525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
andreo
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
Asukoht: Hiiumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas andreo »

andreo kirjutas:
h.m.m kirjutas:siis läheb ka polema kui kütet ei saa kätte
Leidsingi autoalt lekkiva küttetoru, arvatavast siis selles viga.
Küttetoru vahetasin ära ja külge läks ka uus kütusefilter, aga külma mootoriga tühikäigul pihustituli põleb.
Kasutaja avatar
JanisH
Huviline
Postitusi: 985
Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas JanisH »

Keegi viitsib mulle veits nõu anda, Küsimus just selles oletame ,et pump on 180kraadi vale, kuidas õigeks ajada. Kas nii : pump maha ,keerata väntvõlli 360kraadi , pumba võll õigesse kohta ajada, et kiil sobiks ja pump peale ning voilaa? :roll:
Janis.
Kasutaja avatar
Iff.04
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 07.02.2015 09:03 33
Peamine sõiduk: BMW E36 318/325td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Iff.04 »

Probleem TD mootoriga!
Auto käivitub iga temperatuuriga koheselt. Alguses on pöörded külma mootorile kohased ja mootor ei puterda. Peale umb 10 seki möödumist, hakkab mootor ebaühtlaselt töötama ja tagant hakkab tulema valge-hallikas suits. Selline nali jätkub kuniks mootor on soojenenud. Soojast peast töötab mootor erksalt, ei suitse jne.

Praeguste temperatuuridega(+3C) arvestades piisab koheselt sõites 50 meetrist, et mootor töötaks taas normaalselt. 3000+ pöördeid andes kaob suits tagant ära ja mootori töö ok, lased gaasi maha ja 10sek pärast on taas sama suitsev mure tagasi.

Kontrollitud on:
- süütenurka varasemaks keeratud(kui kett peaks veninud olema)
- Pihustid ära vahetatud
- Juhtpihusti ära vahetatud
- Eelsüüteküünlad ja relee kontrollitud(kõik töötab, uued küünlad)
- Küttefilter vahetatud

Viimati sai prooviks pumba solenoidi pistik lahti võetud(külmast peast) - süüde läks jube varaseks ja külma mootori mure kadus! Panin pistiku tagasi ja mure ka tagasi. Kuskilt sai lugeda, et vigase solenoidi puhul tekiks rohkem anomaaliaid.

Ideed on otsas, on kellelgi midagi välja pakkuda?
jumpsik
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 09.10.2007 02:47 59

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas jumpsik »

tere
küsiks siit targematelt, mul mure nimelt pihustitega, kõik töötab normaalselt kuid, et pump hoida pani eelmine omanik ja ka olen ka mina pannud paagitäie kütusele törts kahetaktilise õli. nüüd aga tundub et tänu pika ajalisele sellisele käitumisele on pihustid veidike tunda hakand andma, seega millist lisandit või kuidas peaks käituma et ma pumbale liiga ei teeks samas ka et pihustid uuesti mõnusalt puhtaks saaks :) mootoriks ikka 2.5tds 105kw
Life is to fast to drive that slow.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas arnis »

Sõida diisliga, ongi kõik. Kui midagi on pekkis, siis vii pihustid stendi, kui midagi pahasti,
lase ära regullida või vaheta välja.

Oleksid võrdväärselt totu kui kahetaktiõli raviks kasutaksid "pihustipuhastajat".
Muideks vaevalt see õli üldse midagi halba tegi.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
StenV70
Huviline
Postitusi: 1440
Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
Asukoht: Tallinn

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas StenV70 »

Ei tohiks see õli neile pihustitele midagi teha,paljud rekkamehed valavad meelsasti seda paaki..
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas arnis »

E Kui kellelgi midagi lendab, siis keegi ei tohiks vist sulle paaki suhkrut lisada ;)
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
StenV70
Huviline
Postitusi: 1440
Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
Asukoht: Tallinn

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas StenV70 »

Miks peaks?
Omaasi ju kas valab õli või mitte...Ma algul valasin,nüüdseks loobunud kuna ei viitsinud...Midagi ei muutunud.
jumpsik
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 09.10.2007 02:47 59

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas jumpsik »

Ühesõnaga tuleb pihustid stendi viia ja ära lasta puhastada
Life is to fast to drive that slow.
Kasutaja avatar
JanisH
Huviline
Postitusi: 985
Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas JanisH »

JanisH kirjutas:Keegi viitsib mulle veits nõu anda, Küsimus just selles oletame ,et pump on 180kraadi vale, kuidas õigeks ajada. Kas nii : pump maha ,keerata väntvõlli 360kraadi , pumba võll õigesse kohta ajada, et kiil sobiks ja pump peale ning voilaa? :roll:
Janis.
Ootan ikka kellegi targema vastust .
kloox
Huviline
Postitusi: 1206
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas kloox »

Pump maha ja pumbast seest keerata plaati 180 kraadi ja tagasi kokku ja ongi valmis :lol:
530d
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas teet82 »

Nukkvõlli on lihtsam keerata ju.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
WhoIsTheMaster
Huviline
Postitusi: 330
Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
Telefon: 53917831
Asukoht: Keila/Tallinn
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas WhoIsTheMaster »

Kõige lihtsam on, ikkagi pump maha(hammakast lahti) ja tervet mootorit üks pööre pöörata otse käbist.
Süda on BMW.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas teet82 »

WhoIsTheMaster kirjutas:Kõige lihtsam on, ikkagi pump maha(hammakast lahti) ja tervet mootorit üks pööre pöörata otse käbist.
Keerad mootorit üks pööre edasi, pumba hammakas liigub pool pööret. Siis keerad ka pumba võlli pool pööret, et kiil paika läheks, kas kokkuvõttes üldse muutub midagi?
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
JanisH
Huviline
Postitusi: 985
Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas JanisH »

teet82 kirjutas:
WhoIsTheMaster kirjutas:Kõige lihtsam on, ikkagi pump maha(hammakast lahti) ja tervet mootorit üks pööre pöörata otse käbist.
Keerad mootorit üks pööre edasi, pumba hammakas liigub pool pööret. Siis keerad ka pumba võlli pool pööret, et kiil paika läheks, kas kokkuvõttes üldse muutub midagi?
Endal täpselt sama küsimus..
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas teet82 »

Pigem ei muutu midagi.
Kõigepealt võiks kindlaks teha, et pump ja nukkvõll tõesti ei ole sama väntvõlli tiiru peal üheaegselt paigas. Klapikambrikaas maha ja pumba hammakal mutter eest, et kiilusoon paistaks näiteks peegli abil.
Seejärel keerata väntvõll ja pump paika, nukkvõlli hammaka polt lõdvaks, pöörata nukkvõlli 180kraadi, et 1. silindri nukid oleksid V-kujuliselt üles ja polt kinni tagasi. Nukkvõlli pööramise ajaks võiks väntvõlli natuke tagurpidi tagasi keerata, et ükski kolb poleks üleval, oht on klappidega kokku põrgata.

Edit:
Kui märgid on paigas, aga on kahtlus, et pump ise on seest valesti kokku pandud, siis tuleks just erineva tiiru peale panna nukkvõll ja väntvõll, või pump lahti võtta ja õigeks panna. Kas jutt käib samast autost, millest oled ka eespool rääkinud, seal tundusid märgid paigas olevat. Kui ise on midagi aretatud, siis võib viga milles iganes olla.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
TaHkucT
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 12.03.2015 01:54 04
Peamine sõiduk: 525TDS

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas TaHkucT »

Selline küsimus...
Vahetasin e34 TDS-l automaat kasti manuaali vastu.
Peale seda hakkas nagu venima kuni 2000 pööret ja siis järsku astub edasi, kas peaks mootori aju ka vahetama või ei... Automaadiga ei sõitnud kaua, ei oskagi täpselt öelda, kas tegi automaadiga ka nii, kuid vist mitte.
Muidu eelmine omanik oli pumpa remontinud... Käivitub igas asendis poolest pöörest, kuid tundub, et pumba pea oli ka läbi ja selle asemel, et vahetada keerati lihtsalt kütust peale. Suitseb nagu vedur :D Ja kui näiteks lähituled lülitan sisse, siis hakkab lonkama ja vahel ka sõidu pealt, kui keeran järsku rooli siis on paar korda välja surnud, tundub, et ei jõua kompenseerida. Enamus ajast mootor töötab ühtlaselt.
Kas suitseb selle pärast, et on kütust palju peale keeratud ja KAT ära lõigatud või peaks pihusteid ja pumbapead vaatama?
Äkki keegi oskab öelda millest alustada :D

Tänan.
ats79
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 02.02.2009 23:09 57

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas ats79 »

TaHkucT kirjutas:Selline küsimus...
Vahetasin e34 TDS-l automaat kasti manuaali vastu.
Peale seda hakkas nagu venima kuni 2000 pööret ja siis järsku astub edasi, kas peaks mootori aju ka vahetama või ei... Automaadiga ei sõitnud kaua, ei oskagi täpselt öelda, kas tegi automaadiga ka nii, kuid vist mitte.
Muidu eelmine omanik oli pumpa remontinud... Käivitub igas asendis poolest pöörest, kuid tundub, et pumba pea oli ka läbi ja selle asemel, et vahetada keerati lihtsalt kütust peale. Suitseb nagu vedur :D Ja kui näiteks lähituled lülitan sisse, siis hakkab lonkama ja vahel ka sõidu pealt, kui keeran järsku rooli siis on paar korda välja surnud, tundub, et ei jõua kompenseerida. Enamus ajast mootor töötab ühtlaselt.
Kas suitseb selle pärast, et on kütust palju peale keeratud ja KAT ära lõigatud või peaks pihusteid ja pumbapead vaatama?
Äkki keegi oskab öelda millest alustada :D

Tänan.
Ei sobi need ajud omavahel, prooviti manuaali aju automaadile ja pöörded
üle 2000 ei läinud. Autodeks olid küll E39 tdsid. Kui autol immo, siis seda ära unusta aju vahetusel.
Oli teema üleval ka, kuid ei tulnud vastu, kas annab seal arvutiga midagi muuta või mitte.
Caspar
Klubiliige - moderaator
Postitusi: 1816
Liitunud: 19.02.2009 21:07 37
Peamine sõiduk: BMW E34 540i
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Caspar »

96.a tdsil sai vahetatud pump.Vana oli 994 aga peale läks 993 pump koos vastava ajuga.Auto ei käivitu,on vist ews'iga tehase poolt,aga too aju mis sai peale,sel ews'i peal ei olnud.
Oskab keegi mingit lahendust pakkuda?
kloox
Huviline
Postitusi: 1206
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas kloox »

Pane see 994 elektroonika sinna 993 pumba peale ja vana aju tagasi ning sõida rahus. :roll:
530d
Kasutaja avatar
Artur_L
Huviline
Postitusi: 4678
Liitunud: 10.10.2007 18:04 41
Peamine sõiduk: Bnw
Asukoht: Narva

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Artur_L »

E39 tds teeb sellist nalja, et tõmbab paagi vaakumisse. Filtrist pumpa jooksev toru on õhku täis. Guugel ja foorum annavad ainukt bensukate "purge valve" erroreid, diislil sellist jama minuteada olla ei tohiks. On kellelgi mõtteid?
Kus e39'l kütusepaagi ventilatsioon asub?
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas arnis »

Artur_L kirjutas:E39 tds teeb sellist nalja, et tõmbab paagi vaakumisse. Filtrist pumpa jooksev toru on õhku täis. Guugel ja foorum annavad ainukt bensukate "purge valve" erroreid, diislil sellist jama minuteada olla ei tohiks. On kellelgi mõtteid?
Kus e39'l kütusepaagi ventilatsioon asub?
viewtopic.php?f=5&t=1671" onclick="window.open(this.href);return false;
Kataloogis on paagist pilte küll.
Vaakumi said selgeks paagikorgi avamisega?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
Artur_L
Huviline
Postitusi: 4678
Liitunud: 10.10.2007 18:04 41
Peamine sõiduk: Bnw
Asukoht: Narva

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Artur_L »

Paagikorgiga jah.
Uus etteande pump on peal. Aeg ajalt lööb mulle sisse- kapoti all voolikust näha ja ca. 30l. juures tahab kütust peale saada, muidu oleks nagu otsas.
Samas, andis kapoti all läbipaistev voolik saba. Sai vahele pandud tükk tavalist kummivoolikut, ja kui käiva mootoriga see kokku suruda ja mõne aja pärast lahti lasta on voolik jälle õhumulle täis.. nagu saaks lisaõhku kuskilt süsteemi.
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
MairoM
Klubiliige
Postitusi: 99
Liitunud: 16.10.2014 21:32 54
Peamine sõiduk: BMW 525td BMW 730D
Asukoht: Jõgeva
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas MairoM »

selline loll küsimus, et kust tuleb opeli mootoril need 96kw, kui on bemmiga sama mootor?
Kasutaja avatar
volli777
Huviline
Postitusi: 424
Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
Asukoht: tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas volli777 »

esialgu pakun, et ehk ajust maha tõmmatud need kw.
Muidu mootor opelil on bmw 85kw turboga, samas bmwl puudub 85kw juures intercooler.
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
Kasutaja avatar
JanisH
Huviline
Postitusi: 985
Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas JanisH »

Vahetasin tdsil pumpa. sain mootori käima. 5sek käis ja pani paugu. ( eestpoolt 2sest silindrist lõi korraliku suitsu välja) ja mootor jäi seisma. proovisin vänta Ringi keerata, Lasi pool ringi teha ja rohkem mitte.. nagu sein ees.. Kui väntvõlli keerasin siis pumbaratas ja nukk ringi ei käinud.. mis võiks viga olla või mis juhtus? pole jõudnud ise mootorit lahata veel..

Janis.
Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 8162
Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
Asukoht: Edgarlandia
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Riivo »

MairoM kirjutas:selline loll küsimus, et kust tuleb opeli mootoril need 96kw, kui on bemmiga sama mootor?
525 TD ja TDS-i vahe on intercooler, veidi erinev turbo ja ajusoft...opelil on ehk 85kw cooleriga ja natuke nudima softiga :)
´17 4Drive
Pandicted
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: VaruosaTark

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Pandicted »

JanisH kirjutas:Vahetasin tdsil pumpa. sain mootori käima. 5sek käis ja pani paugu. ( eestpoolt 2sest silindrist lõi korraliku suitsu välja) ja mootor jäi seisma. proovisin vänta Ringi keerata, Lasi pool ringi teha ja rohkem mitte.. nagu sein ees.. Kui väntvõlli keerasin siis pumbaratas ja nukk ringi ei käinud.. mis võiks viga olla või mis juhtus? pole jõudnud ise mootorit lahata veel..

Janis.
Kett läks pooleks.
Kasutaja avatar
volli777
Huviline
Postitusi: 424
Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
Asukoht: tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas volli777 »

Pumba vahetus jah ohud olemas ketile, ise ostsin pumbavahetus abinõu aga lahti ja kinni keerates pumba ketiratta polti, et võib keti üle keerata, lahti keerates nt ise hoian pumbapolti võtmega kinni ja teise võtmega vändast keeran, palju väiksem on oht ketti kuhugi üle keerata, kinnikeerates keeran lihtsalt mõõduka jõuga. Hetkel enda masinal keegi on suutnud pumbal kiilu tuksi keerata ja vanat kätte ei saand ja võib öelda et pump pm kiiluta sees, nillimist oli aga masin käib.
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
Kasutaja avatar
JanisH
Huviline
Postitusi: 985
Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas JanisH »

Pandicted kirjutas:
JanisH kirjutas:Vahetasin tdsil pumpa. sain mootori käima. 5sek käis ja pani paugu. ( eestpoolt 2sest silindrist lõi korraliku suitsu välja) ja mootor jäi seisma. proovisin vänta Ringi keerata, Lasi pool ringi teha ja rohkem mitte.. nagu sein ees.. Kui väntvõlli keerasin siis pumbaratas ja nukk ringi ei käinud.. mis võiks viga olla või mis juhtus? pole jõudnud ise mootorit lahata veel..

Janis.
Kett läks pooleks.
Huvitav kas tegi veel millelegi haiget kui keti pooleks lõi.. (muidugi pole veel kindel ,et kas kett või mitte)
Vasta