520 91 e34 halb kiirendus
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
520 91 e34 halb kiirendus
kas neil tõesti nii kehv kiirendus, et 5ndaga gaasi põhja surudes kiirendab 90 pealt 100le mingi yle 500m? gaas on nagu ülimalt tuim, selline tunne nagu kui enda autoga sõitsin ja eml pani segast. aga see 520 gaas ju trossiga ja EMList pole haisugi, kohapeal töötab kenasti ylevaatuselt läks kenasti läbi ja käimagi läheb hästi. kas nad tõesti on nii tuimad tykid, kuigi ma kahtlen selles , sest 524td liigub ikka märgatavalt erksamalt ka katkise turboga. kust alustada otsinguid? masinal hooldus tehtud filtrid uued kyynlad uued.
Kuin'd seda pilti vaadata ja uskuda, siis on 520-l V käiguga 90km/h juures täpselt 2500rpm ja mootor annab 155Nm ja ~50Hj välja!
http://www.e34.de/e34/tests/Test-520i24v-3.jpg
Käiguvahetusdiagrammi järgi tahaks see auto 90 pealt kiirendamiseks ikka III käiku saada, siis on mootor maksimaalse momendi lähedal.
http://www.e34.de/e34/tests/Test-520i24v-3.jpg
Käiguvahetusdiagrammi järgi tahaks see auto 90 pealt kiirendamiseks ikka III käiku saada, siis on mootor maksimaalse momendi lähedal.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: 520 91 e34 halb kiirendus
Nii see on jah. Omasin ise 520i 95kw ja möödasõiduks tuli ikka käik-paar alla vahetada. Mingi minek tekkis 3500 rpm ja mõnusam minek 4500rpm. Samas sai see minek umbes 5500rpm juures otsatoivoku kirjutas:kas neil tõesti nii kehv kiirendus, et 5ndaga gaasi põhja surudes kiirendab 90 pealt 100le mingi yle 500m?

Indrek
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 520 91 e34 halb kiirendus
Indrek_M kirjutas:Nii see on jah. Omasin ise 520i 95kw ja möödasõiduks tuli ikka käik-paar alla vahetada. Mingi minek tekkis 3500 rpm ja mõnusam minek 4500rpm. Samas sai see minek umbes 5500rpm juures otsatoivoku kirjutas:kas neil tõesti nii kehv kiirendus, et 5ndaga gaasi põhja surudes kiirendab 90 pealt 100le mingi yle 500m?
mnjah aga mulle tundub,et tal sealgi ei teki seda tõmmet vabsjee, nuh ma olen tegelikult sõitnud selle vaneam tyybi 2,0 aga e28 peal ja see ikka võttis teise käiguga ratta kriuksuma all. samas see auto millest jutt ei tõmba küll. 1,6 sõbra mitshubishi universaalilgi parem minek

ok loeme teema lõppenuks, kui ta tõesti nii sitaminekuga käru on

mul endal ka 520...ja 500m kindlasti kohe ei kulu 90 pealt 100'le kiirendades... 

And btw, drag racing a BMW is like going fishing with a hooker, it's fun but it's not what you got her for...
NotAnotherDigg
NotAnotherDigg
Endal siis peres 520 sedaan ja 525tds universaal. Minu arvates on 520 kiirem nii 80 pealt 120 peale tõmbamises möödasõidul. Käik tuleb neljanda peale lükata muidugi mõlemal, et asi liikuma hakkaks.
Alla 3000 pööretel on 520 muidugi väga uimane. Diisliga saab ka seal 1500-2000 rpm peal normaalselt ringi jõristada. 520-ga lase aga nagu võrriga pöörded põhjas.
Alla 3000 pööretel on 520 muidugi väga uimane. Diisliga saab ka seal 1500-2000 rpm peal normaalselt ringi jõristada. 520-ga lase aga nagu võrriga pöörded põhjas.