu UM-is maksma läheb.
BMW E34 525i touring
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

Jah pärisin igaks petteks UM`st järgi palju see lugu neil maksma läheb ja vastus tuli säärane:
Tere!

Teie küsimus oli:
Kui kaua võtab aega E34 touringu väikse klaasist luugi amortite vahetus
ja palju see umbkaudselt maksta võiks?

Meie vastus:
Tere!
Tagaklaasi gaasiamortisaatorid maksavad 432.- krooni tükk ja vahetuseks
kulub ligemale 45 minutit ehk umbes 500.- krooni.

Lugupidamisega,
United Motors
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Postitus Postitas Kustas »

Huh, ma säästaks oma närve ja näppe ning laseks UMis ära vahetada.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

Kustas kirjutas:Huh, ma säästaks oma närve ja näppe ning laseks UMis ära vahetada.
Nii ja naa. 500 krooni eest saab nii mõndagi korda saata ja kuna ma olen rohkem selline DIY tüüp siis üritan esialgu ise hakkama saada. Vaja lihtsalt leida pilt kus oleks see spets tööriist näha, siis saaks ise midagi sarnast kokku keerata ja ehk saab isegi hakkama.
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

No. Description Supplement______Qty_Up_To Part Number Price Notes
01 GAS PRESSURIZED SPRING 350N 2 51248120172 $51.34
Ei saanud hästi aru, aga kas realoem järgi mitte ei saa neid amorte 2tk. komplektis?
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

See lahter on seal selle jaoks et näidata palju sul neid vaja läheb, hind on küll ühe oma.

terv
erich
Kasutaja avatar
Tiit525
Klubiliige
Postitusi: 433
Liitunud: 07.11.2006 00:10 11
Peamine sõiduk: BMW X5 3,0D
Telefon: 358401771916
Asukoht: Rakke, Alajärvi
Kontakt:

Postitus Postitas Tiit525 »

Andrez kirjutas:
Kustas kirjutas:Huh, ma säästaks oma närve ja näppe ning laseks UMis ära vahetada.
Nii ja naa. 500 krooni eest saab nii mõndagi korda saata ja kuna ma olen rohkem selline DIY tüüp siis üritan esialgu ise hakkama saada. Vaja lihtsalt leida pilt kus oleks see spets tööriist näha, siis saaks ise midagi sarnast kokku keerata ja ehk saab isegi hakkama.
Sama olen minagi mõelnud...mõnda aega. Hoidsin (saksas) 50 eur kokku,pärast Prantsuses arve 2585 eur...see küll rekkaga, kuid põhimõte jääb samaks.
ei taha teist autot
gsm +358401771916
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

Tiit525 kirjutas:
Andrez kirjutas:
Kustas kirjutas:Huh, ma säästaks oma närve ja näppe ning laseks UMis ära vahetada.
Nii ja naa. 500 krooni eest saab nii mõndagi korda saata ja kuna ma olen rohkem selline DIY tüüp siis üritan esialgu ise hakkama saada. Vaja lihtsalt leida pilt kus oleks see spets tööriist näha, siis saaks ise midagi sarnast kokku keerata ja ehk saab isegi hakkama.
Sama olen minagi mõelnud...mõnda aega. Hoidsin (saksas) 50 eur kokku,pärast Prantsuses arve 2585 eur...see küll rekkaga, kuid põhimõte jääb samaks.
Vaat see näide on nüüd küll vähe ebasobiv. Ei näe küll võimalust kuidas tagaluugi amordid hiljem kätte maksta võiksid. Halvimal juhul ei saa lihtsalt vahetusega hakkama. Kuna töötasin 7 aastat ühes rekka esinduses elektrikuna siis pole autoremont just väga kauge teema minu jaoks. Samuti on säilinud võimalus kasutada nende ruume ja tööriistu. Pealegi tean väga hästi kuidas välismaal võõrastele masinatele arveid tehakse - vahetatakse asjad mis vajavad vahetust ja igaks juhuks ka need asjad mis absoluutselt teemasse ei puutu, nii see arve tulebki.
Vasta