e39 käsipiduri pingutamine?
Salongis käsipiduri kangi küljes on kummagi poole trossid sealt saab pingutada.Kangi nahk tuleb üles tõmmata.Aga enne oleks mõistlik tagumised kettad küljest võtta ja käsipiduri klotsid üle vaadata ja vajadusel mehanismid liikuma panna siis sealt ennem ära pingutada ja siis alles salongist kui vaja.
no kui oleksid vähe süvenenud, oleks leidnud küll ..Rain28 kirjutas: ja otsingut olen ma ka kasutanud..e39 kässarist polnud midagi
näiteks siin teemas seletab priit asja üsna põhjalikult lahti.
erinevalt e34-st asub e39-l see reguleerimiskruvi all, mitte üleval
.. ja 8 hamba asemel soovitatakse e39-l 12 hamba võrra tagasi keerata

edu

Alles sai E39 528 käsipiduriklotse vahetatud ja pingutatud. Tagasupport maha, siis saab ketta kätte, ketas maha, klotsid käes. Pingutamise "kruvi" asub jah allpool. Klotside alumise osa kokkupuutumise kohas.
Kui piduriketast maha ei saa, siis saab (kui tagaratas maas ja ketta fikseeriv kruvi ka) vajadusel natuke "ehmatada", lastes korra nt. 2.käiguga äktselt korra ringi.
Kogu protseduur analoogne nagu vanematel bemmidel. Tasub tagavaraks hoida ka klotsi kulumisandurit, kuna see võib vahel vajada vahetust kogu töö läbiviimise peale.
Käsipiduritrossi peaks saab pingutada ka salongist, kui kindel et taga on kõik ok ja normaalne (ka ketaste trumliosas pingul).
Lisatud: üldiselt on hea määrida mitmedki detailid käsipidurikupatuses üle, et edaspidi suuremaid jukerdamisi ette ei tuleks!
Kui piduriketast maha ei saa, siis saab (kui tagaratas maas ja ketta fikseeriv kruvi ka) vajadusel natuke "ehmatada", lastes korra nt. 2.käiguga äktselt korra ringi.
Kogu protseduur analoogne nagu vanematel bemmidel. Tasub tagavaraks hoida ka klotsi kulumisandurit, kuna see võib vahel vajada vahetust kogu töö läbiviimise peale.
Käsipiduritrossi peaks saab pingutada ka salongist, kui kindel et taga on kõik ok ja normaalne (ka ketaste trumliosas pingul).
Lisatud: üldiselt on hea määrida mitmedki detailid käsipidurikupatuses üle, et edaspidi suuremaid jukerdamisi ette ei tuleks!
E39 528I fjordgrau met.