1. leht 1-st

E34 Mure sisesoendusega

Postitatud: 08.04.2004 08:47 43
Postitas Kaidop
ehk oskab keegi aidata või on kogenud sama lugu.
Asi siis järgmine.. sisesoenduse ventikas lihtsalt ykspäev ütles töölepingu üles.. neljast võimalikust kiirusastmest jäi järgi ainult kõige kiirem ehk siis neljas aste.. teistel kiirustel on täiesti vait. Oskab ehk keegi nõu anda mida täpsemalt vaatama peaks või kuidas asjast jagu saada?

Postitatud: 08.04.2004 12:39 29
Postitas Martin_R
kaks võimalust:

- Lüliti ise katki. Ebatõenäolisem, kuid täiesti võimalik. Mu viimasel 525-el oli nii - 400 krooni ja korras

- mingi takisti (või kuidas seda nimetatakse) on katki. Asub ta kõrvalistuja poolel jalgade juures keskkonsooli vaipkatte taga. Vahetada lihtne - maksab vist 250 krooni (lammaris muidugi).

Postitatud: 08.04.2004 20:05 31
Postitas waltz
mu 520 oli sama probleem, mille tekitas mingi ventika relee (rooli all) elektik tegi 140 eeki ja 0,5h korda

Re: Mure e34 sisesoendusega

Postitatud: 08.04.2004 23:35 54
Postitas priitv8
patune kirjutas:neljast võimalikust kiirusastmest jäi järgi ainult kõige kiirem ehk siis neljas aste.. teistel kiirustel on täiesti vait.
See on selle takistipaketi täiesti tüüpiline viga. Kunagi kirjutasin sellest pika jutu >>siia<<. Vaata kõige viimast postitust.
Seda võiks lisada, et see needi paikamine pidas mõned kuud, siis puurisin ta lihtsalt välja ja panin poldi. Siiani muret pole! Ühel tuttaval tegin samamoodi. Ja selle takisti juurde pääseb gaasipedaali kõrval oleva katte eemaldamise järel.

Postitatud: 09.04.2004 08:32 55
Postitas truumu
osadel paremal(st.kõrvalistuja) pool

Postitatud: 09.04.2004 15:43 12
Postitas Kristo_P
Mul selline kala ,et on ainult 2 kiirust järgi... kõige aeglasem ja kõig kiirem... ja ventikat täitsa kinni panna ei saa.. kui raadio ei mängi siis häirib jubedalt....

Postitatud: 10.04.2004 23:49 07
Postitas Joel_H
See, kas asjale juhi- või kõrvalistuja poolt läheneda, sõltub auto väljalaskeaastast.. Kogu asi ilusti ära seletatud siin:

http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... /sword.htm


Jõudu lammutamisel :)

Postitatud: 10.04.2004 23:59 53
Postitas priitv8
Asi selles, et see "mõõk" aka sword on ainult neil, kel kliimaautomaatika (kolm rullikut ja all rida nuppe õhujaotuse reguleerimiseks). Neil, kel tavaline ahi või konditsioneer (kolm lükatavat liugurit õhujaotuseks pluss kolm "gaasipliidinuppu" temperatuuri/ventika kiiruse jaoks), neil pole ka seda mõõka vaid on traattakistite pakett.
Kas ta on paremal või vasakul, võib ka sellest sõltuda, kas on Behri või Siemensi ahi.

Postitatud: 11.04.2004 09:31 17
Postitas Tarvo
Omal autos nii konditsioneer ja ka "mõõk" kõrvalistuja pool küljes olemas..
Siis mingi aretatud värk?

Postitatud: 11.04.2004 15:09 20
Postitas priitv8
sorts kirjutas:Omal autos nii konditsioneer ja ka "mõõk" kõrvalistuja pool küljes olemas..
Siis mingi aretatud värk?
Aga kumb kliima juhtplokk on?
Kas tavaline kliimaseade (IHKR)
Pilt
või kliimaautomaatika (IHKA)?
Pilt
BTW IHKA-l on alati konditsioneer olemas!
Mõõk on vajalik selleks, et ventika kiirust sujuvalt reguleerida, mida oskab teha IHKA. IHKR-l ja ilma kondita kütteseadmel on ventika kiirused fikseeritud (4tk).
A mine sa ullu tea, äkki on ka mõni fikseeritud kiirustega ventikas tehtud mõõga ja mitte takistite peal? :shock:
Neid erinevaid kütteseadmeid jõuti E32/E34 eluaja jooksul mitmeid peale panna.

Postitatud: 11.04.2004 15:24 23
Postitas Tarvo
Selline nagu näha ülemisel pildil.
IHKR siis ja ventika kiirused on fikseeritud (4tk).
Samuti pole salongiõhu mikrofiltrit seal mõõga juures :shock:

Postitatud: 12.04.2004 09:47 19
Postitas Ailer
mul sama probleem mis üleval pool 525 räägib. Äkki keegi oskab midagi kosta??

Postitatud: 14.04.2004 01:34 28
Postitas Kristo_P
Emm mul on kliimaautomaatika.. täpselt nagu sel 750'l alumisel pildil! Kuid jah kiiruseid on 2 aeglane ja kõige kiirem.. ja ventikat täitsa kinni panna ei saa.. undab...

Postitatud: 14.04.2004 08:36 02
Postitas Ailer
kuule 525 kui sa kunagi asjasse selgust saad siis anna ikka mulle ka teada, mul ju sama mure. Kui ise midagi kuskilt abi saan siis annan teada!
Aga üks tark ütles, et seda kliimasüsteemi juhib ka mingi aju, mis pidi tuksi minema ja siis veel seesama rullikute plokk pidi ka üks nörk koht olema, aga kes teab võibolla on hoopis nn.mõõga viga. Aga ütle kas sul temp. saab reguleerida???

Postitatud: 15.04.2004 12:18 48
Postitas Kristo_P
Ailer kirjutas:kuule 525 kui sa kunagi asjasse selgust saad siis anna ikka mulle ka teada, mul ju sama mure. Kui ise midagi kuskilt abi saan siis annan teada!
Aga üks tark ütles, et seda kliimasüsteemi juhib ka mingi aju, mis pidi tuksi minema ja siis veel seesama rullikute plokk pidi ka üks nörk koht olema, aga kes teab võibolla on hoopis nn.mõõga viga. Aga ütle kas sul temp. saab reguleerida???
Emm seal rullikutel on jah need temperatuurid kirjas.. kuid täpselt nüüd ei oska öelda kas ettteantud temperatuuri süsteem ka tekitada/hoida suudab.. kuid kui 16 kraadi peale panna.. siis minig aja jooksul hakkab jahedamat õhku puhuma küll. Kliima võin ära unustada.. sest vaevalet ,et asi vaid puuduvas freoonis on kardan ,et süsteem on juba õhtul ,samas mine tea... :idea:

Postitatud: 08.10.2005 14:20 23
Postitas toivoku
huvitav kas ma tätisa loll aga gaasi pedaali juurest ma seda vidinat küll ei leia, autos 524td :) . 89 aasta

Postitatud: 08.10.2005 14:25 32
Postitas priitv8
89 aasta autol võib ka "sword" ehk mõõk olla. See asub paremal pool, seal kus tavaliselt mikrofilter.
http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... /sword.htm

Postitatud: 08.10.2005 14:34 43
Postitas toivoku
okei otsin seda mõõka aga mitte kuidagi ei leia, vbla ma pime, otsin nimelt kõrvlaistujapoolelt seda. midagi ma leidsin, aga ei saa seda kuidagi kätte, seal mingi karbikest ja mittekumbagi ma kätte ei saa pean pool konsooli laiali lammutama, et seda kätte saada? :S


leidsin mõõga :P


äkki keegi oskaks tõlkida, et mida mul vaja ja kuidas parandada seda mõõka, või lihtsam uus osta?